Het zal eens niet.... het zakt wel hard, van een ton naar 7.000,= naar niets.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
We horen Jaap buiten beeld tegen Danny de Vito fluisteren dat-ie nooit gezegd heeft dat-ie geld verloren heeft door de DSB.
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Jian het volgende:
Hier Devito vraag aan Jaap, Was je zoveel geld kwijt aan DSB. Jaap: ach een ¤ 7000,00. Ik heb ook nooit gezegd dat ik al m'n geld kwijt was..... Zo zat het dus !
Dat was het ook. Jaap is duidelijk zo iemand die mij van een feestje afscheid zou doen nemen als hij binnen zou komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vond het bij vlagen dan ook strontvervelend daar.
Gratis zuipen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha.. iedereen is er nog..
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik gemist, maar ik heb altijd al gezegd dat waarschijnlijk alleen de rente op een ton was die hij kwijt wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was idd
Klopt... nah, dan is het nog geen drama.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was idd
ik ook gemist, maar las t. jaap is gewoon slim genoeg om te spreiden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar ik heb altijd al gezegd dat waarschijnlijk alleen de rente op een ton was die hij kwijt was
Ja in het interview wat hij om 18:00 uur had.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
Helemaal mee eens Ruud.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was er vaak van tussen vanavond, maar geluid en beeld waren de keren dat ik keek gewoon goed, nou ja, in het begin het geluid af en toe een keertje hard-zacht, maar voor de rest geen klachten over de techniek.![]()
De gasten is een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |