quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:58 schreef superworm het volgende:
Mei Li Vos ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:52
@ajboekestijn moest er nog bijkomen ook. nee, je boek nog niet gekocht. ik krijg kopietje van koningin
quote:# @meilivos het verkoopt als warme broodjes. Mijn uitgeverij wordt erg rijk half a minute ago from web in reply to meilivos
Nou, die zit naar allemaal bagger te luisteren, dus die heeft idd niks beters te doen.quote:
Ik ook niet, dit is hetzelfde als met Obama. Net wanneer je hoopt dat mensen hun verstand terug hebben gaan er idioten met geladen wapens naar townhalls.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
En Bos gaat het stemmen kosten en al die debielen stemmen dalijk toch weer CDA.
Het is echt een godswonder en ik kan er met mn verstand niet bij, maargoed
Ze zouden kunnen winnen (als in minder verliezen), maar de peilingen geven aan dat een rechts kabinet de grootste kans heeft. Daarbij is er nog steeds de crisis enzo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef ASroma het volgende:
Ik snap werkelijk niks van de PVDA, met het vroegtijdig laten vallen van het kabinet hadden ze kunnen scoren. Nu zijn Hamer en Bos falikant afgegaan, nu kunnen ze al helemaal niet het kabinet laten vallen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:58 schreef Seam het volgende:
Nog even wakker blijven, moet er toch weer om zeven uur uit
De PvdA weet al heel lang niet meer hoe ze moeten/kunnen scoren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:56 schreef ASroma het volgende:
Ik snap werkelijk niks van de PVDA, met het vroegtijdig laten vallen van het kabinet hadden ze kunnen scoren. Nu zijn Hamer en Bos falikant afgegaan, nu kunnen ze al helemaal niet het kabinet laten vallen.
Vraag me toch af in welke 2e kamer zij aanwezig is, dat is zeker niet dezelfde waar vanuit op nederland 2 uitgezonden wordt...quote:Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:46
We kunnen vanavond lang praten maar kern is dat Hamer vanavond haar gelijk heeft gekregen.
Vanwege regeringsverantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:57 schreef ErikT het volgende:
Dus Arcee, allemaal om angst?
Kanaal 405 UPC Digitalquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verdomme, Nederland 2 houdt er mee op. Nu moet ik gaan streamen.
komt shownieuws nu tussendoor dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef rubbereend het volgende:
WTF en nu stoppen ze met live uitzendenlijkt SBS6 wel
werkt hier gewoon hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Type-R het volgende:
ja gvd kan ik dus mooi niet op me Mac de stream bekijken
Werkt bij mij perfect: Snowleopardquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Type-R het volgende:
Alsof die ooit 4 uur aan een stuk door zonder onderbrekingen uitzenden.:')quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef rubbereend het volgende:
WTF en nu stoppen ze met live uitzendenlijkt SBS6 wel
Zeker...quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat kamerleden tijdens zo'n debat nog gaan zitten Twitteren is echt beschamend eigenlijk...
Inderdaad.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef TheVulture het volgende:
Dat kamerleden tijdens zo'n debat nog gaan zitten Twitteren is echt beschamend eigenlijk...
Piet Paulusma is al gesignaleerd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
komt shownieuws nu tussendoor dan?
Is er iemand zijn hond in Heerhugowaard weggelopen dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou ja, kwalitatief is dat niet eens zoveel minder als wat we tot nu toe hebben gezienquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zeker, alsof het debat ze niet interesseert.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef TheVulture het volgende:
quote:Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:46
We kunnen vanavond lang praten maar kern is dat Hamer vanavond haar gelijk heeft gekregen.
Ha ha, lullig voor je hoor, kaerel, maar het klopt wel. Hamer heeft gewonnen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Crazy Harry het volgende:Vraag me toch af in welke 2e kamer zij aanwezig is, dat is zeker niet dezelfde waar vanuit op nederland 2 uitgezonden wordt...
Tenzij zij meer weet en de volgende zet van Hamer de val van het kabinet is... ik vond Bos erbij staan alsof het hem ook allemaal geen hol meer interesseert dus ik denk dat we nog wel eens wat spanning kunnen krijgenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Vraag me toch af in welke 2e kamer zij aanwezig is, dat is zeker niet dezelfde waar vanuit op nederland 2 uitgezonden wordt...
Jawel. http://streams.kpn.net/cgi-bin/reflector.cgi?stream=tkstream101&title=Tweede%20Kamer%20der%20Staten-Generaal openen in QuickTime.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Type-R het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:02 schreef Adolecens het volgende:
Ze vechten gewoon via Twitter....
Chantal Gillard ( PVDA) (follow)
Vandaag, 01:57
Femke je zwetst
Wat een bananenrepubliek zijn we ook zeg.
Ja zo kan je het ook noemen. Je kan ook de verkiezingen winnen en weer verder regeren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vanwege regeringsverantwoordelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |