Oeh ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien! Pics idd !quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb de ugg bailey button triplet gekocht!
Heb je ze gedragen? Ik zou het doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:39 schreef Marloes het volgende:
Even een vraagje.. Ik heb mijn classic tall uggs op mp gezet, wat vinden jullie een redelijke prijs om ze voor te verkopen? Heb nu een bod van 115 euro, maar dat vind ik eigenlijk wel wat laag
Ja wel gedragen, maar ze zien er nog wel heel mooi uitquote:
Heb gister fotos gemaakt maar geen tijd gehad om deze erop te zetten, doe ik vanavond!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oeh ben benieuwd hoe ze er in het echt uitzien! Pics idd !
De naam van die site alleen alquote:Op maandag 26 juli 2010 16:25 schreef xGirlsx het volgende:
Heeeiii
Weet iemand of deze website betrouwbaar is?
www.cheapuggs2u.com
Ik wil graag de Bailey Button in het zwart.
Als je ze vanuit engeland besteld, hoeveel moet je dan bij de deur betalen aan UPS?
Weet iemand dat?
'xx
Het is dat ik moest werken vandaag, maar vond het maar wat koud en zou dus ook gerust m´n uggs hebben aangetrokken vandaag. Wel shorts dan, maar tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:16 schreef ivetje het volgende:
Nou, heb vandaag al twee mensen met uggs zien lopen hoorEn dan dus de classic tall. Serieus, je loopt echt voor lul naar mijn idee metje uggs in de zomer. De cardy kan nog net, maar dit niet hihi
Hier niet, en ik snak inmiddels naar de winterquote:Op maandag 26 juli 2010 21:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Het heeft hier de hele dag geregendwaaar is de zon!!!!
Die zijn hoogstwaarschijnlijk van het merk: Australia Luxe Collective, die hebben inderdaad een goud label.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:34 schreef ivetje het volgende:
Nee, ik bedoel echt een ander merk. Gen ugg australia. Ik heb zelf ook een paar met metalen label, de roseberry maar dat is gewoon een bepaalde lijn van ugg australia. En het is ook geen gouden label.
Nou, ik doe alleen mijn sneakers, slippers of dakota aan. De rest blijft toch echt in de kast in de zomermaanden. Dan kunnen ze er nog zo voor gemaakt zijn om met warm weer te dragen, maar ik blijf het er stom uit vinden zien. Nee, tussen mei en september staan ze hier echt stof te vangenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:42 schreef mirannie het volgende:
[..]
Het is dat ik moest werken vandaag, maar vond het maar wat koud en zou dus ook gerust m´n uggs hebben aangetrokken vandaag. Wel shorts dan, maar toch
Volgens mij waren we daar ergens in dit topic al achter gekomenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:47 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Die zijn hoogstwaarschijnlijk van het merk: Australia Luxe Collective, die hebben inderdaad een goud label.
Hah..ik zie het nu pas. Je post was ergens in januari..ra ra politiepet. Voel me nu echt dom.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef ivetje het volgende:
[..]
Volgens mij waren we daar ergens in dit topic al achter gekomen
Haha! Geeft niet hoor, altijd fijn als mensen toch nog mee denken. Vind dat merk trouwens wel echt belachelijk duur! Is nog duurder dan ugg australia en de meeste modellen zijn echt een beetje kamp-achtig en niet zo mooi dusquote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Hah..ik zie het nu pas. Je post was ergens in januari..ra ra politiepet. Voel me nu echt dom.
Oh..nou ik vind sommige schoenen wel leuk. (Draag het merk dus ook)quote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef ivetje het volgende:
[..]
Haha! Geeft niet hoor, altijd fijn als mensen toch nog mee denken. Vind dat merk trouwens wel echt belachelijk duur! Is nog duurder dan ugg australia en de meeste modellen zijn echt een beetje kamp-achtig en niet zo mooi dus
Er zitten wel modellen bij die kunnen, maar die met die bontrand of met die studs vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 26 juli 2010 22:02 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Oh..nou ik vind sommige schoenen wel leuk. (Draag het merk dus ook)Maar misschien dat ik eens uggs ga proberen, maar moet me er nog helemaal in verdiepen
dus toch wel goed dat ik dit topic heb gevonden.
Tsjah..iedereen met z'n mening. Overigens kende ik Luxe voordat ik uggs kende. Dus dat huh-zijn-dat-ook-uggs-moment wat jij had, had ik dus met uggs.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:05 schreef ivetje het volgende:
[..]
Er zitten wel modellen bij die kunnen, maar die met die bontrand of met die studs vind ik echt niet mooien ik vind het merk gewoon echt te duur. En het goudkleurige label vind ik wat opzichtig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |