Zal ie nooit bewust gedaan hebben. Het zal hem heus wel gezegd zijn, en na het zien van Heintje kan ik niet anders dan de conclusie trekken in deze, dat hij het vergeten was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja zo maar toch ging het niet over zijn rug heen vond ik.
Maar dat was wel een sneu puntje ja.
HEEL groot minpunt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.
Johan poept goud, hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal ie nooit bewust gedaan hebben. Het zal hem heus wel gezegd zijn, en na het zien van Heintje kan ik niet anders dan de conclusie trekken in deze, dat hij het vergeten was.
Wil je als dank even in een paar zinnen vertellen wie Heintje is en wat hij kwam doen? Ik heb dat helemaal gemist!quote:
Klopt, dat is simpelweg niet netjes, en als je dat doet met een stuk tuig dan is het niet netjes, maar dit is geen stuk tuig, dit is simpelweg niet gegaan zoals het hoort te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ben daar misschien wat gevoelig voor, maar ik vind het ethisch not done om iemand daar neer te zetten die van toeten nog blazen weet over het hoe en waarom.
Ja, doe het maar es, zegt Jaap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Copycat het volgende:
Een morbide respect voor serial killers???
Hoor ik dat nu goed? Ik heb er een fascinatie voor, maar respect???
Neequote:
ik ben afgehaakt bij die gast, daarna nog ff gecheckt en zag ik 2 hippies die niet wisten waar ze zaten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
HEEL groot minpunt.
Je kan toch niet iemand onwetend in een sytreamshow stoppen als gast?
Toen ik in de COS las dat hij vroeg: is dit een interview? vond ik het ziek.![]()
Toen ik daarna de streams zag werd ik misselijk en ik vind dat Jaap het echt top deed toen.
tbh wil ik dat nog best geloven, maar zo iemand laat je ff extra duidelijk zien waar hij in komt te zitten. ff goed voorgesprek enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeMaar zo'n eikel is het gewoon niet.
Als iemand het niet kan bevatten dan moet je je afvragen of je zo iemand dan wel moet gebruiken....quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeMaar zo'n eikel is het gewoon niet.
Toen Johan op een gegeven moment zei; Jij wil toch graag op TV, Hein, dat ben je nu dus. Vond Hein dat helemaal niet erg en best leuk had ik de indruk. Wellicht heeft Johan het best uitgelegd van te voren, maar was die man dat gewoon vergeten en dat zou me niks verbazen trouwensquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
HEEL groot minpunt.
Je kan toch niet iemand onwetend in een sytreamshow stoppen als gast?
Toen ik in de COS las dat hij vroeg: is dit een interview? vond ik het ziek.![]()
Toen ik daarna de streams zag werd ik misselijk en ik vind dat Jaap het echt top deed toen.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
Wil je als dank even in een paar zinnen vertellen wie Heintje is en wat hij kwam doen? Ik heb dat helemaal gemist!
quote:Dertig minuten voor onze vriend Heintje Bondo
Misschien kent u hem, onze vriend Heintje Bondo. Hij is al een oude man, geraniumleeftijd, maar laat desalniettemin geen zonnige dag onbenut om in het centrum van Eindhoven zijn diverse artistieke kunsten te vertonen. Een fles warme cola aan zijn zijde, een geconcentreerde grimas op zijn gerimpelde gelaat.
Als u in de buurt van de V&D loopt, is de kans groot dat u hem kunt horen trommelen. Tenzij hij net even pauze heeft genomen om van zijn kokende cola te drinken, natuurlijk.
Onze vriend Heintje mag sinds kort van de politie nog maar twintig minuten op dezelfde plek trommelen, want anders hebben de winkeliers te veel last van hem. Althans, dat is de officiële reden. Sommige mensen hebben tenslotte wel meer redenen om iemand als Heintje kwijt te willen. Xenofobie heeft vele gezichten.
Twintig minuten. Dat vindt hij best vervelend. U moet begrijpen, Heintje is oud en lang niet meer zo kwiek als vroeger. Iedere twintig minuten zijn complete materieel in zijn fietsbak laden en naar een stekkie verderop verplaatsen, valt hem zwaar. Het was een lenteachtige zaterdag niet zo lang geleden dat wij hem spraken, daar tussen de koortsige shoppers, en hij ons dwingend vroeg: 'Kende gullie daar nou geen dertig minuten van maken?' Even een klein maar belangrijk detail tussendoor. Onze vriendschap met Heintje is als volgt verdeeld: Rechten: Heintje. Plichten: Henk en Theo. Het zij zo. Een oude man nog proberen te veranderen, is even futiel als het wreed is, dus rest ons weinig anders dan zijn verzoek in te willigen. Maar hoe?
Welnu, met dit pleidooi in de krant willen wij de voorzet geven voor een consensusverandering die ertoe moet leiden dat de altijd even charmante politie Heintje Bondo voortaan die tien minuutjes langer gunt. We geven toe, een pleidooi is het tot dusver niet, dus daar beginnen we nu meteen mee. No rest for the weird.
Oké, ten eerste probeert Heintje geen geloof op te dringen, zoals onze andere paradijsvogel Arnol. Er is geen gevaar dat hij je scheenbeen breekt met een scootmobiel. Hij zoekt geen oogcontact en hij roept je niet na. Nee, Heintje wil helemaal niks van je. Ja, je geld. Een muntje of, als je er toevallig een over hebt, een briefje van vijf. (Tien mag ook). Hij werkt er hard genoeg voor. Vroeger als levend standbeeld, tegenwoordig als fervente trommelaar. Toegegeven, erg ritmisch is het niet, dat klopt. Maar uw eindeloze gekibbel over welke zielloze ketenwinkel als eerste te bezoeken, is dat ook niet. Wat dat betreft bent u dus geenszins minder irritant. Daarbij is Heintje ook een stuk origineler in zijn kledingkeuze. En dat is ook iets waard, toch? Een beetje kleur in de stad? Als we het van de ontelbare uniforme winkels en de groteske Heuvel Galerie moeten hebben… We dwalen af.
Meer nog dan om de centen gaat het Hein om de eer. Hij is een artiest in hart en nieren. L'artiste! zou een Fransman zeggen, met zijn vuist in de lucht om te benadrukken dat hij het over een ambacht heeft waar met respect over gesproken dient te worden.
Die Fransman heeft gelijk. Hein neemt zijn vak uitermate serieus.
's Avonds zet hij alles thuis al klaar voor de volgende dag. Dan belt hij een van ons om te zeggen dat hij dat gedaan heeft. Dan kijkt hij Knightrider en A-Team en niet veel later begeeft hij zich al naar zijn bedje om een eenzame nacht lang te dromen over applaus, gejoel, een regen van twee-euromunten. Wat we al zeiden: een echte artiest.
Maar voor echte artiesten gelden echte regels, echte vergunningen en echte belastingafdragingen. Dat wilde u gaan zeggen, hè? U werkt net zo goed hard voor uw geld. U heeft het ook zwaar. (Die verrotte crisis!) En wat voor u geldt, geldt ook voor Heintje. En daar heeft u gelijk in. Een samenleving zonder regels is niets meer dan een kooi met dronken chimpansees.
Desalniettemin doen wij een dringend beroep op uw empathie. Het zit namelijk zo. Heintje Bondo heeft geen werk. Hij heeft geen vrouw, geen kinderen en bar weinig vrienden. Zijn moeder bracht hem naar een tehuis voor geestelijk gehandicapten toen hij acht jaar oud was. Daar verbleef hij tot zijn dertigste. Hij is oud en behoeft thuiszorg. Sommige avonden eet hij alleen aardappelen.
Er zijn veel meer mensen zoals Heintje, maar die ziet u meestal niet. Die komen niet buiten, gaan de stad niet in, treden niet op. Ze ontberen Heintjes drive en sterven stil en anoniem. Dus wij vragen u: moeten we deze man echt zijn kleine beetje geluk ontnemen? Gelooft u ons als we zeggen dat u het stukken beter heeft.
En wij, persoonlijk, vinden het juist prachtig dat die mooie, oude man daar iedere keer weer zit met zijn trommel, als een onverwacht sprookjesfiguur te midden van al die reglementaire uniformiteit en ambtelijke structuur. Luister, we willen met z'n allen een grote stad zijn; een levendige stad met culturele en kosmopolitische allure. Toch? Goed, dan hebben wij nieuws voor u: mensen als Heintje Bondo zijn cruciaal om dat doel te bereiken. We hebben het over mensen met kleur; mensen die ons herinneren aan het feit dat niet alles in vierkante kaders te drukken is. Dat we soms een volk van excentriekelingen zijn. Dat we tolerant zijn en, boven alles, dat we om elkaar kunnen lachen. Dat we, net als we denken niet meer te zullen herstellen van de teleurstelling om dat uitverkochte maatje 38, op de valreep toch nog kunnen lachen om de absurditeit, schoonheid en sprankel van het bestaan.
Wij smeken u, geef deze man zijn dertig minuutjes. Gun hem zijn droom; zijn plaats in onze stad; in onze wereld. Dertig minuten, daar blijft het bij. Hij gaat ons vragen om veertig, let maar op. Maar we beloven u dat wij hem dan zullen zeggen: 'Nee, Heintje, nee.' U heeft ons woord.
Alstublieft, als u een agent bent en u leest dit, knijp een oogje toe. Als u geen agent bent maar er wel een kent, vraag hem dan een oogje toe te knijpen. Als u geen agent bent en er ook geen kent, lees dit artikel dan hardop. Laat de boodschap ervan opstijgen naar de kosmos, waar zij zich bij een wolk van karma kan voegen van alle andere ED-lezers die hetzelfde doen. Ook u plukt daar ooit de vruchten van, want zo gaat dat met karma. Maar onze opzet is vooral dat Heintje er profijt van heeft. Heintje Bondo. Onze oude, prachtige vriend.
op zich ook niets mis met hem op stream brengen, maar doe t dan respectvol en dat was t nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen Johan op een gegeven moment zei; Jij wil toch graag op TV, Hein, dat ben je nu dus. Vond Hein dat helemaal niet erg en best leuk had ik de indruk. Wellicht heeft Johan het best uitgelegd van te voren, maar was die man dat gewoon vergeten en dat zou me niks verbazen trouwens
hmm?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ Cc @ Mera raar : morbide - morbido
Vond ik wel meevallen, Jaap had de lead in het gesprek en die vond ik helemaal niet naar doen ofzo. En die ene opmerking van Johan aangaande dat Hoes zijn vond ik nou ook niet schokkend hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef gomi het volgende:
[..]
op zich ook niets mis met hem op stream brengen, maar doe t dan respectvol en dat was t niet
kan hoor maar kom op Jian. Dit was genant. Vooral de eerste minuten,quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Toen Johan op een gegeven moment zei; Jij wil toch graag op TV, Hein, dat ben je nu dus. Vond Hein dat helemaal niet erg en best leuk had ik de indruk. Wellicht heeft Johan het best uitgelegd van te voren, maar was die man dat gewoon vergeten en dat zou me niks verbazen trouwens
Ga ijlenquote:
jaap was wel ok idd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Vond ik wel meevallen, Jaap had de lead in het gesprek en die vond ik helemaal niet naar doen ofzo. En die ene opmerking van Johan aangaande dat Hoes zijn vond ik nou ook niet schokkend hoor
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ach kom op Mera.Serieus!
Johan faaalt gewoon en het was een rotstreek.
Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Heintje Bondo is een begrip in Eindhoven. Vroeger was hij levend standbeeld, nu staat hij in de stad te trommelen.
Een heuse paradijsvogel, vriend van Theo Maassen, die wél weet wat respectvol omgaan met dit soort mensen is.
Mooi stuk van Theo Maassen en Henk van Straten, schrijver van het boek over Heintje:
[..]
Friet bakken in het restaurant op het bungalowpark van z'n schoonouders tot die met pensioen gaan en de zaak overdoen aan Cora.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Kinga het volgende:
Hmm DGK winnen is misschien het ergste wat Jaap heeft kunnen overkomen, bedenk ik me net. Zo zal ie nooit een steady baan krijgen.. En over paar jaar is het geld op en wat dan?
Ach die man is niet helemaal helder meer, so what , mag ie dan niet op TV ?, hij zat ook bij DWDD ! Jullie doen net of ie is afgezeken ofzo. Dat heb ik dus zo niet ervarenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
kan hoor maar kom op Jian. Dit was genant. Vooral de eerste minuten,
Ja, in het Tabula Rasa topic heb ik in de OP een link gezet naar zijn DWDD optreden, samen met Theo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!
als jaap vindt dat t zijn zijn show is, had hij meer werk in de voorbereiding mogen stekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Jaap nu flink baalt dat zijn show wordt gebruikt als inloopspreekuur voor gasten die hun nieuwste plaatje willen promoten.
Hij was bij de wereld draait door, er is een boek over hem geschreven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Copycat het volgende:
Oh God, hij is in DGK geweest? Maar laten we vooral niet op oude roem teren.
Het getal 0.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Copycat het volgende:
Welke letter komt er na de Z? Om dit garnituur goed te duiden?
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef gomi het volgende:
[..]
vind jij dit serieus een succesvolle start van de show?
gooien we alle dgk gasten in de show?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)
Weet ik niet, maar het was heel duidelijk dat het Heintje niet duidelijk was waar hij was. Hij zal het hem heus wel verteld hebben, een paar dagen daarvoor of zo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Johan bewust Heintje in het ongewisse hebben gelaten dan? Wat zou de winst daarvan zijn?
Er begint me iets te dagen..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)
kwam ff zo over.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb ik dat ergens gezegd?![]()
Ik vind het wel grappig allemaal, en tuurlijk kan het veeeeel beter. Het moet nog groeien![]()
Kwestie van in perspectief zien, grote korrel zout erbij en hoppa
Heintje was al dik anderhalf uur aanwezig voor hij naar beneden ging. Heeft heel de briefing van Bram bijgewoond, etcquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar het was heel duidelijk dat het Heintje niet duidelijk was waar hij was. Hij zal het hem heus wel verteld hebben, een paar dagen daarvoor of zo.
Dat zei je 3 uur gelee ook al. Voeg je daad eens bij je woord!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik haak nu echt af.
Wat een trieste bedoening.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Dit is veul zieliger die man staat voor lul en die weet het morgen nog
Vertel, vertel, mijn stream staat al uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik haak nu echt af.
Wat een trieste bedoening.
Ik las het voor, we vonden het mopoi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Heintje Bondo is een begrip in Eindhoven. Vroeger was hij levend standbeeld, nu staat hij in de stad te trommelen.
Een heuse paradijsvogel, vriend van Theo Maassen, die wél weet wat respectvol omgaan met dit soort mensen is.
Mooi stuk van Theo Maassen en Henk van Straten, schrijver van het boek over Heintje:
[..]
Dat zou sterk zijn, Martin de Sjeik-mod is zijn manager.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Herman van Idols was niet beschikbaar voor de eerste uitzending?
Mijne ook, politiek 24 staat op. Is het op de streams nog triester?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel, vertel, mijn stream staat al uit
ik heb geen voice omdat ik niet ben ingelogdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen op de chat knunen sommige mensne niet meer praten.
[ afbeelding ]
Is dat de banlijst?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo Maanvis, is dit een lijstje van gebanden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zei je 3 uur gelee ook al. Voeg je daad eens bij je woord!
leuk zou dus zijn geweest als jaap er totaal niets van vond. alleen voor de discussie desnoodsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan vraagt wat Jaap van het Koningshuis vindt. Jaap vindt dat het een hoop kost en minder dat ze niet kiesbaar zijn, maar wenst ze alle goeds en het brengt een hoop gezelligheid. Hij vindt het wel prima. Johan is blij dat te horen.
Ze vond het bij vlagen dan ook strontvervelend daar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma weet nog niet of ze er volgende week weer is. Daar moet ze nog even over denken
Het zal eens niet.... het zakt wel hard, van een ton naar 7.000,= naar niets.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
We horen Jaap buiten beeld tegen Danny de Vito fluisteren dat-ie nooit gezegd heeft dat-ie geld verloren heeft door de DSB.
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Jian het volgende:
Hier Devito vraag aan Jaap, Was je zoveel geld kwijt aan DSB. Jaap: ach een ¤ 7000,00. Ik heb ook nooit gezegd dat ik al m'n geld kwijt was..... Zo zat het dus !
Dat was het ook. Jaap is duidelijk zo iemand die mij van een feestje afscheid zou doen nemen als hij binnen zou komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vond het bij vlagen dan ook strontvervelend daar.
Gratis zuipen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha.. iedereen is er nog..
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik gemist, maar ik heb altijd al gezegd dat waarschijnlijk alleen de rente op een ton was die hij kwijt wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was idd
Klopt... nah, dan is het nog geen drama.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was idd
ik ook gemist, maar las t. jaap is gewoon slim genoeg om te spreiden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar ik heb altijd al gezegd dat waarschijnlijk alleen de rente op een ton was die hij kwijt was
Ja in het interview wat hij om 18:00 uur had.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
Helemaal mee eens Ruud.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was er vaak van tussen vanavond, maar geluid en beeld waren de keren dat ik keek gewoon goed, nou ja, in het begin het geluid af en toe een keertje hard-zacht, maar voor de rest geen klachten over de techniek.![]()
De gasten is een ander verhaal.
Whèhèhèquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Samenvattend kan ik stellen dat het beeld bij mij vaker stil stond dan dat het bewoog, dat ik Jaap een vervelende oninteressante vetklep vind en dat ik z'n programma niet eens de moeite waard vond om nog eens één keer flink te rellen.
Weet ik niet, maar van dat soort nummers moet je gewoon afblijven en zeker niet in het Nederlands gaan zingenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft Armand dit niet in het nederlands vertaald?
Nou het was anders zeer bekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar van dat soort nummers moet je gewoon afblijven en zeker niet in het Nederlands gaan zingen
Zij heet Marian, de Waterkoker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
En Beppie (naam onbekend) gooit nog even Bobby McGee erin en ook dat klinkt niet onaardig
Ze heeft haar oog laten vallen op die grote, maar ze weet nog niet of ze die ongezien in d'r BH krijgtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Palma al een plasma-scherm gepikt?
Huub was er ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog een glimp opgevangen van Huub, of was die er toch niet.
Als die morgen weg is weten we zeker dat Palma volgende week niet weer komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze heeft haar oog laten vallen op die grote, maar ze weet nog niet of ze die ongezien in d'r BH krijgt
Huub is terug naar zijn bejaarde woning.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijven Huub, Palma, Harry , willem , waterkoker, Liesbeth allemaal slapen.
Zo ja, moeten de stapelbedden de bunker weer in.
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijven Huub, Palma, Harry , willem , waterkoker, Liesbeth allemaal slapen.
Zo ja, moeten de stapelbedden de bunker weer in.
Ze zullen wel bij moeten komen van de show, weekeinde en dan weer toeleven naar
de volgende show van Jaap.
Klopt , de andere slaapkamer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenCompleet met mooie muurschildering en vers laminaat, made by Dottey
Dankje lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt , de andere slaapkamer.
Welterusten zo, Mera.
Heej vergeet het laatste randje ondergrond niet ..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenCompleet met mooie muurschildering en vers laminaat, made by Dottey
Neem aan dat ze die gebruiksklaar hebben.
ow... die ga ik effe kijkenquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende week toch maar eens kijken als ik deze zie
tis toch 1x per week die zooi of niet?
Ja klopt, iedere woensdag. Die cap was toen Johan tegen Huub zei dat er allemaal camera's hingen en dat ie op de televisie wasquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
volgende week toch maar eens kijken als ik deze zie
tis toch 1x per week die zooi of niet?
ik kom morgen wel weer langs hier misschien staan er meer toepjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:23 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat alles wel opgenomen is en online komt/kan komen.
In het oorspronkelijke idee was er ook nog sprake van 4 streams.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Van het oorspronkelijke idee om de mensen 24/7 live in beeld en geluid te volgen is zo langzamerhand weinig meer overgebeleven.
[ afbeelding ]
Eerst maar eens een stream op orde krijgen en vullenquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het oorspronkelijke idee was er ook nog sprake van 4 streams.
Als ik René goed begrepen heb kan het nu eigenlijk al. Bijvoorbeeld de stream in huissen en de stream vanaf Johan's laptop kun je tegelijkertijd kijken met de stream uit PS2, en dat hebben we ook online gezien. Echter, het is niet zomaar mogelijk om 2 streams vanuit PS2 te laten komen, omdat de internetverbinding die in PS2 ligt vrij summier is en niet teveel aan kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In het oorspronkelijke idee was er ook nog sprake van 4 streams.
Wanneer: geen idee.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er vanuit Huissen gestreamd of wat is daar eigenlijk de bedoeling van?
Als ik me moet inlezen, geef me dan in iig een linkje.
Ja en dat vind ik tof! Bring on the poldergnosten maar vanaf wanneer?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer: geen idee.
De bedoeling: Johan gelooft dat er veel geesten in het huis zijn, omdat er veel mensen zijn overleden daar. Er gebeuren ook onverklaarbare dingen enzo () nu wil hij geloof ik dat paragnosten e.d daarheen gaan om iets te doen. Geen idee wat precies.
Volgens mij kunnen er ook mensen logeren, iets voor jou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik tof! Bring on the poldergnosten maar vanaf wanneer?
Dat zie ik nl helemaal zitten. Ja, jullie niet maar ik wel!
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen er ook mensen logeren, iets voor jou?
Huissen staat ff op een laag pitje, Johan wil eerst zorgen dat PS2 goed opgestart is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:36 schreef Noek het volgende:
Wanneer wordt er vanuit Huissen gestreamd of wat is daar eigenlijk de bedoeling van?
Als ik me moet inlezen, geef me dan in iig een linkje.
Het logeren of het wegrennen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?
En zijn verkiezingsprogramma klaar is gok ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huissen staat ff op een laag pitje, Johan wil eerst zorgen dat PS2 goed opgestart is.
Tuurlijk, 50 euri's per nacht.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar ik vraag 200 euro per nacht. Oké, voor 150 euro blijf ik daar een nacht slapen.quote:
Dan zou ik maar vast beginnen met eten hoor, Lies.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:12 schreef liesje1979 het volgende:
Donderdag 14 januari
10.00 - 11.00
Ontbijtshow met Johan
Ik zie helemaal niets, een lege bank.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vast beginnen met eten hoor, Lies.
Waar is zijn Bassie, Alsido?quote:
Geen idee, ik zag net wel Peter heel snel langslopen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Waar is zijn Bassie, Alsido?
Ik slinger de streams ook aan want Paulus is er ook al niet!
Ik heb er een tijdje terug een nachtje geslapen en glaasje gedraaid, je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel degelijk een raaaar pandquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wanneer: geen idee.
De bedoeling: Johan gelooft dat er veel geesten in het huis zijn, omdat er veel mensen zijn overleden daar. Er gebeuren ook onverklaarbare dingen enzo () nu wil hij geloof ik dat paragnosten e.d daarheen gaan om iets te doen. Geen idee wat precies.
Ieks!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb er een tijdje terug een nachtje geslapen en glaasje gedraaid, je kunt zeggen wat je wilt maar het is wel degelijk een raaaar pand
Ik heb het weleens gedaan en de geest zei dat ik niet met Bob zou trouwen. Hier! Dat is wél waar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welnee
Ik doe niet aan glaasjedraaien trouwens.
De bewijslast ligt denk ik andersom. Daarom is het ook mooi dat er camera's in Huissen komen. Kunnen we dagen gaan filosoferen over de herkomst van een voorbijschietend lichtvlekje.quote:
Ja, dat dacht ik ook.quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb het weleens gedaan en de geest zei dat ik niet met Bob zou trouwen. Hier! Dat is wél waar.![]()
Toen was ik er wel verdrietig om maar achteraf was zijn gebit ook wel een beetje ranzig.
Door dit grote avontuur heb ik toch mooi een week wakker gelegen. God, wat eng.
Ik verheug me erop, ik ben gek op geesten en spoken en vooral op ondoden, zoals vampieren, vooral die moderne met zwarte zonnebrillen en mooie lange zwarte leren jassen en dat bijten schijnt nog lekkerder te zijn als klaarkomen dat wil ik ook !quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:07 schreef Gert het volgende:
[..]
De bewijslast ligt denk ik andersom. Daarom is het ook mooi dat er camera's in Huissen komen. Kunnen we dagen gaan filosoferen over de herkomst van een voorbijschietend lichtvlekje.
Ja, die zat er aan te komenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Net voor ik vastliep hoorde ik Johan zeggen dat het wel heel leuk zou zijn als ze die RLS over die nieuwe boyband konden maken.![]()
Ik was een jaar of 11 en deed dat met 3 vriendinnetjes. Op een gegeven moment sprak er eentje hardop uit dat de geest iets moest laten bewegen en toen viel er een sleutelhanger van de deurklink. Ik geloof dat dat het moment is waarop ik gillend het huis verliet. Daarvoor waren het allemaal domme vragen:quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Als puber giebelend rond zo'n bord?
Ik heb het nooit gedaan, ook nooit behoefte aan gehad trouwens.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik was een jaar of 11 en deed dat met 3 vriendinnetjes. Op een gegeven moment sprak er eentje hardop uit dat de geest iets moest laten bewegen en toen viel er een sleutelhanger van de deurklink.
En daar heeft Johan een ontzettende dikke punt natuurlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Er is bezoek trouwens:
[ afbeelding ]
Johan vertelt hun dat de mensen soms erg grof tegen hem zijn op de chat. Hij leest dingen als, "moet ik nou weer naar die rotkop kijken". Je hoeft niet te kijken, denkt Johan dan.
Zie ik daar nou rechts iets boven het midden een kabouter aan die bar zitten ? Noek kijk jij es, jij hebt daar kijk op .....quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
Er is bezoek trouwens:
[ afbeelding ]
Johan vertelt hun dat de mensen soms erg grof tegen hem zijn op de chat. Hij leest dingen als, "moet ik nou weer naar die rotkop kijken". Je hoeft niet te kijken, denkt Johan dan.
Hé verrekte kuthippie, er is muziek!quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie ik daar nou rechts iets boven het midden een kabouter aan die bar zitten ? Noek kijk jij es, jij hebt daar kijk op .....
Ik heb soms ook wel met hem te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
De muziek gisteren aan het eind van de avond van "Bob" Loco was best te pruimenen die Waterkoker deed het ook heul niet slecht. Kan Peter dit wel aan, Engelstalige muziek van een beetje niveau ...
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.![]()
Hij zit nog helemaal in die dimensie van toen. Knap hoor.
Ja tuurlijk, niet omdat je een lui zwijn bent. Voor de vrede kun je nog weleens diep gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Dat heb ik precies zo! Vind hem helemaal niet vrolijk overkomen, meer alsof hij een zware last te dragen heeft. En ja dan heb ik alweer medelijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Hij gaat op water en broodquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost'squote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost's![]()
Precies en ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Die geest Pietje, die geest gaan ze molesteren, niet jou, .............toch ?
ja maar ik wil niet meer trouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!![]()
En dan gaan we vragen of jij met Pietje gaat trouwen. Als die geest nee zegt ga jij hem vasthouden en dan sla ik hem op z'n muil.
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
Oei Johan heeft het over Saddam en zijn opmerking.
Dat zit hem wel dwars.
Wat een dikdoener weer. Hij maakt waarschijnlijk een lijstje met namen (moeilijk!). En dan steekt hij weer een sigaret op.quote:
Besef waarvan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die blik van Johan trouwens blinde paniek. Of besef, dat kan ook.
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.quote:
Jouw aura wel, dat voel ik!quote:
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.
Op welke manier zit 't 'm dwars?
Tja, het valt ook allemaal niet mee voor de Vlem. Eerst die waterellende en nu allemaal mensen die je drankvoorraad op zitten te zuipen. Hij vertelde gisteravond wel dat het allemaal veel duurder was dan hij had gedacht en aangezien zijn gasten alleen maar komen halen en niet brengen............?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Jouw aura wel, dat voel ik!![]()
[..]
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.
Muntjes kopen etcquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Dus hij ziet het liefst dat je als gast -net als wanneer je vrijwilliger bent- nog betaalt ook voor je aanwezigheid daar?
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".
Gasten die je uitnodigt om in een show te komen? Dat kun je niet maken. Bezoekers van het mediacafé is een ander verhaal.quote:
Waar hij notabene om de mening van de streamer vraagt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
Hij was toch ook niet verbaasd dat er reacties op kwamen, wel van de heftigheid denk ik.
Johnny Hoes, behalve dat het gewoon een slechte grap was, was die nu ook weer niet zo schokkend.
Men is dan ook gelijk over de jank want dat kan je niet maken blablabla..korfbal!
Hij heet Huub, geen Heintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Zit nu in een interview .quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
Arme arme Johan!![]()
![]()
Is 't nog gezellig in het Mediacafé?
Ja maar hij wordt Heintje genoemd, en als je het over Huub gaat hebben dan geeft dat weer het verkeerde idee.quote:
Alles mag, als het maar leuk is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Of niet dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
Gaat het nou wéér over die dorpsgek? Dus nu hebben we medelijden met de zorgelijk kijkende Johan én met die trommelmongool? Empathisch dagje.
Door het schilderij heen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Interview met rechtenstudenten. Geen schilderij proberen te pikken van Johan, want hij gooit direct met een steen.
Jij bent verslaafd. Zoek hulp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Interview met rechtenstudenten. Geen schilderij proberen te pikken van Johan, want hij gooit direct met een steen.
Naar je kop en dan is hij het haasje.quote:
Bel het Jellinek ajb!quote:
Is er dat nu op? Caps graag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het nogal raar zo iemand als eerste gast neer te zetten. Na een minuutje of wat heb ik weggekeken omdat ik het zo beschamend vond, ik kon er niet om lachen en ik kon er niet naar luisteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef Jian het volgende:
Mera (dacht ik) vertelde gisteren nog dat Heintje even daarvoor bij de briefing met onder andere Bram was geweest, dus zo onvoorbereid was ie niet. Dat die man dat al weer vergeten was toen hij de Bunker inliep daar kan Johan weing aan doen toch. En nogmaals hij reageerde positief toen Johan hem vertelde dat die gekke dingen aan de muur allemaal camera's waren en dat hij op TV was.
Dan heb ik meer medelijden met die kneuzen in de voorronden van Popstars, die na hun optreden de rest van het jaar de "laughing stock" van hun wijde omgeving zijn.
Drie dagen in bed met Harry Loco of een date met de Danny de Vito imitator zou je van je verslaving afhelpen.quote:
De dood ook. En die is aantrekkelijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Drie dagen in bed met Harry Loco of een date met de Danny de Vito imitator zou je van je verslaving afhelpen.
Ja interview online met Johan, maar die moet even een zender ophalen bij een gast die het gisterenquote:
In Eindhoven is doodgaan een feestjequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De dood ook. En die is aantrekkelijker.
Palma heeft een onderpand meegenomen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja interview online met Johan, maar die moet even een zender ophalen bij een gast die het gisteren
vergeten af te doen, dus Peter laat zich nu interviewen.
Ja, maar dat weet Johan nog niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma heeft een onderpand meegenomen?
Ik vond het beschamend, maar mijn principes zijn anders dan die van velen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het nogal raar zo iemand als eerste gast neer te zetten. Na een minuutje of wat heb ik weggekeken omdat ik het zo beschamend vond, ik kon er niet om lachen en ik kon er niet naar luisteren.
Toen keek ik denk ik al niet meer. Het gaat me niet om dat mannetje, daar zul je best wel om kunnen lachen. Ik vond het gewoon niet leuk dat het tentoongesteld werd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond het beschamend, maar mijn principes zijn anders dan die van velen.
Ik heb dubbel gelegen. Vooral die look toen ie realiseerde dat er allemaal camera's hingen. Priceless! Ik kwam niet meer bij.
Sterker nog: het zijn allemaal "vrienden" van hem..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. kent alle ex deelnemers van De goude Kooi,
Ik ook niet Disana.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef Disana het volgende:
Toen keek ik denk ik al niet meer. Het gaat me niet om dat mannetje, daar zul je best wel om kunnen lachen. Ik vond het gewoon niet leuk dat het tentoongesteld werd.
Johan mocht nu de gasten verzorgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
Kennelijk denkt Johan daar anders over. Alles voor de leut ofzo.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij had in ieder geval wél gelijk dat we nog lang over de gasten zouden napraten.
Blijft dat ook niet zo? Of mag Jaap dat later zelf bepalen. Ik heb bij beiden mijn vraagtekens en het ontbreekt volgens mij ook gewoon aan connecties.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan mocht nu de gasten verzorgen.
Zou hij zich geen Heintje noemen omdat hij niet met Huub geassocieerd wil worden?quote:
quote:
En waar moet Jaap nu weer gasten vandaan halen voor zijn show van volgende week? Hij kan toch niet elke keer met bizarre mensen aankomen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft dat ook niet zo? Of mag Jaap dat later zelf bepalen. Ik heb bij beiden mijn vraagtekens en het ontbreekt volgens mij ook gewoon aan connecties.
Ja, dat is waar, want de opkomst van de rollatorclub met gekke hoedjes was dus ook gepland, het lijkt me stug dat die twee dames net in de buurt van SV aan het klunen waren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de show van Jaap heel goed. Ik heb namelijk na het zien daarvan helemaal geen behoefte meer om naar SV te kijken. Dat heeft Jaap toch maar voor elkaar weten te krijgen.
Wat ik er wel grappig aan vond is, dat nadat Jaap eerst van de daken schreeuwt dat hij het heel anders wil gaan doen dan gebruikelijk; nl zonder enige voorbereiding want daarvan zou een show kapot-geregisseerd raken, hij deze opvatting al direct na één show laat varen.
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat Johan nogal wel een blik van dat volk achter de hand heeft.
Maar zal Jaap zich dat weer laten welgevallen? Die snapt toch ook wel dat je daarmee geen 'diepgang' kunt creëren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben d'r ook bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso, elke C of D-artiest wil wel z'n singletje promotenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
En anders maak je er nieuwe artiesten bij. Zo gepiept. Effe bij een snackbar naar binnen, iemand achter de gokkast vandaan trekken en, wat zullen we eens doen? Een leren jas en zonnebril: Dré! O nee die hebben we al gehad. Ehm.. wit gliiterjasje en zonnebril: Elvis!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Maar zal Jaap zich dat weer laten welgevallen? Die snapt toch ook wel dat je daarmee geen 'diepgang' kunt creëren?
Alhoewel ik me wel afvraag uit welk vaatje ze dan moeten tappen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.
En niet te vergeten die dwerg. Maar die had je niet vergeten, want jij houdt van dwergen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Oh God, die DJ Marco of zo, die had ik al verdrongen.
Ja, als Johan iets zegt geloof je 't toch ook nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:26 schreef Copycat het volgende:
Hoog zitten? Hoe kom je daar nu bij? Dat is wat Jaap verkondigde te willen met die show.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |