Vaker gedaan hoor, nooit problemen mee gehadquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zal ik niet doenAls je controle krijgt ben je zwaar de pineut. 2 paar, max 3 zal ik doen
.
Hmm naja ikzelf zou zoiets niet kunnen iig.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Vaker gedaan hoor, nooit problemen mee gehad
Pff, lastig om zoiets online te bestellen..quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:23 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
De pure suede-Uggs vallen vaak ruim en loop je ook een stukje uit (als het bont wat platgetrapt is). De kans is groter dat je bij de 'lompere' modellen dus een maat kleiner nodig hebt. De smallere modellen zijn vaak maatgetrouwer.
Ik ben ook in een winkel gaan passen hoor. Gewoon binnengestapt. Leuk modelletje uitgezocht en aangepast. Daarna net gedaan alsof ik het toch wel duur vond en er nog even over na wilde denken. Nooit meer teruggekomen uiteraard.quote:Op donderdag 4 februari 2010 08:37 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Pff, lastig om zoiets online te bestellen..
M'n zusje heeft Classic tall in maat 6 en die heeft iets grotere voeten, normaal maat 38. Ik meestal 36,5 - 37.. maar heb ook nog een steunzooltje. Heb die van haar gepast en die zijn echt te groot. Maar dan weet ik niet of ik van de Bailey Button een maat 5 nodig heb. Dus of de Bailey vergelijkbaar is met de Classic..
Voel me een beetje lullig over Uggs in de winkel passen. Mijn zusje kreeg namelijk de opmerking in de winkel dat ze toch niet alleen ging passen om ze vervolgens op internet te bestellen.. Nu ben ik zo'n mietje dat ik het niet meer durf..
Die vind ik ook cute, maar dan heb ik 3 paar slippers die best duur zijn, dus doe maar even niet.quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:47 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt leuk voor in de zomer
Ja ik heb nog een paar Birkenstocks dan en nog wat random cheap ass slippers. Maar deze zijn echt gewoon té leuk. (ondanks de prijsquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die vind ik ook cute, maar dan heb ik 3 paar slippers die best duur zijn, dus doe maar even niet.
Vast domme ik, maar wat is layback?quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:56 schreef ivetje het volgende:
Het is wel een standaard model, dus blijft wel in de collectie volgens mijIk heb de layback al, en dan dus die Tommy-sandalen. Deze zomer sla ik even over met slippers/sandaaltjes
Dat is dezequote:Op donderdag 4 februari 2010 12:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vast domme ik, maar wat is layback?
Yeahquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zo, daar ligt een goeie zonvakantie!
Hmm okay thx voor je reactie.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben daar alleen de uberlelijke exemplarenGeen classics ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |