Oh daar hebben ze leuke zegquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij waren we daar ergens in dit topic al achter gekomen
Heb nu trouwens nog een leuke site gevonden met uggs! Staan leuke modellen op en prijs valt mee.
www.shoorepublic.com. Vind die tall lace up erg leuk!
Hmm, aan zijn ze nog best leuk! Ze zien er ook niet zo heel breed uit, die lage zien er bij mij zo breed uit alsof ik echt maat 45 heb ofzo, terwijl ik ze juist super leuk vindquote:
Hoezo zou je voor lul lopenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef ivetje het volgende:
Nou, heb vandaag al twee mensen met uggs zien lopen hoorEn dan dus de classic tall. Serieus, je loopt echt voor lul naar mijn idee metje uggs in de zomer. De cardy kan nog net, maar dit niet hihi
Ik vind het ook geen gezicht om ze in de zomer te dragenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef ivetje het volgende:
Nou, heb vandaag al twee mensen met uggs zien lopen hoorEn dan dus de classic tall. Serieus, je loopt echt voor lul naar mijn idee metje uggs in de zomer. De cardy kan nog net, maar dit niet hihi
heee jij ook hierquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Tsjah..iedereen met z'n mening. Overigens kende ik Luxe voordat ik uggs kende. Dus dat huh-zijn-dat-ook-uggs-moment wat jij had, had ik dus met uggs.
Goed idee, ik haat koude handen dus ik ga deze ook maar eens halen!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:59 schreef La_Vita het volgende:
Ik ga deze herfst/winter eindelijk Uggs handschoenen kopen. Nooit meer koude handen, nooit meer 3 paar handschoenen over elkaar en dan alsnog bevroren handen hebben.
Mijn leven gaat compleet veranderen![]()
[ afbeelding ]
Zijn echt fijn inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Goed idee, ik haat koude handen dus ik ga deze ook maar eens halen!
Ik vind het gewoon niet kunnen, bontlaarzen in de zomer. Zeker niet onder een rokje of korte broek. In de winter met een leuke legging kwn het, maar niet met hartje zomer. Maar goed, van mij mag iedereen voor lul lopen. Ik doe het alleen nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo zou je voor lul lopenZe zijn niet eens zo warm en het is niet bepaald 40 graden hier ofzo, dus ik vind best dat je met uggs kan lopen, kijk als je er een matchende bomberjas met bontkraag en weet ik veel wat loopt loop je nu inderdaad voor lul, maar uggs kunnen ook leuk zijn in de zomer. ook onder rokjes en korte broeken.
In jouw ogen voor lul.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet kunnen, bontlaarzen in de zomer. Zeker niet onder een rokje of korte broek. In de winter met een leuke legging kwn het, maar niet met hartje zomer. Maar goed, van mij mag iedereen voor lul lopen. Ik doe het alleen niet
goede tip, thanksquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zijn echt fijn inderdaadheb zelf de buttons.. maar je moet ze wel aantrekken voor je al buiten bent en al kouden handen heb hoor, want anders 'werkt' het niet
Zeg het dan ook op zo'n manier dat het een mening is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:31 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ja en? Het is mijn mening en die mag ik toch hebben neem ik aan?
Dat zeg ik toch ook. Zowiezo is het een post van mij, dus ik vraag me af hoe het dan in gods naam nog iemand anderz zijn mening kan zijn. Ik post het tenslotten. En er staat duidelijk "van mij" bij dus lijkt me duidelijk dat het mijn mening is. En boeie eigenlijk ook. Ik vind je voor lul lopen, zo beter dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Zeg het dan ook op zo'n manier dat het een mening is.
Helemaal prima.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:39 schreef ivetje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook. Zowiezo is het een post van mij, dus ik vraag me af hoe het dan in gods naam nog iemand anderz zijn mening kan zijn. Ik post het tenslotten. En er staat duidelijk "van mij" bij dus lijkt me duidelijk dat het mijn mening is. En boeie eigenlijk ook. Ik vind je voor lul lopen, zo beter dan?
Ik vind de classics ook veel leuker! Die zijn gewoon lekekr simpel en lekekr goed. Denk dat ik m´n nieuwe paar bij deze site ga bestellen http://www.zalando.nl/ugg-australia , ze hebben geen verzendkostenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik geen nieuwe UGGs meer kopen, tenzij er een heeel leuk model uitkomt, maar ik ben toch meer van de classics
Je bent wel lekker aan het spammen hé?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:46 schreef Zero33 het volgende:
[..]
Ik vind de classics ook veel leuker! Die zijn gewoon lekekr simpel en lekekr goed. Denk dat ik m´n nieuwe paar bij deze site ga bestellen http://www.spam.nl/ugg-australia , ze hebben geen verzendkosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |