Maar het betekent zo weinig van zijn kant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:17 schreef Horloge het volgende:
Wachten op de motie van wantrouwen van Wilders dan maar.
Waarom precies heeft de PvdA of Hamer 'gewonnen'? Of ga je enkel af op die tweet?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Het moet geweldig zijn om jouw fantasierijke voorstellingsvermogen te bezitten. Schrijf je ook andere sprookjes?
van zijn kant hahaha ...quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:17 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Maar het betekent zo weinig van zijn kant.
Yepquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:18 schreef rubbereend het volgende:
Ze sommen nu lekker alle scheve statements op
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:18 schreef Papabear het volgende:
Lal... lal lallllll *hik* honderdtachteg gradeh!!
Geniaal iddquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:17 schreef Neroje het volgende:
Ze zei gisteren, maar ze bedoeld eergisteren!![]()
![]()
![]()
ja.. stemming volgtquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Pechtold nou die motie benoemd of niet?
Ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef TheVulture het volgende:
Yep.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef TheVulture het volgende:
Ja. Ingediend mede namens Thieme, Halsema en Kant.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef TheVulture het volgende:
ik weet weer waarom ik GroenLinkser ben!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef smoking-snares het volgende:
halsema heeft het mooi verwoord,
en heb jij daar meer belastinggeld voor over? Nee. dus niet zeuren verder.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef Crazy Harry het volgende:
Maar wat een omroep van likmevestje dat NOS, gewoon stoppen met uitzenden...
Er hoeven echt geen presentators bij te zijn, die kunnen prima gaan slapen.
Ja heeft 'iequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef TheVulture het volgende:
Is ingediend en maakt deel uit van de beraadslagingen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef TheVulture het volgende:
te genant voor woorden... echt waar....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef Prowl het volgende:
kijk ze allemaal met hun telefoontjes spelen
en gaat over tot de orde van de dagquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Is ingediend en maakt deel uit van de beraadslagingen.
Pechtold had iets gelezen geloof ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat werd er eigenlijk gezegd over het twitteren?
Rutte probeert het telkens weer om een wig te drijven, maar hij lachte zelf ook keihard toen hij Bos niet van zijn stuk kreeg.quote:
Ik bedoelde het ook sarcastischquote:
iemand had getwitterd dat als ze had geweten dat de avond zo zou eindigen ze niet was komen opdagenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:21 schreef rubbereend het volgende:
Wat werd er eigenlijk gezegd over het twitteren?
nee nee t was een variant op de balkenende woorden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:22 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
iemand had getwitterd dat als ze had geweten dat de avond zo zou eindigen ze niet was komen opdagen
Hamer + Kant + Daerden = politiek trio?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:19 schreef Japsnars het volgende:
Hamer kijkt ook wel een beetje jolig.
quote:
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef ErikT het volgende:
Die stream doet het voor geen meter. Is het niet ergens op de radio?
Kiezers lokken, dat is wat er nu gebeurd!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef smoking-snares het volgende:
jesus, de kamer zit meer te twitteren dan te debateren!!!
ik moest lachenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef Neroje het volgende:
En nu komt die motie er toch, door de SGP, ook namens Wilders
Dan is het excuus voor allen dat ze niet goed in de Nederlandse taal zijn......quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hamer + Kant + Daerden = politiek trio?
Dan ga ik echt kapot hier op de late avondquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:24 schreef Neroje het volgende:
En nu komt die motie er toch, door de SGP, ook namens Wilders
quote:
de draadomroep van de 2e kamer, zit waarschijnlijk gewoon op je kabelquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef ErikT het volgende:
Die stream doet het voor geen meter. Is het niet ergens op de radio?
Wordt natuurlijk weggestemd, maar voor de vorm is het aardig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 02:20
RT @Borisham: "D66 dient mede namens Groenlinks, SP en PvdD een Motie dat persverklaring van gisteren van tafel Moet."
Ook al niet. Wat is er aan de hand.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is wachten op de afsluitende zin.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Dus zo ziet Thieme eruit als ze 's nachts naast je ligt.
Ik kan er wel genoegen mee nemen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Dus zo ziet Thieme eruit als ze 's nachts naast je ligt.
Beter van niet wmb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het nu zo dat niemand durft......
Ik ook. Ik wil een motie van lust indienen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan er wel genoegen mee nemen hoor
Duh, heb ik Zalm zo vaak horen zeggen. Trouwens, in dit geval kan "kabinet" zowel mannelijk als onzijdig zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Jojogirl het volgende:
Thiemie: " en mijn fractie ziet een kabinet DIE ..."
Ik zie gewoon graag dat iemand zijn conclusie trekt. Eerlijk gaat zijn en niet zo blijft draaien en ons eindelijk verlost van zijn vierde Kabinet.....quote:
zelfde gedachte op het zelfde momentquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef GummyGadGet het volgende:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 02:25
Cees vd Staaij, goeie winsk gjin fredesmisjes mear medich yn en om tuorke!
Kan die vent niet gewoon Nederlands twitteren ..
lol .. twitteren
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil een motie van lust indienen.
Dat ook hij teruggaat naar zijn eigen provincie. Ik krijg braakneigingen als ik die clown op TV zie...quote:
voor vandaag dan, had je dan verwacht dat het kabinet vandaag zou vallenquote:
Ik had liever JPB onder het tapijt gezien dan Leersquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:29 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het was ook te mooi. Twee CDA kopstukken in één avond onder het tapijt.
En je voelt je waarschijnlijk totaal niet hypocriet als je zoiets typt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:29 schreef BogardeRules het volgende:
Van Geel, Boekesstein, allemaal tegen de muur, WAT een fascisten.
Kabinet is een onzijdig zelfstandig naamwoord.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Duh, heb ik Zalm zo vaak horen zeggen. Trouwens, in dit geval kan "kabinet" zowel mannelijk als onzijdig zijn.
Dat je het meer mensen hebt horen zeggen betekent uiteraard niet dat het klopt. En ik vind overal alleen maar bronnen die beweren dat het onzijdig is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Duh, heb ik Zalm zo vaak horen zeggen. Trouwens, in dit geval kan "kabinet" zowel mannelijk als onzijdig zijn.
Truequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Adolecens het volgende:
Wat een kutpolitiek zeg!![]()
Je ziet gewoon de stront nog aan haar neus hangen van het kontlikken bij de MP
Dit is echt héél triest, een zaal vol ''politicussen'' met in de hand een mobiel en de andere hand diep in de anus van het kabinet, gadverdammequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Adolecens het volgende:
Wat een gelul, laat die man toch. is Fries geen mooie taal dan? Leer dan gewoon Fries! Ja, je hebt gelijk, GummyGadGet hij had het over jou, en hij zei dat je een nitwit bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef GummyGadGet het volgende:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 02:25
Cees vd Staaij, goeie winsk gjin fredesmisjes mear medich yn en om tuorke!
Kan die vent niet gewoon Nederlands twitteren ..
lol .. twitteren
Ik ook. Maar liever even niet nu. Laat die drie gristenkopjes voorlopig maar gniffelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie gewoon graag dat iemand zijn conclusie trekt. Eerlijk gaat zijn en niet zo blijft draaien en ons eindelijk verlost van zijn vierde Kabinet.....
echt hequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Adolecens het volgende:
Gaat ze weer in de herhaling...quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef rubbereend het volgende:
ER IS GEEN NIEUW STANDPUNT VOLGENS DE PREMIER
domme koe
Dat is een mooi punt om mee af te sluiten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Adolecens het volgende:
Dit kost de PvdA héél veel stemmen bij de komende (gemeenteraads)verkiezingen.![]()
qftquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef De_Groentenboer het volgende:
Lijkt wel een beetje op aids dit kabinet, je word in je reet genomen bij het kiezen en daarna zit je eraan vast.
Nederlanders kiezen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Notyouraverage het volgende:
Wat een paupers hebben we ook in de Nederlandse politiek zitten zeg.
Tijd dat er schoon schip gemaakt wordt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Notyouraverage het volgende:
gewoon iedereen ABN, en iedereen die daar niet mee eens is, moet ook de marokkaanse straattaal goedkeuren,quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Wat een gelul, laat die man toch. is Fries geen mooie taal dan? Leer dan gewoon Fries! Ja, je hebt gelijk, GummyGadGet hij had het over jou, en hij zei dat je een nitwit bent.
Het klopt zeker niet, maar mijn punt is dat het net zo'n fout is als "overnieuw". Als zelfs veel academici dit soort fouten maken, tjsja .....quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:31 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Dat je het meer mensen hebt horen zeggen betekent uiteraard niet dat het klopt. En ik vind overal alleen maar bronnen die beweren dat het onzijdig is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef Krogzar het volgende:
Ik had hoop op de PvdA binnen dit kabinet... maar 't lijkt wel D66 uit een van de vorige kabinetten![]()
Oh, van mij mag het vallen en nu. Ik hoop alleen dat Nederland en al die CDA-ertjes eens gaat leren niet meer op die lapzwans te stemmen..... (Ik ben er nooit voor geweest, dat moge duidelijk zijn.......)quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ook. Maar liever even niet nu. Laat die drie gristenkopjes voorlopig maar gniffelen
Ben blij dat het niet valt iig.
Ik denk dat een storingsmonteur met behulp van Wilders met een kettingzaag door de bedrading heen moet gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef Kwaliteit het volgende:
jonge de stekker uit dit kabinet, dit is toch niet meer geloofwaardig
Zesjescultuur.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Notyouraverage het volgende:
Die reacties van hem op de achtergrond vallen mij altijd op. Vreselijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Sloggi het volgende:
Dijsselbloem heeft er geen kracht meer voor.
ho ho, in 1997 is afgesproken om ABN af te schaffen en te vervangen door AAN, Algemeen Aanvaard Nederlands, dwz incluis dialecten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
gewoon iedereen ABN, en iedereen die daar niet mee eens is, moet ook de marokkaanse straattaal goedkeuren,
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Volgens Van Geel is alle onrust weggenomen.
En toch zit ik al tijden met plezier te kijken... Of juist daaromquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat écht helemaal nergens over.
Ik zat vanmorgen tegenover hem in de trein. Tot ik erachter kwam dat ik eerste klas zat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Die reacties van hem op de achtergrond vallen mij altijd op. Vreselijk.
een borreltje vader?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Jojogirl het volgende:
Het Nederlands van Hamer is trouwens ook weer om van te huilen (zoals gewoonlijk). Af en toe is ze net de moeder van Eddie Veenstra uit Vrienden voor het Leven.
naaktfoto's van bos samen met hamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ongelooflijk hoe Balkenende de PvdA zo aan de ketting heeft. Dit konden ze absoluut niet slikken, en nu doen ze het toch. Waar worden ze mee gechanteerd?
I second thatquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Neroje het volgende:
[..]
En toch zit ik al tijden met plezier te kijken... Of juist daarom
Volgens mij is er een Geheim van de VU, heeft balkie daar bos in zijn hol geneukt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ongelooflijk hoe Balkenende de PvdA zo aan de ketting heeft. Dit konden ze absoluut niet slikken, en nu doen ze het toch. Waar worden ze mee gechanteerd?
Of een kwartet met Agnes Kant en Michel Daerden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
naaktfoto's van bos samen met hamer
Misschien ambieert Bos een baan in Europa?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Volgens mij is er een Geheim van de VU, heeft balkie daar bos in zijn hol geneukt?
Eerst maar eens wat verder uit de crisis. Niet alles is slecht natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, van mij mag het vallen en nu. Ik hoop alleen dat Nederland en al die CDA-ertjes eens gaat leren niet meer op die lapzwans te stemmen..... (Ik ben er nooit voor geweest, dat moge duidelijk zijn.......)
Gaat iemand nog 'Shoot The Dog' van George Michael coveren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef Horloge het volgende:
"Als er iemand heeft gewonnen, is het Davids"
Bullshit. Het kabinet steekt gewoon een dikke middelvinger op naar de hele commissie. En PvdA laat zich piepelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef Moonlith het volgende:
Samson: "Dag gewerkt om de premier plat te krijgen"
Er zijn alleen maar verliezers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef Horloge het volgende:
"Als er iemand heeft gewonnen, is het Davids"
Bullshit. Het kabinet steekt gewoon een dikke middelvinger op naar de hele commissie. En PvdA laat zich piepelen.
Nee, nee. Geen WIlders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Eerst maar eens wat verder uit de crisis. Niet alles is slecht natuurlijk.
Tenzij je denkt dat Wilders alle problemen wel gaat oplossen maar dat zie ik weer niet zo.
Eens ratten, altijd ratten. Ze zijn onverbeterbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef Krambo het volgende:
pvda gaat dus tegen de motie van Pechtold cs stemmen, ongeloofelijk
ook de nazis hadden lekkere wijven ......quote:
terwijl ze in eerste termijn hetzelfde zei, maar dat is ze al aan het nuancerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef smoking-snares het volgende:
Rendert Algra spreekt wel op twitter namens CDA, onverstaanbaar en onverklaarbaar
Omdat ze dan nog kunnen draaien. Reken er maar op dat dit weer tijd gaat kosten tijdens de behandeling van het rapport zelf.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:40 schreef smoking-snares het volgende:
wat is de echte reden dat ze de motie niet willen?
Hij kan het zich ook prima permitteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef Papabear het volgende:
Wat is die Pechtold verrekte scherp
Alsof het beleid van deze regering of die van de volgende daar ook maar enige invloed op heeft.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef Stali het volgende:
Eerst maar eens wat verder uit de crisis. Niet alles is slecht natuurlijk.
Tenzij je denkt dat Wilders alle problemen wel gaat oplossen maar dat zie ik weer niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |