Eindelijk iemand die mijn punt snapt! Ik wil mensen behoeden voor het kopen van neppe uggs op bv mp of ebay, waarbij wordt gezegt dat er een echtheidscertificaat bij zit. Mensen trappen hier nl. Massaal in helaas. En veel mensen weten niet dat zo'n certificaat niet bestaat. Als iemand hier dan gaat roepen dat het wel bestaat vind ik dat gewoon niet kunnen. Het bewijs van radicals heb ik daarvoor gekregen. Dat is mijn punt. Ik wil mensen gewoon duidelijk maken dat ze niet in die ongein moeten trappen en dat ze aan die kaartjes geen waarde moeten hechten. Ook al geeft een winkel het erbij, prima. Maar dan is het niet iets wat van ugg australia uit komt, maar van de winkel. En dan moet je dus niet lopen roepen dat zoiets wel bestaat, want ze geven zelf het tegendeel aan. En dat is gewoon mijn hele punt. Mensen die geen verestand hebben van uggs behoeden voor het kopen van nep artikelen en erop wijzen waaraan ze echte uggs kunnen herkennen. En dat is dus niet aan het "echtheidscertificaat". Hoop dat het nu duidelijk is en ik zal er verder ook niet meer op ingaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh joh, ik zeg ook helemaal niet dat Tamashii neppers koopt. Als ze uit de winkel komen, zal het echt wel in orde zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar de tips die zij gaf, zijn gewoon achterhaald. En wat Ivetje probeert te doen in mijn ogen, is mensen behoeden voor een fout. Op marktplaats wordt je dood gegooid met mensen die nep zooi verkopen en beweren er een echtheidscertificaat bij te hebben. En al zou dat wel bestaan, denk je dan niet dat zo´n kaartje makkelijker na te maken is dan de Uggs zelf?
Maar goed, verder bemoei ik me er niet mee, ben juist blij dat ik uit dat ellendige Ugg wereldje gestapt ben. Al ben ik nog wel heeeeel gek van die schoenen.
Ik heb ze voor 120 euro, maar was dus een aanbieding. Normale prijs is 140. Vond alleen wel dat ze moeilijk te krijgen waren. Hier bij het panterhuis was de 1e winkel waar ik ze gezien hebquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoveel heb je er voor betaald? ik wil ze ook, ze zijn tof!
Ik heb van de cardy ook gewoon maat 41 zoals van al mijn uggs. Heel vreemd, maar maakt niet uit welk model ik neem, het is altijd 41quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vraagje: mijn classic cardys zijn maat 39, mijn normale schoenen soms 39 soms 40. Hoe vallen deze ugg schoenen? Mocht ik ze ergens online tegenkomen ....
klopt maar daar waren ze 140quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:57 schreef ivetje het volgende:
Hmm, zou toch ook even in de winkel kijken. Anders ff wat winkels bellen. Die link heeft op zich wel goede feedback, dus dat is het probleem niet. Cosmic cowboys heeft ze igg ook nog, maar wel voor de hoofdprijs
Grijs!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef broun. het volgende:
ik wil nog de classic mini, twijfel alleen nog om de kleur...
ik wist niet dat ze de mini ook in grijs maakten? dacht alleen sand, chocolate, black & chestnut + logo. zo jammer dat ze off the market wroden gehaald.. maar ik kan er nog aan komenquote:
Hoezo off the market? Ze zijn juist weer terug hoor.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:08 schreef broun. het volgende:
[..]
ik wist niet dat ze de mini ook in grijs maakten? dacht alleen sand, chocolate, black & chestnut + logo. zo jammer dat ze off the market wroden gehaald.. maar ik kan er nog aan komen
huhhhh ik dacht juist dat ik naja ik las het tenminste ergens dat ze geen mini's meer zouden maken. maar tis nu dus biljkbaar niet meer zoquote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hoezo off the market? Ze zijn juist weer terug hoor.
Ik ga binnenkort trouwens de sleehakken halen voor vakantie
sorry zie nu pas dat je gereageerd hebt maar ze hebben daar mjn maat nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:43 schreef ivetje het volgende:
Ze hebben ze hier : http://www.kathmandu.nl/outdoor-en-travel/producten.html?product_id=2833&group_id=168&group_name=Casual-laarzen&product_name=Cayha-wm-chestnut&brand_name=Ugg
Tenminste, neem aan dat je de Cayha bedoelt, dat is die hoge
Nee ze waren vorig jaar ofzo of het jaar ervoor een jaar van de markt gehaald, maar ze liggen nu gewoon weer bijna overal in de winkels!quote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef broun. het volgende:
[..]
huhhhh ik dacht juist dat ik naja ik las het tenminste ergens dat ze geen mini's meer zouden maken. maar tis nu dus biljkbaar niet meer zo
Grijze mini's zijn alleen op de neppe markt gegooid. In de winkel en via alle officiele kanalen zijn ze niet verkrijgbaarquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb de ugg bailey button triplet gekocht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |