abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:17:48 #1
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76853442

We hoeven hier geen negatieve reacties als 'gatver, ugg's zijn lelijk', kan je het toch niet laten, leef je dan hier uit!

Vervolg van:
Uggs bestellen in Amerika
Uggs bestellen in Amerika [deel 2]
Uggs bestellen in Amerika [deel 3]
Uggs bestellen in Amerika [deel 4]
Uggs bestellen in Amerika [deel 5]

Betrouwbare online webwinkels:
UGG Australia [NL]
UGG Australia [US]
UGG Australia [UK]

Veel gestelde vragen:

Hoe weet ik of een site echte UGG's verkoopt?
Kijk bij de bovengenoemde online webwinkels, staat jouw site er niet tussen, dan heb je al een grote kans dat de site nep verkoopt.

Ik bestel voor het eerst UGG's, hoe weet ik wat mijn maat is?
Op deze site kan je je maat opzoeken, maar als je er nog over twijfeld, kan je het beste gewoon de schoenen in een winkel passen, en ze vervolgens via internet bestellen.

Kan ik mijn UGG's ook in de zomer aan?
Ja dat kan, het schapenwol wat in UGG's wordt verwerkt, houd je voeten warm in de winter, en lekker koel in de zomer.

Er zijn zoveel online shops, hoe weet ik welke het voordeligst is en waarom kan ik niet gewoon via de officiele online store bestellen?
Vanuit Amerika betaal je altijd wel extra kosten (19% BTW onder de 150 Euro + 12,50 voor TNT die het vervolgens bezorgd, boven de 150 euro komen er nog extra kosten bij), maar meestal (9/10) kom je vaak goedkoper uit dan dat je ze in Nederland koopt. Als je niet zo'n zin hebt in al die extra kosten, zou je ze eventueel wat goedkoper uit de UK kunnen halen, de prijzen verschillen niet bijster veel vergelijken met de Nederlandse prijzen, maar zijn uiteindelijk toch een paar tientjes goedkoper. Natuurlijk zou je ook via de officiele site kunnen bestellen, maar let op! je betaald wel hartstikke veel verzendkosten!

Hoe zorg ik er voor dat mijn UGG producten mooi blijven?
Stop ze ten eerste nooit in de wasmachine, maar was ze met de hand. Schapenvacht is van zichzelf al goed bestand tegen water, dus dit zal het niet zo snel beschadigen. Ben je er toch bang voor dat je UGG's vies worden oid, voor 30 euro kan je hier een care kit halen, in dit pakket zit een cleaner & conditioner, een freshener spray, een water & stain repellent spray voor als de uggs al onder de vieze vlekken zit, en een borsteltje.

Staat jouw vraag hier niet tussen? Stel ze gerust
pi_76854413
Mooie OP Pumpkin!

Oke, ik ga denk ik volgende maand nieuwe bestellen. Tenzij ik ze eerder wil .
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_76855205
ik heb alle pagina's eens door zitten lezen.
maar als je dus vanuit amerika bestelt,weet je nooit precies wat je kwijt bent.
doordat ups geen vaste prijzen heeft,of als de verzendkosten niet genoteerd zijn,er zelf maar een prijskaartje aan hangt.
hoe komen de laarzen binnen van sheepskin,in de uggs doos gelevert.
zo zichtbaar voor iedereen ook doanne
of zit er nog een doos omheen zodat het niet zichtbaar is.
zoja,kun je ze misschien mailen en vragen het zo te verpakken dat het niet zichbaar is dat het uggs zijn.

en als de verzendkosten gratis zijn,en niet genoteerd staan op de facture,kun je misschien vragen of ze de verzendkosten toch kunnen melden bij sheepskin.

heeft iemand dit al ooit zo gedaan?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:07:48 #4
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_76855683
Die nieuwe kleuren van de classic vind ik echt leuk
pi_76856159
Misschien leuke link, gekregen van een collega die heeft er wel eens besteld schijnt dus wel betrouwbaar te zijn zelf nog geen ervaring mee
http://www.airmaxkey.com/ scheelt toch wel wat in prijs zowel uggs als nike's enzo.
pi_76856547
Mooie OP pumpkin!
All good things are wild and free.
pi_76856587
Joepie! Eindelijk het grote UGG topic
pi_76856602
www.airmaxkey.com verkoopt nep
pi_76857203
Als je bij Sheepskin bestelt en via USPS laat versturen gaat het bijna altijd goed met de kosten aan de deur. Er zit dan een douaneverklaring op die door Sheepskin is ingevuld en daar staan zowel de transportkosten als de waarde van de laarzen op. Als ze het met UPS versturen staan de verzendkosten er meestal NIET op en betaal je vaak veel meer.

USPS duurt wel wat langer dan UPS maar het scheelt soms best wel qua kosten aan de deur.

De Uggs via Sheepskin zitten nog in een 2e doos maar dat doet niet terzake, op de douaneverklaring op het pakket moet worden ingevuld wat er in zit. Aan de verzender vragen om Gift op de doos te zetten of een valse douaneverklaring in te vullen is een federal offense en daar staan in Amerika forse straffen op. Dat kun je dus maar beter niet vragen

Professionele (grote) bedrijven zullen daar zeker niet aan meewerken. Je kunt dat soort trucjes hooguit proberen als je een vriend/kennis in de US hebt die de laarzen voor je kan doorsturen en een valse verklaring voor je op het pakket wil plakken, maar het blijft strafbaar

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 15-01-2010 16:53:31 ]
pi_76857822
Da's een tvp. Zolang het zo frisjes blijft trek ik m'n ultimate cuffs niet uit (heb ze in choco en chestnut)!
I had a signature once. It was awful.
pi_76858699
TVP'tje hier, ik wacht nog steeds op mijn Chocolates.
pi_76860033
oke,
kan ik bij sheepskin dan zelf aangeven via welk postbedrijf het vestuurd moet worden.
of doen kun het uit zich zelf via usps.
dan komt er dus 19% bij over het aankoop bedrag,en 12,50 inklaringskosten
pi_76860895
Mooi Pumpkinsoup!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:27:40 #14
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_76861110
Dankje iedereen! Ik vond het nu wel tijd worden voor een duidelijke op.
pi_76862194
Ja, voor internationale klanten zijn er de volgende keuzes bij Sheepskin:
UPS (3-6 dagen)
USPS Express (5-10 dagen)
USPS Priority (10-15 dagen)

Ik neem gewoon altijd de goedkoopste (USPS Priority), nog nooit gezeik gehad. Het pakket is ook meestal maar een week echt onderweg van US>>NL, door de langzame afhandeling van TNT kunnen daar zomaar twee weken bij komen omdat het bij hun blijft liggen. Van mij is er een pakketje de 14e bij TNT aangekomen, ben benieuwd wanneer dat afgeleverd wordt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:13:45 #16
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_76870703
Mooie OP! En eindelijk een gewoon ugg-topic hihi, nadat ik het vergeten was afgelopen keer
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:16:30 #17
11458 ivetje
pi_76870825
BTW, nog even een toevoeging. Ik heb mijn uggs sundance in de wasmachine gedaan op het wol-programma. Geen wasverzachter erbij en een heel klein beetje wasmiddel. Ging prima, zijn nog steeds heel mooi. Helaas waren de mijne bij de neus te groezelig voor de machine, dus dat is er niet uit gegaan. Maar het kan dus wel, ze in de wasmachine mikken. Vriendin van me heeft de sunburst erin gedaan en kwamen er ook prima uit. Gewoon niet bij de verwarming laten drogen en er kranten of handdoeken in stoppen.
To infinity…and beyond!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:46:42 #18
11458 ivetje
pi_76872275
trouwens, ik zie de laatste tijd in de stad erg veel mensen lopen met uggs met een groot, goudkleurig, metalen label op de hiel. Vind de meeste modellen nogal patserig en poenerig overkomen, maar zag vandaag iemand met een leuk model. Alleen ik heb geen idee welk merk die uggs zijn. Iemand hier een idee toevallig
To infinity…and beyond!
pi_76875074
Oehh, even een tvp dan (:
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_76886025
Ivetje, bedoel je de Kightsbridge of Mayfaire misschien?
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=13872
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=13869

Deze hebben zo'n metalen label op de achterkant maar verder vind ik ze vrij basic, de modellen zijn gewoon van UGG Australia.
  zondag 17 januari 2010 @ 12:34:37 #21
11458 ivetje
pi_76918563
Nee, ik bedoel echt een ander merk. Gen ugg australia. Ik heb zelf ook een paar met metalen label, de roseberry maar dat is gewoon een bepaalde lijn van ugg australia. En het is ook geen gouden label.
To infinity…and beyond!
pi_76918789
Wat zijn de verzendkosten van sheepskinshoes?
  zondag 17 januari 2010 @ 13:16:35 #23
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76919937

zondag 17 januari 2010 @ 13:21:05 #24
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76920091
By the way, wat zijn de verzendkosten van ikwilschoenen.nl ? Want nu zijn de Argyles 103 euro
  zondag 17 januari 2010 @ 13:24:52 #25
11458 ivetje
pi_76920266
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijn Maar ik zie geen 103 euro bij ze hoor. En het is wel een model dat je zeker even moet passen, tenzij je al cardy's ofzo hebt. Ik ben persoonlijk geen fan van deze modellen, vind ze totaal niet lekker lopen. Heb mijn cardy's ook bijna nooit aan...beetje een miskoop.
To infinity…and beyond!
  zondag 17 januari 2010 @ 13:27:30 #26
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76920388
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef ivetje het volgende:
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijn
... Ik ben nog niet wakker
  zondag 17 januari 2010 @ 13:29:26 #27
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76920464
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef ivetje het volgende:
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijn Maar ik zie geen 103 euro bij ze hoor. En het is wel een model dat je zeker even moet passen, tenzij je al cardy's ofzo hebt. Ik ben persoonlijk geen fan van deze modellen, vind ze totaal niet lekker lopen. Heb mijn cardy's ook bijna nooit aan...beetje een miskoop.
Als je ze in je maat enz. aanklikt, en dan worden ze al 130 euro. Vervolgens naar de kassa, en daar gaat 20% vanaf, dus worden ze 103. Dus vandaar. Best wel goedkoop. En ze zijn leuk . Aaaah twijfels.
  zondag 17 januari 2010 @ 13:37:05 #28
11458 ivetje
pi_76920801
Ow oke, ik dacht al. Mijn maat is duurder dan, maatje 41 Die cardy was bij mij heel stom. Wilde toen de Lo pro, maar vond die er zo cheap uit zien. Naar andere winkel, want had toen maar bedacht dat ik dan de cardy wilde. Moest en zou die dag een paar uggs kopen...blegh, zo'n verslaving En dus in een opwelling de cardy genomen. Wel goed gepast enzo en had zoiets van, ow die gaan nog wel lekker lopen. Niet dus...ze zitten inmiddels al heel erg ruim (paar keer aan gehad) en doordat je er dus in gaat sloffen probeer ik ze met mijn tenen aan te houden. Ik loop dus met mijn tenen een beetje krom en krampachtig en dat gaat zeer doen. Als ik dat niet doe sloffen ze heel erg en komt mijn hiel telkens uit de schoen. Ik heb het inmiddels maar gewoon geaccepteerd en loop dus heel erg te sloffen, maar dat is dus ook niet echt comfortabel. Vind het zo jammer, want ze hebben wel hele leuke modellen enzo en de cardy heb ik in de kleur pool dus helemaal leuk in de lente. Maar het loopt bij mij echt niet goed jammer genoeg En ze gaan dus echt heel snel erg los zitten.
To infinity…and beyond!
  zondag 17 januari 2010 @ 13:41:25 #29
11458 ivetje
pi_76920977
aaaaah, zo cute

Wat een leuke kleuren voor de zomer!! Ik ben echt verliefd op die bailey button in het roze....
To infinity…and beyond!
  zondag 17 januari 2010 @ 14:12:40 #30
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76922374
Nou normaliter heb ik dus maat 42 dus W11 voor m'n Uggs, maar ik las dus ergens dat je de Cardy een maat kleiner moet halen, dus een W10 voor mij dan. Ik vind ze er zo leuk uitzien, en ik twijfel er echt over om ze aan te schaffen ja of nee.
  zondag 17 januari 2010 @ 14:21:12 #31
11458 ivetje
pi_76922714
Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen van de cardy. Zelfde maat als van al mijn uggs en deze zaten goed volgens de verkoopster. Maar kleiner kan ertoe leiden dat je met je teen voor door de stof gaat, veel voorkomend probleem bij de cardy omdat het gebreid is en dus niet heel stevig.
To infinity…and beyond!
pi_76924227
Jippie ! Kon me gister niet beheersen in de Bijenkorf en gewoon maar de paarse Bailey Buttons gekocht. Alsof het zo moest zijn: er waren nog maar twee paren, waaronder die ik wilde, in mijn maat. En ben er echt blij mee, ze zijn helemaal 'me', met de paarse kleur enzo (draag altijd veel paars en grijs waar ze goed bij passen). Zo leuk
pi_76924249
Dat van die teen erdoor aan de voorkant is bij de cardy volgens mij moelijk te voorkomen omdat het gebreid is en dat materiaal rekt gewoon erg goed mee om het zo maar te zeggen. Ik heb normaal maat 38 en de cardys in 37. Mijn grote teen zie je er wel een beetje door.

Ik heb in de winkel uitgebreid gepast en bij de 38 ging ik gelijk al sloffen en zag ik mijn teen er ook al door, toch maar gekozen voor de 37 en ik vind die teen niet storend. Ik zou het erger vinden als ik de 38 had genomen en continu zou lopen sloffen en ook zelfs mijn teen er al door zou zien.
pi_76924525
Ivetje, ik ben nu wel benieuwd welke laarzen met gouden label je hebt gezien. Ik kon me al niet voorstellen dat je een van die metropolitan modellen bedoelde omdat ik eigenlijk al wist dat je daar wel bekend mee bent
  zondag 17 januari 2010 @ 15:17:04 #35
11458 ivetje
pi_76924971
Je ziet bij de cardy idd wel je teen er doorheen, maar er gaan genoeg mensen ook echt door e stof heen omdat ze ze te klein gekocht hebben Dat bedoelde ik

Btw, die uggs met gouden label is de australia luxe of inmiddels love. Deze site iig. http://www.australialuxeco.com/ Hoe het nou zit met die naam weet ik niet, het is volgens mij nu veranderd in australia love. Vond die met zo'n gebreid bovendeel wel leuk (dat kan je omslaan om de laars heen zeg maar), maar zag pas iemand met deze lopen en dat ziet er echt heel erg kamper uit :

To infinity…and beyond!
pi_76935363
Wat een schattige kleuren hebben de nieuwe gebreide kabel-exemplaren
pi_76965330
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, behoorlijke kamper-look die laars Net als die andere modellen met enorm veel bont aan de zijkant, niet echt mijn ding.

Ik zat al aan Love From Australia te denken maar dat is zeker een ander merk:
www.lovefromaustralia.com
  maandag 18 januari 2010 @ 19:54:14 #38
11458 ivetje
pi_76980683
LFA is idd een ander merk. Die hebben er ook een aantal kamper-modellen bij zitten overigens. Vooral de western-varianten van hen vind ik afschuwelijk. En deze van Australia luxe is ook echt te belachelijk om aan te doen

To infinity…and beyond!
pi_76982554
Ik ben echt w.s harstikke blind, maar kan echt nergens vinden wat de verzendkosten naar nederland zijn van sheepskinshoes. Iemand?
pi_76983177
Volgens mij staat het ook niet duidelijk op de homepage of bij de FAQs oid. Het beste kun je iets in je mandje stoppen en dan op View Cart klikken. Zodra je dan onderaan bij country Nederland hebt gekozen kun je bij Shipping Method nog uit 3 dingen kiezen. Als je er een kiest en op Update Cart klikt krijg je de kosten te zien van de gekozen shipping method.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:45:50 #41
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76983484
Op www.eastbay.com verkopen ze ook Uggs, en shipping is maar $14,00 .
pi_76984790
Dat lijkt me wel erg laag voor een zending van de US >> NL. Ik heb net 1 paar in mijn mandje gedaan en als ik dan Netherlands selecteer komt er $56.25 aan Shipping & Handling te staan
  maandag 18 januari 2010 @ 23:01:31 #43
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_76991130
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Miffy1 het volgende:
Dat lijkt me wel erg laag voor een zending van de US >> NL. Ik heb net 1 paar in mijn mandje gedaan en als ik dan Netherlands selecteer komt er $56.25 aan Shipping & Handling te staan
Oh. Naja ik had er een random paar schoenen ingeflikkerd . Maargoed. Ze hebben verders ook genoeg spul.
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:07:43 #44
11458 ivetje
pi_77089061
Nog even een link :
http://www.uggaustralia.com/retailstores/counterfeit.aspx

Vul hier bovenaan een website in en kijk of hij betrouwbaar is. Zo zie je heel snel of je er wel of niet moet bestellen.
To infinity…and beyond!
pi_77295438
tvp voor vriendinlief.
pi_77303224
Ik was even wat berichten aan het lezen en ik zag dat er werd gesproken over de site airmaxkeys. Ik wil jullie graag behoeden voor nep uggs! Ik was dus wel naïef en dacht dat ze gewoon heel goedkoop waren... En jah ze zijn nep, wel goed nep moet ik ze nageven. Iemand goede neppers kopen voor ¤ 60,-?

Dus airmaxkeys --> nep!
pi_77329812
Is het wel echte sheepskin of van synthetisch materiaal?
pi_77334469
Iemand misschien ervaring met het merk Love From Australia, LFA?
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:05:52 #50
11458 ivetje
pi_77367096
Geen ervaring met LFA, maa ik vind veel modellen een beetje patserig aandoen. Net zoals dat australia luxe wat ik hier boven liet zien. Zeker de western-modellen vind ik erg patserig.
To infinity…and beyond!
pi_77373398
Ik wil echt een roze baileybutton. Maar echt even geen geld voor.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:29:46 #52
11458 ivetje
pi_77376510
Same here...moet ook nog een nieuwe scooter aanschaffen, dus bailey buttons zitten er voorlopig niet in
To infinity…and beyond!
pi_77383899
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef ivetje het volgende:
Geen ervaring met LFA, maa ik vind veel modellen een beetje patserig aandoen. Net zoals dat australia luxe wat ik hier boven liet zien. Zeker de western-modellen vind ik erg patserig.
Klopt, er zitten echt verschrikkelijke modellen bij! Maar ze hebben ook hele leuke
Is de kwaliteit te vergelijken met die van Uggs?
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:48:39 #54
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77384425
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze hadden toch ook lichtroze zoals Ivetje ze liet zien?
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:50:46 #56
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77384463
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar ze hadden toch ook lichtroze zoals Ivetje ze liet zien?
Jaa, die gaan nog wel, hoewel ik die ook niet zo heel leuk vind, maar deze.. echt..
pi_77384505
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Jaa, die gaan nog wel, hoewel ik die ook niet zo heel leuk vind, maar deze.. echt..
Ik zag van de week een meisje met kei paarse uggs lopen....
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:56:39 #58
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77384651
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik zag van de week een meisje met kei paarse uggs lopen....
Meh, dat kan echt niet hoor
Trouwens, ik MOET echt handschoenen hebben, want mijn handen vriezen er binnenkort echt een keer af maar ze zijn dus 150 dollar, en 40 shipping, 190 dollar dus omgerekend 135 euro, hoeveel extra kosten kan ik nog verwachten?
pi_77384695
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Trouwens, ik MOET echt handschoenen hebben, want mijn handen vriezen er binnenkort echt een keer af maar ze zijn dus 150 dollar, en 40 shipping, 190 dollar dus omgerekend 135 euro, hoeveel extra kosten kan ik nog verwachten?
Lol. Ik zou denken, als je toch al zoveel geld over hebt voor handschoenen kun je die 12/20 procent extra kosten er toch wel bij doen?
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:00:36 #60
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77384789
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Lol. Ik zou denken, als je toch al zoveel geld over hebt voor handschoenen kun je die 12/20 procent extra kosten er toch wel bij doen?
Ja maar in nederland zijn ze bijna overal uitverkocht, of ze hebben van die lelijke die ik niet wil.
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:25:21 #61
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77385504
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze leuk
  zondag 31 januari 2010 @ 11:29:14 #62
11458 ivetje
pi_77472177
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef _Joy_ het volgende:

[..]

Klopt, er zitten echt verschrikkelijke modellen bij! Maar ze hebben ook hele leuke
Is de kwaliteit te vergelijken met die van Uggs?
Volgens mij is de kwaliteit wel prima hoor. Zeker voor dat geld. Vergelijkbaar met ugg australia ja
To infinity…and beyond!
pi_77475158
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:25 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ik vind ze leuk
Ivetje bedankt! Wat een lelijke kleuren zijn dit trouwens zeg. Pasteltinten gaan nog wel maar dit felle...
Nee niet mijn kopje thee.
pi_77475199
Eindelijk m'n Bailey Buttons binnen
  zondag 31 januari 2010 @ 13:40:10 #65
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77475669
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:25 schreef Trusten het volgende:
Eindelijk m'n Bailey Buttons binnen
Welke kleur?
pi_77475749
Chestnut
  zondag 31 januari 2010 @ 14:17:40 #67
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77476867
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:42 schreef Trusten het volgende:
Chestnut
Oeeh nice. Ik wil ook nog Maar ik wil teveel
pi_77480151

Look at Krull's necklace. It's got more ice than Liberace, don't you?
Andie: Oh, it's just a little frosting. Frosting? Frosting!
  zondag 31 januari 2010 @ 16:12:27 #69
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77480240
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:09 schreef Frosting het volgende:
[ afbeelding ]

Die heb ik Zonder de streepjes, dus gewoon helemaal zwart..
pi_77480358
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Die heb ik Zonder de streepjes, dus gewoon helemaal zwart..
Staan ze ook leuk? Ik ga ze denk ik bestellen! Waar heb jij ze gekocht?
  zondag 31 januari 2010 @ 16:18:58 #71
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77480435
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef Frosting het volgende:

[..]

Staan ze ook leuk? Ik ga ze denk ik bestellen! Waar heb jij ze gekocht?
Ehm in Den haag, albert nolten heet het geloof ik.. Even kijken of ik een aanfoto heb hoor..
  zondag 31 januari 2010 @ 16:20:25 #72
11458 ivetje
pi_77480476
Ik vind die effen zwarte leuker dan die met streepjes. Die streepjes maken em een beetje suf
To infinity…and beyond!
pi_77480505
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:18 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ehm in Den haag, albert nolten heet het geloof ik.. Even kijken of ik een aanfoto heb hoor..

Hoeveel heb jij er voor betaald? Ik zie ze online voor 160 euro...
  zondag 31 januari 2010 @ 16:49:15 #74
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77481222
quote:
Op zondag 31 januari 2010 16:21 schreef Frosting het volgende:

[..]

Hoeveel heb jij er voor betaald? Ik zie ze online voor 160 euro...
heb geen foto hmm. Heb er 200 betaald geloof ik, maar ze gingen echt na 2 maanden dat ze uit waren meteen in de sale
  zondag 31 januari 2010 @ 19:41:52 #75
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_77486078
weten we 100% zeker dat sheepskinshoes echte Uggs verkoopt?
ik vind die fotos van de classic short black nogal vreemd??
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_77486278
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ik zag dat van Assem Ugg handschoenen in de uitverkoop had. Stuk goedkoper dan in Amerika bestellen
pi_77486384
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
weten we 100% zeker dat sheepskinshoes echte Uggs verkoopt?
Jup ze zijn official dealer
  zondag 31 januari 2010 @ 19:52:24 #78
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_77486483
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:50 schreef Trusten het volgende:

[..]

Jup ze zijn official dealer
en die fotos dan van de classic short black???
pi_77486535
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
en die fotos dan van de classic short black???
Wat valt je op dan?

Edit: even gekeken en ziet er inderdaad nogal apart uit, lijken wel van Scapino
  zondag 31 januari 2010 @ 19:55:47 #80
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_77486616
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=9166&category=1087

op die eerste 3 fotos zijn ze zo uhh misvormd..?
  zondag 31 januari 2010 @ 20:15:32 #81
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77487438
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef visjeskat het volgende:

[..]

Ik zag dat van Assem Ugg handschoenen in de uitverkoop had. Stuk goedkoper dan in Amerika bestellen
ja maar als ik op het product klik, krijg ik een wit scherm, ook al probeer ik het 10 keer...
  zondag 31 januari 2010 @ 20:25:05 #82
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77487842
Oh hij doet het al. Maar alles is al uitverkocht..
pi_77488816
Hoi!

Ik breek even in met een vraag omdat het onderdeel van betrouwbare online verkopers op de site van Ugg Australia het niet doet bij mij ( ). Is iemand van jullie bekend met http://lastseasons.externbusiness.nl? Ze claimen samen te werken met assem.nl maar ik twijfel een beetje. Kent iemand deze site? Alvast bedankt!
  zondag 31 januari 2010 @ 20:58:46 #84
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77489310
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Borachick het volgende:
Hoi!

Ik breek even in met een vraag omdat het onderdeel van betrouwbare online verkopers op de site van Ugg Australia het niet doet bij mij ( ). Is iemand van jullie bekend met http://lastseasons.externbusiness.nl? Ze claimen samen te werken met assem.nl maar ik twijfel een beetje. Kent iemand deze site? Alvast bedankt!
Heb er nooit van gehoord, staat ook niet in het lijstje op de site, ook niet op de ugg hyves bij de betrouwbare sites, maar ik kan nergens op klikken? Ik word meteen doorverwezen dmv een fotolink naar assem..
  zondag 31 januari 2010 @ 21:11:28 #85
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  maandag 1 februari 2010 @ 00:21:51 #86
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_77499261
Hoe zit het met de maat, moet je UGGS een maat kleiner kopen dan dat je normaal hebt?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_77502561
Voor de classic tall en bailey button geld dat in ieder geval wel..
  maandag 1 februari 2010 @ 18:19:24 #88
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77521018
quote:
Op maandag 1 februari 2010 06:22 schreef Trusten het volgende:
Voor de classic tall en bailey button geld dat in ieder geval wel..
Alle classics (bij mij iig)
pi_77523054
quote:
Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik allemaal nog
En welleke heb je al?
  maandag 1 februari 2010 @ 19:25:35 #90
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77523735
quote:
Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef Tamashii het volgende:

[..]

En welleke heb je al?
pi_77528042
quote:
Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Hoe zit het met de maat, moet je UGGS een maat kleiner kopen dan dat je normaal hebt?
Ik heb maat 38 en mijn bailey button gewoon in 38 (w7) besteld. Past perfect!!
pi_77531849
quote:
Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=9166&category=1087

op die eerste 3 fotos zijn ze zo uhh misvormd..?
Ja, sommige foto's van Sheepskin zijn een beetje raar. Ik verdenk ze ervan dat ze soms (per ongeluk) verkeerde foto's plaatsen. Dus foto's van een ander merk uggs bij een UGG Australia model. Ze verkopen daar allerlei verschillende merken uggs, die er niet altijd even mooi uitzien dus het lijkt er bijna op dat er zo'n foto bij de UGG Australia Classic Short Black is beland. Of het is gewoon echt een paar heel erg misvormde UGG Australia's die ze voor de fotoshoot gebruikt hebben

Het is wel zeker dat zij de echte verkopen dus als je deze bestelt bij hun kun je ervan uitgaan dat je de echte UGG Australia krijgt en dat hij er beter uitziet dan op deze foto . Ik heb zelf al 6 paar daar besteld en die zien er echt veeeel beter uit.
pi_77532284
quote:
Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Heb er nooit van gehoord, staat ook niet in het lijstje op de site, ook niet op de ugg hyves bij de betrouwbare sites, maar ik kan nergens op klikken? Ik word meteen doorverwezen dmv een fotolink naar assem..
Hmmmm, je kunt je een ongeluk klikken maar niets doet het, ja die link naar Van den Assem. Vaag gebeuren, maar je kan er niets bestellen dus je kunt ook niet belazerd worden

[ Bericht 0% gewijzigd door Miffy1 op 02-02-2010 00:03:05 ]
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:02:06 #94
11458 ivetje
pi_77561585
quote:
Bij mij moet ik gewoon mijn eigen maat hebben. Van alle soorten uggs. Het verschilt per persoon, dus passen is wel aan te raden.
To infinity…and beyond!
  dinsdag 2 februari 2010 @ 19:12:28 #95
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_77562056
Ik ga nu echt naar amerika, het staat vast. Yessss. Dat betekend 10 paar UGG's
  woensdag 3 februari 2010 @ 12:08:34 #96
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_77592158
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga nu echt naar amerika, het staat vast. Yessss. Dat betekend 10 paar UGG's
Zal ik niet doen Als je controle krijgt ben je zwaar de pineut. 2 paar, max 3 zal ik doen .
pi_77592301
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Zal ik niet doen Als je controle krijgt ben je zwaar de pineut. 2 paar, max 3 zal ik doen .
Maar de kans dat je gepakt wordt, is echt minimaal (in Brussel iig wel). Ik kwam daar echt met uitpuilende koffers en tassen met dure laarzen en alles door de douane zetten - ik vond het zelf vrij obvious dat ik voor honderden euro's had geshopt - en ze vroegen niets. Alle Europeanen die uit de VS komen, nemen veel mee.
pi_77593234
quote:
De pure suede-Uggs vallen vaak ruim en loop je ook een stukje uit (als het bont wat platgetrapt is). De kans is groter dat je bij de 'lompere' modellen dus een maat kleiner nodig hebt. De smallere modellen zijn vaak maatgetrouwer.
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')