Een beetje waterstofperoxide doet wonderen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
JPB: Meneer Wilders, ik vind dat u plaat een beetje grijs aan het worden is.
De nacht van Hamer? Mwah denk niet dat zij die stap durft te nemen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch brengt Wilders wat leven in de brouwerij
Iedereen gaat rechtop zitten om naar zijn cabaret te kijken.
Wellicht zijn er wel wat mensen in de PvdA die ook bekendheid willen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jammer dat Wiegel niet meer in de kamer zit.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch brengt Wilders wat leven in de brouwerij
Iedereen gaat rechtop zitten om naar zijn cabaret te kijken.
Dit blijft lekker door etteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Alle ingrediënten zijn aanwezig voor een crisis. Chaos, een premier die rare uitspraken doet, het is nacht en de PvdA zou er toch niet heel slecht vanaf komen als ze breekt denk ik. Jammer dat we geen bookmakers hebben in Nederland.
We hebben eigenlijk een ongeleid projectiel zoals Lousewies van der Laan nodig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
De nacht van Hamer? Mwah denk niet dat zij die stap durft te nemen.
De nacht van Hamerquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wellicht zijn er wel wat mensen in de PvdA die ook bekendheid willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |