geen digitale tv hier, een brakke laptop, dus ik schakel dadelijk over naar de draadomroep van de 2e kamerquote:
Inderdaad. De Koningin krijgt nog gelijk ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Ze vechten gewoon via Twitter....
Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:57
Femke je zwetst
Wat een bananenrepubliek zijn we ook zeg.
Ja ja, dan het nette taalgebruik van Wilders, he? Wat een spreker is dat manneke toch.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Femke je zwetst
quote:Zien veer amper oetein of de liks al metein mèt Ricardo in bad
Iech dink tot ut verrèk iech gaon vol op de bek mèt dn zuster, Jeh wat?
Via de korte golf?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen digitale tv hier, een brakke laptop, dus ik schakel dadelijk over naar de draadomroep van de 2e kamer
Die ligt in haar Royal Bed en volgt op haar Blackberry de twitters en blogspots om op de hoogte te blijven van de natiequote:Op donderdag 14 januari 2010 02:05 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Inderdaad. De Koningin krijgt nog gelijk ook.
Ah, jij zit het debat te kijken waar zij zit? Waar is dat? in Fantasialand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef BogardeRules het volgende:
Ha ha, lullig voor je hoor, kaerel, maar het klopt wel. Hamer heeft gewonnen.
Die wil er nog even een date uitslepen vanavond.quote:@meilivos waarom zien je jou niet op tv? ga es ff interumperen pleaseeeee :-) Of ben je thuis?
Waar is in de buurt? Ik heb hem op de 11de van de 11de gemist. Geen idee waar ik toen was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnenkort weer live te bewonderen in de buurt.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als die ooit 4 uur aan een stuk door zonder onderbrekingen uitzenden.:')
Marikoquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef Moonlith het volgende:
Wie is trouwens die meid die langs Femke Halsema zit ? Best een lekker ding
Mariko Peters, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef Moonlith het volgende:
he brabo, het is naast, niet langsquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef Moonlith het volgende:
Palladio volgens mij een keer rond de carnaval.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Waar is in de buurt? Ik heb hem op de 11de van de 11de gemist. Geen idee waar ik toen was.
Ik denk even pissen of bier halen of iets
Zo mooi .... ought to be a LAW....quote:
Chantal Gillard.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:05 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Ja ja, dan het nette taalgebruik van Wilders, he? Wat een spreker is dat manneke toch.
Die openheid is wel gein trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Femke je zwetst
nee dat gewoon via de kabelradio gelukkig, maar het klinkt wel als AMquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Via de korte golf?![]()
[..]
Die ligt in haar Royal Bed en volgt op haar Blackberry de twitters en blogspots om op de hoogte te blijven van de natie
Hij was onlangs in Venlo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Palladio volgens mij een keer rond de carnaval.
Palladio?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Palladio volgens mij een keer rond de carnaval.
Nou en of!quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef BogardeRules het volgende:
Hamer heeft gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.![]()
Krijgen we nu nog snel die moties of moeten we daar nog lang op wachten?Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.![]()
De uitzending is afgelopen, dus u kunt ontspannen!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Het lijken wel pubers. Pas komen bij de laatste bel
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
hahaha, de uitzending afgelopen, u kunt gewoon ontspannenDe discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw![]()
Vind ik een walgelijk grap eigenlijk hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef Adolecens het volgende:
![]()
quote:@meilivos maar als je nou eens hard en vreemd gaat lachen of zo. Dan kom je vast in beeld. Bos schijnt ook al zo vreemd te lachen zegtFemke![]()
EN toen was het geluid weer weg.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef Adolecens het volgende:
godver kutcensuur"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"![]()
Die Verbeet is ook een raar mens: "Misschien helpt het voor het verloop als ik zeg dat de uitzending is afgelopen"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
D66 heeft de eerste spreker, denk alleen wel dat Pechtold het nog gaat inleiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hopelijk gelijk de motie van D66.![]()
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef Adolecens het volgende:
De uitzending is afgelopen, dus u kunt ontspannen!Wat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:10 schreef GummyGadGet het volgende:
'De uitzending is afgelopen, u kunt ontspannen' ... ik niet... zo sneuuu
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |