...quote:Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef ivetje het volgende:
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijn
Als je ze in je maat enz. aanklikt, en dan worden ze al 130 euro. Vervolgens naar de kassa, en daar gaat 20% vanaf, dus worden ze 103. Dus vandaar. Best wel goedkoop. En ze zijn leukquote:Op zondag 17 januari 2010 13:24 schreef ivetje het volgende:
Uhm, er staat met koeieletters op de beginsite dat er binnen NL geen verzendkosten zijnMaar ik zie geen 103 euro bij ze hoor. En het is wel een model dat je zeker even moet passen, tenzij je al cardy's ofzo hebt. Ik ben persoonlijk geen fan van deze modellen, vind ze totaal niet lekker lopen. Heb mijn cardy's ook bijna nooit aan...beetje een miskoop.
Oh.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:11 schreef Miffy1 het volgende:
Dat lijkt me wel erg laag voor een zending van de US >> NL. Ik heb net 1 paar in mijn mandje gedaan en als ik dan Netherlands selecteer komt er $56.25 aan Shipping & Handling te staan
Klopt, er zitten echt verschrikkelijke modellen bij! Maar ze hebben ook hele leukequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:05 schreef ivetje het volgende:
Geen ervaring met LFA, maa ik vind veel modellen een beetje patserig aandoen. Net zoals dat australia luxe wat ik hier boven liet zien. Zeker de western-modellen vind ik erg patserig.
Maar ze hadden toch ook lichtroze zoals Ivetje ze liet zien?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaa, die gaan nog wel, hoewel ik die ook niet zo heel leuk vind, maar deze.. echt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ze hadden toch ook lichtroze zoals Ivetje ze liet zien?![]()
Ik zag van de week een meisje met kei paarse uggs lopen....quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Jaa, die gaan nog wel, hoewel ik die ook niet zo heel leuk vind, maar deze.. echt..
Meh, dat kan echt niet hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zag van de week een meisje met kei paarse uggs lopen....
Lol. Ik zou denken, als je toch al zoveel geld over hebt voor handschoenen kun je die 12/20 procent extra kosten er toch wel bij doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Meh, dat kan echt niet hoor![]()
Trouwens, ik MOET echt handschoenen hebben, want mijn handen vriezen er binnenkort echt een keer afmaar ze zijn dus 150 dollar, en 40 shipping, 190 dollar dus omgerekend 135 euro, hoeveel extra kosten kan ik nog verwachten?
Ja maar in nederland zijn ze bijna overal uitverkocht, of ze hebben van die lelijke die ik niet wil.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol. Ik zou denken, als je toch al zoveel geld over hebt voor handschoenen kun je die 12/20 procent extra kosten er toch wel bij doen?
Ik vind ze leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wat een lelijke kleuren zeg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is de kwaliteit wel prima hoor. Zeker voor dat geld. Vergelijkbaar met ugg australia jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:34 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Klopt, er zitten echt verschrikkelijke modellen bij! Maar ze hebben ook hele leuke![]()
Is de kwaliteit te vergelijken met die van Uggs?
Ivetje bedankt! Wat een lelijke kleuren zijn dit trouwens zeg. Pasteltinten gaan nog wel maar dit felle...quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die heb ikZonder de streepjes, dus gewoon helemaal zwart..
Ehm in Den haag, albert nolten heet het geloof ik.. Even kijken of ik een aanfoto heb hoor..quote:Op zondag 31 januari 2010 16:16 schreef Frosting het volgende:
[..]
Staan ze ook leuk? Ik ga ze denk ik bestellen! Waar heb jij ze gekocht?
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ehm in Den haag, albert nolten heet het geloof ik.. Even kijken of ik een aanfoto heb hoor..
heb geen foto hmm. Heb er 200 betaald geloof ik, maar ze gingen echt na 2 maanden dat ze uit waren meteen in de salequote:Op zondag 31 januari 2010 16:21 schreef Frosting het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er voor betaald? Ik zie ze online voor 160 euro...
Ik zag dat van Assem Ugg handschoenen in de uitverkoop had. Stuk goedkoper dan in Amerika bestellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:56 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Meh, dat kan echt niet hoor![]()
Trouwens, ik MOET echt handschoenen hebben, want mijn handen vriezen er binnenkort echt een keer afmaar ze zijn dus 150 dollar, en 40 shipping, 190 dollar dus omgerekend 135 euro, hoeveel extra kosten kan ik nog verwachten?
Jup ze zijn official dealerquote:Op zondag 31 januari 2010 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
weten we 100% zeker dat sheepskinshoes echte Uggs verkoopt?
en die fotos dan van de classic short black???quote:
Wat valt je op dan?quote:Op zondag 31 januari 2010 19:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
en die fotos dan van de classic short black???
ja maar als ik op het product klik, krijg ik een wit scherm, ook al probeer ik het 10 keer...quote:Op zondag 31 januari 2010 19:47 schreef visjeskat het volgende:
[..]
Ik zag dat van Assem Ugg handschoenen in de uitverkoop had. Stuk goedkoper dan in Amerika bestellen
Heb er nooit van gehoord, staat ook niet in het lijstje op de site, ook niet op de ugg hyves bij de betrouwbare sites, maar ik kan nergens op klikken? Ik word meteen doorverwezen dmv een fotolink naar assem..quote:Op zondag 31 januari 2010 20:48 schreef Borachick het volgende:
Hoi!
Ik breek even in met een vraag omdat het onderdeel van betrouwbare online verkopers op de site van Ugg Australia het niet doet bij mij (). Is iemand van jullie bekend met http://lastseasons.externbusiness.nl? Ze claimen samen te werken met assem.nl maar ik twijfel een beetje. Kent iemand deze site? Alvast bedankt!
Alle classics (bij mij iig)quote:Op maandag 1 februari 2010 06:22 schreef Trusten het volgende:
Voor de classic tall en bailey button geld dat in ieder geval wel..
En welleke heb je al?quote:Op zondag 31 januari 2010 21:11 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
Die wil ik allemaal nog![]()
Ik heb maat 38 en mijn bailey button gewoon in 38 (w7) besteld. Past perfect!!quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Hoe zit het met de maat, moet je UGGS een maat kleiner kopen dan dat je normaal hebt?
Ja, sommige foto's van Sheepskin zijn een beetje raar. Ik verdenk ze ervan dat ze soms (per ongeluk) verkeerde foto's plaatsen. Dus foto's van een ander merk uggs bij een UGG Australia model. Ze verkopen daar allerlei verschillende merken uggs, die er niet altijd even mooi uitzien dus het lijkt er bijna op dat er zo'n foto bij de UGG Australia Classic Short Black is beland. Of het is gewoon echt een paar heel erg misvormde UGG Australia's die ze voor de fotoshoot gebruikt hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 19:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
http://sheepskinshoes.com/ecom/ProductDetail.php?id=9166&category=1087
op die eerste 3 fotos zijn ze zo uhh misvormd..?
Hmmmm, je kunt je een ongeluk klikken maar niets doet het, ja die link naar Van den Assem. Vaag gebeuren, maar je kan er niets bestellen dus je kunt ook niet belazerd wordenquote:Op zondag 31 januari 2010 20:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Heb er nooit van gehoord, staat ook niet in het lijstje op de site, ook niet op de ugg hyves bij de betrouwbare sites, maar ik kan nergens op klikken? Ik word meteen doorverwezen dmv een fotolink naar assem..
Bij mij moet ik gewoon mijn eigen maat hebben. Van alle soorten uggs. Het verschilt per persoon, dus passen is wel aan te raden.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Hoe zit het met de maat, moet je UGGS een maat kleiner kopen dan dat je normaal hebt?
Zal ik niet doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik ga nu echt naar amerika, het staat vast. Yessss. Dat betekend 10 paar UGG's
Maar de kans dat je gepakt wordt, is echt minimaal (in Brussel iig wel). Ik kwam daar echt met uitpuilende koffers en tassen met dure laarzen en alles door de douane zetten - ik vond het zelf vrij obvious dat ik voor honderden euro's had geshopt - en ze vroegen niets. Alle Europeanen die uit de VS komen, nemen veel mee.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zal ik niet doenAls je controle krijgt ben je zwaar de pineut. 2 paar, max 3 zal ik doen
.
De pure suede-Uggs vallen vaak ruim en loop je ook een stukje uit (als het bont wat platgetrapt is). De kans is groter dat je bij de 'lompere' modellen dus een maat kleiner nodig hebt. De smallere modellen zijn vaak maatgetrouwer.quote:Op maandag 1 februari 2010 00:21 schreef Qarinx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |