quote:
de draadomroep van de 2e kamer, zit waarschijnlijk gewoon op je kabelquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef ErikT het volgende:
Die stream doet het voor geen meter. Is het niet ergens op de radio?
Wordt natuurlijk weggestemd, maar voor de vorm is het aardig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:25 schreef Adolecens het volgende:
Femke Halsema ( GroenLinks) (follow)
Vandaag, 02:20
RT @Borisham: "D66 dient mede namens Groenlinks, SP en PvdD een Motie dat persverklaring van gisteren van tafel Moet."
Ook al niet. Wat is er aan de hand.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
het is wachten op de afsluitende zin.
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Dus zo ziet Thieme eruit als ze 's nachts naast je ligt.
Ik kan er wel genoegen mee nemen hoorquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef tho_Omas het volgende:
Dus zo ziet Thieme eruit als ze 's nachts naast je ligt.
Beter van niet wmb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Is het nu zo dat niemand durft......
Ik ook. Ik wil een motie van lust indienen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:27 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik kan er wel genoegen mee nemen hoor
Duh, heb ik Zalm zo vaak horen zeggen. Trouwens, in dit geval kan "kabinet" zowel mannelijk als onzijdig zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:26 schreef Jojogirl het volgende:
Thiemie: " en mijn fractie ziet een kabinet DIE ..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |