Misschien ambieert Bos een baan in Europa?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
Volgens mij is er een Geheim van de VU, heeft balkie daar bos in zijn hol geneukt?
Eerst maar eens wat verder uit de crisis. Niet alles is slecht natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Oh, van mij mag het vallen en nu. Ik hoop alleen dat Nederland en al die CDA-ertjes eens gaat leren niet meer op die lapzwans te stemmen..... (Ik ben er nooit voor geweest, dat moge duidelijk zijn.......)
Gaat iemand nog 'Shoot The Dog' van George Michael coveren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef Horloge het volgende:
"Als er iemand heeft gewonnen, is het Davids"
Bullshit. Het kabinet steekt gewoon een dikke middelvinger op naar de hele commissie. En PvdA laat zich piepelen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef Moonlith het volgende:
Samson: "Dag gewerkt om de premier plat te krijgen"
Er zijn alleen maar verliezers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:38 schreef Horloge het volgende:
"Als er iemand heeft gewonnen, is het Davids"
Bullshit. Het kabinet steekt gewoon een dikke middelvinger op naar de hele commissie. En PvdA laat zich piepelen.
Nee, nee. Geen WIlders.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef Stali het volgende:
[..]
Eerst maar eens wat verder uit de crisis. Niet alles is slecht natuurlijk.
Tenzij je denkt dat Wilders alle problemen wel gaat oplossen maar dat zie ik weer niet zo.
Eens ratten, altijd ratten. Ze zijn onverbeterbaar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef Krambo het volgende:
pvda gaat dus tegen de motie van Pechtold cs stemmen, ongeloofelijk
ook de nazis hadden lekkere wijven ......quote:
terwijl ze in eerste termijn hetzelfde zei, maar dat is ze al aan het nuancerenquote:Op donderdag 14 januari 2010 02:39 schreef smoking-snares het volgende:
Rendert Algra spreekt wel op twitter namens CDA, onverstaanbaar en onverklaarbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |