Die reacties van hem op de achtergrond vallen mij altijd op. Vreselijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Sloggi het volgende:
Dijsselbloem heeft er geen kracht meer voor.
ho ho, in 1997 is afgesproken om ABN af te schaffen en te vervangen door AAN, Algemeen Aanvaard Nederlands, dwz incluis dialecten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:34 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
gewoon iedereen ABN, en iedereen die daar niet mee eens is, moet ook de marokkaanse straattaal goedkeuren,
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor. Volgens Van Geel is alle onrust weggenomen.
En toch zit ik al tijden met plezier te kijken... Of juist daaromquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het gaat écht helemaal nergens over.
Ik zat vanmorgen tegenover hem in de trein. Tot ik erachter kwam dat ik eerste klas zat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Die reacties van hem op de achtergrond vallen mij altijd op. Vreselijk.
een borreltje vader?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Jojogirl het volgende:
Het Nederlands van Hamer is trouwens ook weer om van te huilen (zoals gewoonlijk). Af en toe is ze net de moeder van Eddie Veenstra uit Vrienden voor het Leven.
naaktfoto's van bos samen met hamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ongelooflijk hoe Balkenende de PvdA zo aan de ketting heeft. Dit konden ze absoluut niet slikken, en nu doen ze het toch. Waar worden ze mee gechanteerd?
I second thatquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Neroje het volgende:
[..]
En toch zit ik al tijden met plezier te kijken... Of juist daarom
Volgens mij is er een Geheim van de VU, heeft balkie daar bos in zijn hol geneukt?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:36 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ongelooflijk hoe Balkenende de PvdA zo aan de ketting heeft. Dit konden ze absoluut niet slikken, en nu doen ze het toch. Waar worden ze mee gechanteerd?
Of een kwartet met Agnes Kant en Michel Daerden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:37 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
naaktfoto's van bos samen met hamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |