Want? Waarom is dat sneu? Of ben jij het type wat andere mensen beoordeelt op merkkleding?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:31 schreef ivetje het volgende:
Btw, V&D is ook lekker bezig zeg. Voor het prijzencircus hebben ze laarzen in de folder staan. Het zijn echt zowat precies de Lo pro button. Ook met gestreepte voering enzo. Beetje sneu vind ik het
Ik zeg toch niet dat het sneu is als je ze draagt, vind het sneu van V&D. Boeit mij niet van welk merk het is en dat iemand die van de V&D draagt, maar dat je het als V&D zijnde zo namaakt vind ik gewoon niet zo netjes. Ze lijken er nl. echt heel erg op zo in de folder. Ik dacht zelfs dat ze uggs verkochten.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Want? Waarom is dat sneu? Of ben jij het type wat andere mensen beoordeelt op merkkleding?
Zolang het gehele bedrag inc verzendkosten onder de 150 euro blijft, hoef je alleen belasting te betalen. En aan de deur betalen moet meestal sowieso, dat zijn de kosten voor het postbedrijf.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:19 schreef ivetje het volgende:
Weet iemand of je invoerrechten betaald voor een bestelling van $140 ?? Ze hebben eindelijk de Neema weer in mijn maat op uggaustralia.com maar beetje jammer als ik alsnog aan de deur bij moet betalen. De schoenen zelf zijn $80 en verzendkosten al $60. Vind dat eigenlijk zo zonde, maar ja. Model komt niet in nederland uit
Huh, eerst vraag je hoe dat zit met die 140 dollar, en nu zeg je zelf 'als je onder de 150$ blijft val wel mee'quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef ivetje het volgende:
Wat Miffy zegt idd. Als je onder die $150 blijft valt het wel mee. Maar waarom koop je ze niet gewoon hier dan? Denk dat het qua prijs dan niet eens zo veel scheelt.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh, eerst vraag je hoe dat zit met die 140 dollar, en nu zeg je zelf 'als je onder de 150$ blijft val wel mee'
Ja, dat werd toch gezegt hier dat dat zo is. Waarom mag ik dat dan niet zeggen ineensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Huh, eerst vraag je hoe dat zit met die 140 dollar, en nu zeg je zelf 'als je onder de 150$ blijft val wel mee'
Ik zeg niet dat je dat niet mag zeggen, het kwam gewoon heel raar over zo allemaal achter elkaarquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, dat werd toch gezegt hier dat dat zo is. Waarom mag ik dat dan niet zeggen ineens
Ik weet niet wat er met dit topic is gebeurt, maar er zitten wel ineens een stel zeikmutsen bij hoor. Sorry dat ik het zeg.
Dequote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat niet mag zeggen, het kwam gewoon heel raar over zo allemaal achter elkaar
Mja, het valt gewoon op dat je vaak commentaar hebt op andere, maar zelf geen kritiek kan verdragen. Bijvoorbeeld over die v&d zooi, welke winkel maakt er nou geen uggs na? En ik zie overal meisjes op nep uggs lopen. Maar dat moeten ze toch zelf weten. Dat jij die meisjes gaat afkeuren of de winkels gaat afkeuren, vind ik raar. Er zijn nou eenmaal mensen met minder geld, of mensen waarbij de prioriteiten ergens anders liggen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja, dat werd toch gezegt hier dat dat zo is. Waarom mag ik dat dan niet zeggen ineens
Ik weet niet wat er met dit topic is gebeurt, maar er zitten wel ineens een stel zeikmutsen bij hoor. Sorry dat ik het zeg.
Ik keur de mensen er niet op af, maar iets 1 op 1 namaken vind ik gewoon slecht. Bedenk zelf iets is dan mijn idee. En wat jullie zien als commentaar op anderen, zie ik niet zo. Maar goed...het zal wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja, het valt gewoon op dat je vaak commentaar hebt op andere, maar zelf geen kritiek kan verdragen. Bijvoorbeeld over die v&d zooi, welke winkel maakt er nou geen uggs na? En ik zie overal meisjes op nep uggs lopen. Maar dat moeten ze toch zelf weten. Dat jij die meisjes gaat afkeuren of de winkels gaat afkeuren, vind ik raar. Er zijn nou eenmaal mensen met minder geld, of mensen waarbij de prioriteiten ergens anders liggen.
Nouja, heb je al een aantal keer in dit topic raar zien doen over andere mensen die nep uggs aan hadden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik keur de mensen er niet op af, maar iets 1 op 1 namaken vind ik gewoon slecht. Bedenk zelf iets is dan mijn idee. En wat jullie zien als commentaar op anderen, zie ik niet zo. Maar goed...het zal wel.
Ik kan ze nergens vinden in maat 42.. Of ik kijk scheelquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:34 schreef ivetje het volgende:
Wat Miffy zegt idd. Als je onder die $150 blijft valt het wel mee. Maar waarom koop je ze niet gewoon hier dan? Denk dat het qua prijs dan niet eens zo veel scheelt.
Er is een verschil tussen "nep"-uggs (zoals bv. van Ella) en namaak-uggs. Het 1e vind ik geen enkel probleem en begrijp ik best. Niet iedereen heeft zoveel geld voor "echte" uggs. Het dragen van namaak-uggs keur ik inderdaad af, omdat je gewoon crimineel bezig bent. Je mag het niet kopen of invoeren en daarnaast houdt je daarmee die hele namaak-markt in stand. Daar ben ik fel op tegen ja. En dat lijkt me geen schande of wel?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, heb je al een aantal keer in dit topic raar zien doen over andere mensen die nep uggs aan hadden.
Het lijkt me anders niet dat V&D, een miljoenenbedrijf, uggs met een uggs label gaan maken. Dat zou ze heel veel geld kosten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:47 schreef ivetje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "nep"-uggs (zoals bv. van Ella) en namaak-uggs. Het 1e vind ik geen enkel probleem en begrijp ik best. Niet iedereen heeft zoveel geld voor "echte" uggs. Het dragen van namaak-uggs keur ik inderdaad af, omdat je gewoon crimineel bezig bent. Je mag het niet kopen of invoeren en daarnaast houdt je daarmee die hele namaak-markt in stand. Daar ben ik fel op tegen ja. En dat lijkt me geen schande of wel?
Al bij Calzature in Utrecht gekeken of bij Strating in Hilversum? Moet zeggen dat ik daar vaak wel slaag met maat 41, dus de kans dat ze een maatje groter hebben is bij hen wel aanwezig denk ik. Anders even Het panterhuis in Vianen proberen, maar denk dat die zelf met een andere vestiging moeten bellen ervoor. Volgens mij heeft vianen vaak de kleine maten en hun andere vestiging de grote maten. Heel vaag is datquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik kan ze nergens vinden in maat 42.. Of ik kijk scheel
Dat doen ze ook niet, maar gewoon het hele model namaken vind ik raar. Ze lijken er in de folder namelijk precies op, alleen geen merk erop. Maar goed, ik begrijp dat ik daar dus ook niets over mag zeggen dus 1000x sorry voor mijn belachelijke opmerking. Het zal niet meer gebeurenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het lijkt me anders niet dat V&D, een miljoenenbedrijf, uggs met een uggs label gaan maken. Dat zou ze heel veel geld kosten.Dus dan heb je het wel over "nep"- uggs. En dat vond je belachelijk.
In die steden kom ik dus nooit hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:49 schreef ivetje het volgende:
[..]
Al bij Calzature in Utrecht gekeken of bij Strating in Hilversum? Moet zeggen dat ik daar vaak wel slaag met maat 41, dus de kans dat ze een maatje groter hebben is bij hen wel aanwezig denk ik. Anders even Het panterhuis in Vianen proberen, maar denk dat die zelf met een andere vestiging moeten bellen ervoor. Volgens mij heeft vianen vaak de kleine maten en hun andere vestiging de grote maten. Heel vaag is dat
Hehe, weet niet waar je woont maar als het niet al te ver is is het wel te doen om ff te bellen en vragen of ze ze voor je achter willen houden als ze ze hebben. Strating doet dat iig zeker wel, doe ik zelf nl. ook altijd bij zequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:03 schreef Diconnected het volgende:
[..]
In die steden kom ik dus nooit haha. Zal eens verder kijken op evt. webshops oid.
Hmm nee, nog niet. Ga morgen naar Rotterdam, dus ga maar eens even kijken!quote:Op woensdag 24 maart 2010 17:59 schreef ivetje het volgende:
[..]
Hehe, weet niet waar je woont maar als het niet al te ver is is het wel te doen om ff te bellen en vragen of ze ze voor je achter willen houden als ze ze hebben. Strating doet dat iig zeker wel, doe ik zelf nl. ook altijd bij ze
Ow, zie nu vlaardingen staan...toch beetje ver. van Assem in Rotterdam al geprobeerd??
Succes, hebben iig een grote collectie dus wie weet heb je geluk!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm nee, nog niet. Ga morgen naar Rotterdam, dus ga maar eens even kijken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |