Dat je het meer mensen hebt horen zeggen betekent uiteraard niet dat het klopt. En ik vind overal alleen maar bronnen die beweren dat het onzijdig is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Duh, heb ik Zalm zo vaak horen zeggen. Trouwens, in dit geval kan "kabinet" zowel mannelijk als onzijdig zijn.
Truequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Adolecens het volgende:
Wat een kutpolitiek zeg!![]()
Je ziet gewoon de stront nog aan haar neus hangen van het kontlikken bij de MP
Dit is echt héél triest, een zaal vol ''politicussen'' met in de hand een mobiel en de andere hand diep in de anus van het kabinet, gadverdammequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Adolecens het volgende:
Wat een gelul, laat die man toch. is Fries geen mooie taal dan? Leer dan gewoon Fries! Ja, je hebt gelijk, GummyGadGet hij had het over jou, en hij zei dat je een nitwit bent.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef GummyGadGet het volgende:
Rendert Algra ( CDA) (follow)
Vandaag, 02:25
Cees vd Staaij, goeie winsk gjin fredesmisjes mear medich yn en om tuorke!
Kan die vent niet gewoon Nederlands twitteren ..
lol .. twitteren
Ik ook. Maar liever even niet nu. Laat die drie gristenkopjes voorlopig maar gniffelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zie gewoon graag dat iemand zijn conclusie trekt. Eerlijk gaat zijn en niet zo blijft draaien en ons eindelijk verlost van zijn vierde Kabinet.....
echt hequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef Adolecens het volgende:
Gaat ze weer in de herhaling...quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:30 schreef rubbereend het volgende:
ER IS GEEN NIEUW STANDPUNT VOLGENS DE PREMIER
domme koe
Dat is een mooi punt om mee af te sluiten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:32 schreef Adolecens het volgende:
Dit kost de PvdA héél veel stemmen bij de komende (gemeenteraads)verkiezingen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |