Die drinkt nog thee met de koningin, anders bande ze dat twitteren ook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:11 schreef Route66runner het volgende:
Mevrouw de voorzitter nog nooit van politiek24 gehoord
inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:11 schreef Moonlith het volgende:
[..]
Vind ik een walgelijk grap eigenlijk hoor.
Okay, dat kunnen er een paar zijn. Ik doe even een gok.quote:
jammer gemist, wat werd er gezegd?quote:
Meijelquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay, dat kunnen er een paar zijn. Ik doe even een gok.
Grathem, Meijel, Helden/Panningen, Kelpen-Oler, Haelen?
Dat heeft ze al zo vaak geprobeerd en uiteindelijk heeft ze die strijd verloren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:11 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die drinkt nog thee met de koningin, anders bande ze dat twitteren ook wel.
heu, ik heb familie in panningen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay, dat kunnen er een paar zijn. Ik doe even een gok.
Grathem, Meijel, Helden/Panningen, Kelpen-Oler, Haelen?
quote:
Het moet geweldig zijn om jouw fantasierijke voorstellingsvermogen te bezitten. Schrijf je ook andere sprookjes?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nou en of!
Ze mist nu alleen wel een oog, een arm en een onderbeen, maar verder, puikende overwinning.
Ik zal morgen bloemen sturen.
Agnes Kant, alsjeblieft zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik kwam net weer binnen met mijn thee,....
Misschien is het laat, maar die benen van Kant in die laarsjes......
Ow wacht, Heibloem!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meijeldaar ligt nog een dorp tussen als je goed telt.
Zoals Jan Mulder altijd zegt, er moet gewoon op de kabel een zender zijn die kamerdebatten uitzendt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:14 schreef Crazy Harry het volgende:
Maar wat een omroep van likmevestje dat NOS, gewoon stoppen met uitzenden...
Er hoeven echt geen presentators bij te zijn, die kunnen prima gaan slapen.
Als er geen meerderheid voor is verdwijnt-ie gewoon op de stapel oud papier.quote:
PvdA MOET hier voor zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:15 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Als er geen meerderheid voor is verdwijnt-ie gewoon op de stapel oud papier.
http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaalquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:16 schreef Notyouraverage het volgende:
Streampje iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |