ik heb geen voice omdat ik niet ben ingelogdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
Ondertussen op de chat knunen sommige mensne niet meer praten.
[ afbeelding ]
Is dat de banlijst?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Hoezo Maanvis, is dit een lijstje van gebanden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zei je 3 uur gelee ook al. Voeg je daad eens bij je woord!
leuk zou dus zijn geweest als jaap er totaal niets van vond. alleen voor de discussie desnoodsquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan vraagt wat Jaap van het Koningshuis vindt. Jaap vindt dat het een hoop kost en minder dat ze niet kiesbaar zijn, maar wenst ze alle goeds en het brengt een hoop gezelligheid. Hij vindt het wel prima. Johan is blij dat te horen.
Ze vond het bij vlagen dan ook strontvervelend daar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma weet nog niet of ze er volgende week weer is. Daar moet ze nog even over denken
Het zal eens niet.... het zakt wel hard, van een ton naar 7.000,= naar niets.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
We horen Jaap buiten beeld tegen Danny de Vito fluisteren dat-ie nooit gezegd heeft dat-ie geld verloren heeft door de DSB.
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:05 schreef Jian het volgende:
Hier Devito vraag aan Jaap, Was je zoveel geld kwijt aan DSB. Jaap: ach een ¤ 7000,00. Ik heb ook nooit gezegd dat ik al m'n geld kwijt was..... Zo zat het dus !
Dat was het ook. Jaap is duidelijk zo iemand die mij van een feestje afscheid zou doen nemen als hij binnen zou komen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vond het bij vlagen dan ook strontvervelend daar.
Gratis zuipen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
Hahaha.. iedereen is er nog..
[ link | afbeelding ]
Dat heb ik gemist, maar ik heb altijd al gezegd dat waarschijnlijk alleen de rente op een ton was die hij kwijt wasquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was idd
Klopt... nah, dan is het nog geen drama.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
hij schijnt eerder op de avond al verteld te hebben dat hij alleen 7k rente kwijt was idd
ik ook gemist, maar las t. jaap is gewoon slim genoeg om te spreiden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist, maar ik heb altijd al gezegd dat waarschijnlijk alleen de rente op een ton was die hij kwijt was
Ja in het interview wat hij om 18:00 uur had.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
Helemaal mee eens Ruud.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik was er vaak van tussen vanavond, maar geluid en beeld waren de keren dat ik keek gewoon goed, nou ja, in het begin het geluid af en toe een keertje hard-zacht, maar voor de rest geen klachten over de techniek.![]()
De gasten is een ander verhaal.
Whèhèhèquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Samenvattend kan ik stellen dat het beeld bij mij vaker stil stond dan dat het bewoog, dat ik Jaap een vervelende oninteressante vetklep vind en dat ik z'n programma niet eens de moeite waard vond om nog eens één keer flink te rellen.
Weet ik niet, maar van dat soort nummers moet je gewoon afblijven en zeker niet in het Nederlands gaan zingenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft Armand dit niet in het nederlands vertaald?
Nou het was anders zeer bekendquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar van dat soort nummers moet je gewoon afblijven en zeker niet in het Nederlands gaan zingen
Zij heet Marian, de Waterkoker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
En Beppie (naam onbekend) gooit nog even Bobby McGee erin en ook dat klinkt niet onaardig
Ze heeft haar oog laten vallen op die grote, maar ze weet nog niet of ze die ongezien in d'r BH krijgtquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Heeft Palma al een plasma-scherm gepikt?
Huub was er ja.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nog een glimp opgevangen van Huub, of was die er toch niet.
Als die morgen weg is weten we zeker dat Palma volgende week niet weer komt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze heeft haar oog laten vallen op die grote, maar ze weet nog niet of ze die ongezien in d'r BH krijgt
Huub is terug naar zijn bejaarde woning.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijven Huub, Palma, Harry , willem , waterkoker, Liesbeth allemaal slapen.
Zo ja, moeten de stapelbedden de bunker weer in.
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
En blijven Huub, Palma, Harry , willem , waterkoker, Liesbeth allemaal slapen.
Zo ja, moeten de stapelbedden de bunker weer in.
Ze zullen wel bij moeten komen van de show, weekeinde en dan weer toeleven naar
de volgende show van Jaap.
Klopt , de andere slaapkamer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenCompleet met mooie muurschildering en vers laminaat, made by Dottey
Dankje lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Klopt , de andere slaapkamer.
Welterusten zo, Mera.
Heej vergeet het laatste randje ondergrond niet ..quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er is nog een slaapkamer. Speciaal ingericht voor gastenCompleet met mooie muurschildering en vers laminaat, made by Dottey
Neem aan dat ze die gebruiksklaar hebben.
ow... die ga ik effe kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |