abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:23:52 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76783583
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:24:58 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76783644
Phew! Thanks Gert!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_76783671
Op naar volgende week .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_76783680
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Noek het volgende:

[..]

Oh ja zo maar toch ging het niet over zijn rug heen vond ik.
Maar dat was wel een sneu puntje ja.
Zal ie nooit bewust gedaan hebben. Het zal hem heus wel gezegd zijn, en na het zien van Heintje kan ik niet anders dan de conclusie trekken in deze, dat hij het vergeten was.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:25:49 #5
130755 Kinga
versier hier
pi_76783686
"ik weet dat je misbruikt wordt en toch niks wint"

Oh?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:25:53 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76783691
Een morbide respect voor serial killers???
Hoor ik dat nu goed? Ik heb er een fascinatie voor, maar respect???
  One tough cookie woensdag 13 januari 2010 @ 22:25:55 #7
169210 liesje1979
pi_76783693
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.
HEEL groot minpunt.
Je kan toch niet iemand onwetend in een sytreamshow stoppen als gast?
Toen ik in de COS las dat hij vroeg: is dit een interview? vond ik het ziek.
Toen ik daarna de streams zag werd ik misselijk en ik vind dat Jaap het echt top deed toen.
pi_76783711
Palma wil graag Jaap Jaap Jááp zien.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:26:15 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_76783714
Ik heb me best wel vermaakt
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:26:29 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76783727
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:

Zal ie nooit bewust gedaan hebben. Het zal hem heus wel gezegd zijn, en na het zien van Heintje kan ik niet anders dan de conclusie trekken in deze, dat hij het vergeten was.
Johan poept goud, hè?
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:26:31 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76783728
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Copycat het volgende:
Phew! Thanks Gert!
Wil je als dank even in een paar zinnen vertellen wie Heintje is en wat hij kwam doen? Ik heb dat helemaal gemist!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_76783738
Lieve allemaal, heb me erg vermaakt met jullie, mijn dank daarvoor.
slaap lekker straks allemaal en *geniet* nog ff van Jaap.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_76783756
Heeft er hier al iemand een kijkersvraag gestuurd?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:27:31 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76783781
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ben daar misschien wat gevoelig voor, maar ik vind het ethisch not done om iemand daar neer te zetten die van toeten nog blazen weet over het hoe en waarom.
Klopt, dat is simpelweg niet netjes, en als je dat doet met een stuk tuig dan is het niet netjes, maar dit is geen stuk tuig, dit is simpelweg niet gegaan zoals het hoort te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_76783792
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Copycat het volgende:
Een morbide respect voor serial killers???
Hoor ik dat nu goed? Ik heb er een fascinatie voor, maar respect???
Ja, doe het maar es, zegt Jaap.
Jij hebt dat ook serial Ccillertje, een fascinatie bedoel ik.
Go hard or go home
pi_76783794
Het duurt nog een half uur, de gasten zijn op?
pi_76783806
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Johan poept goud, hè?
Nee Maar zo'n eikel is het gewoon niet.
pi_76783809
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

HEEL groot minpunt.
Toen ik daarna de streams zag werd ik misselijk en ik vind dat Jaap het echt top deed toen.
ik ben afgehaakt bij die gast, daarna nog ff gecheckt en zag ik 2 hippies die niet wisten waar ze zaten.

oh ja en tussendoor een vent in een hawaiishirt
pi_76783910
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

tbh wil ik dat nog best geloven, maar zo iemand laat je ff extra duidelijk zien waar hij in komt te zitten. ff goed voorgesprek enzo.

dat is ook ethiek. en dan geen domme grapjes maken als saddam hoessein en johnny hoes zijn
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:30:30 #20
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76783932
Evaluatie.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76783934
@ Cc @ Mera raar : morbide - morbido
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_76783937
Bedankt Pietje voor het openen!
Go hard or go home
pi_76783952
Jaap is al weer een hele tijd niet de host maar is al weer gast in de show van Palma.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:31:08 #24
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76783964
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als iemand het niet kan bevatten dan moet je je afvragen of je zo iemand dan wel moet gebruiken....
Want dan maakt het niet uit of je het wel of niet verteld hebt, het effect blijft hetzelfde.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:31:26 #25
241662 Jian
Well, well, well
pi_76783977
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

HEEL groot minpunt.
Toen Johan op een gegeven moment zei; Jij wil toch graag op TV, Hein, dat ben je nu dus. Vond Hein dat helemaal niet erg en best leuk had ik de indruk. Wellicht heeft Johan het best uitgelegd van te voren, maar was die man dat gewoon vergeten en dat zou me niks verbazen trouwens
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:32:09 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784017
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Gert het volgende:
Wil je als dank even in een paar zinnen vertellen wie Heintje is en wat hij kwam doen? Ik heb dat helemaal gemist!
Tuurlijk!

Heintje Bondo is een begrip in Eindhoven. Vroeger was hij levend standbeeld, nu staat hij in de stad te trommelen.
Een heuse paradijsvogel, vriend van Theo Maassen, die wél weet wat respectvol omgaan met dit soort mensen is.

Mooi stuk van Theo Maassen en Henk van Straten, schrijver van het boek over Heintje:
quote:
Dertig minuten voor onze vriend Heintje Bondo

Misschien kent u hem, onze vriend Heintje Bondo. Hij is al een oude man, geraniumleeftijd, maar laat desalniettemin geen zonnige dag onbenut om in het centrum van Eindhoven zijn diverse artistieke kunsten te vertonen. Een fles warme cola aan zijn zijde, een geconcentreerde grimas op zijn gerimpelde gelaat.

Als u in de buurt van de V&D loopt, is de kans groot dat u hem kunt horen trommelen. Tenzij hij net even pauze heeft genomen om van zijn kokende cola te drinken, natuurlijk.

Onze vriend Heintje mag sinds kort van de politie nog maar twintig minuten op dezelfde plek trommelen, want anders hebben de winkeliers te veel last van hem. Althans, dat is de officiële reden. Sommige mensen hebben tenslotte wel meer redenen om iemand als Heintje kwijt te willen. Xenofobie heeft vele gezichten.

Twintig minuten. Dat vindt hij best vervelend. U moet begrijpen, Heintje is oud en lang niet meer zo kwiek als vroeger. Iedere twintig minuten zijn complete materieel in zijn fietsbak laden en naar een stekkie verderop verplaatsen, valt hem zwaar. Het was een lenteachtige zaterdag niet zo lang geleden dat wij hem spraken, daar tussen de koortsige shoppers, en hij ons dwingend vroeg: 'Kende gullie daar nou geen dertig minuten van maken?' Even een klein maar belangrijk detail tussendoor. Onze vriendschap met Heintje is als volgt verdeeld: Rechten: Heintje. Plichten: Henk en Theo. Het zij zo. Een oude man nog proberen te veranderen, is even futiel als het wreed is, dus rest ons weinig anders dan zijn verzoek in te willigen. Maar hoe?

Welnu, met dit pleidooi in de krant willen wij de voorzet geven voor een consensusverandering die ertoe moet leiden dat de altijd even charmante politie Heintje Bondo voortaan die tien minuutjes langer gunt. We geven toe, een pleidooi is het tot dusver niet, dus daar beginnen we nu meteen mee. No rest for the weird.

Oké, ten eerste probeert Heintje geen geloof op te dringen, zoals onze andere paradijsvogel Arnol. Er is geen gevaar dat hij je scheenbeen breekt met een scootmobiel. Hij zoekt geen oogcontact en hij roept je niet na. Nee, Heintje wil helemaal niks van je. Ja, je geld. Een muntje of, als je er toevallig een over hebt, een briefje van vijf. (Tien mag ook). Hij werkt er hard genoeg voor. Vroeger als levend standbeeld, tegenwoordig als fervente trommelaar. Toegegeven, erg ritmisch is het niet, dat klopt. Maar uw eindeloze gekibbel over welke zielloze ketenwinkel als eerste te bezoeken, is dat ook niet. Wat dat betreft bent u dus geenszins minder irritant. Daarbij is Heintje ook een stuk origineler in zijn kledingkeuze. En dat is ook iets waard, toch? Een beetje kleur in de stad? Als we het van de ontelbare uniforme winkels en de groteske Heuvel Galerie moeten hebben… We dwalen af.

Meer nog dan om de centen gaat het Hein om de eer. Hij is een artiest in hart en nieren. L'artiste! zou een Fransman zeggen, met zijn vuist in de lucht om te benadrukken dat hij het over een ambacht heeft waar met respect over gesproken dient te worden.

Die Fransman heeft gelijk. Hein neemt zijn vak uitermate serieus.

's Avonds zet hij alles thuis al klaar voor de volgende dag. Dan belt hij een van ons om te zeggen dat hij dat gedaan heeft. Dan kijkt hij Knightrider en A-Team en niet veel later begeeft hij zich al naar zijn bedje om een eenzame nacht lang te dromen over applaus, gejoel, een regen van twee-euromunten. Wat we al zeiden: een echte artiest.

Maar voor echte artiesten gelden echte regels, echte vergunningen en echte belastingafdragingen. Dat wilde u gaan zeggen, hè? U werkt net zo goed hard voor uw geld. U heeft het ook zwaar. (Die verrotte crisis!) En wat voor u geldt, geldt ook voor Heintje. En daar heeft u gelijk in. Een samenleving zonder regels is niets meer dan een kooi met dronken chimpansees.

Desalniettemin doen wij een dringend beroep op uw empathie. Het zit namelijk zo. Heintje Bondo heeft geen werk. Hij heeft geen vrouw, geen kinderen en bar weinig vrienden. Zijn moeder bracht hem naar een tehuis voor geestelijk gehandicapten toen hij acht jaar oud was. Daar verbleef hij tot zijn dertigste. Hij is oud en behoeft thuiszorg. Sommige avonden eet hij alleen aardappelen.

Er zijn veel meer mensen zoals Heintje, maar die ziet u meestal niet. Die komen niet buiten, gaan de stad niet in, treden niet op. Ze ontberen Heintjes drive en sterven stil en anoniem. Dus wij vragen u: moeten we deze man echt zijn kleine beetje geluk ontnemen? Gelooft u ons als we zeggen dat u het stukken beter heeft.

En wij, persoonlijk, vinden het juist prachtig dat die mooie, oude man daar iedere keer weer zit met zijn trommel, als een onverwacht sprookjesfiguur te midden van al die reglementaire uniformiteit en ambtelijke structuur. Luister, we willen met z'n allen een grote stad zijn; een levendige stad met culturele en kosmopolitische allure. Toch? Goed, dan hebben wij nieuws voor u: mensen als Heintje Bondo zijn cruciaal om dat doel te bereiken. We hebben het over mensen met kleur; mensen die ons herinneren aan het feit dat niet alles in vierkante kaders te drukken is. Dat we soms een volk van excentriekelingen zijn. Dat we tolerant zijn en, boven alles, dat we om elkaar kunnen lachen. Dat we, net als we denken niet meer te zullen herstellen van de teleurstelling om dat uitverkochte maatje 38, op de valreep toch nog kunnen lachen om de absurditeit, schoonheid en sprankel van het bestaan.

Wij smeken u, geef deze man zijn dertig minuutjes. Gun hem zijn droom; zijn plaats in onze stad; in onze wereld. Dertig minuten, daar blijft het bij. Hij gaat ons vragen om veertig, let maar op. Maar we beloven u dat wij hem dan zullen zeggen: 'Nee, Heintje, nee.' U heeft ons woord.

Alstublieft, als u een agent bent en u leest dit, knijp een oogje toe. Als u geen agent bent maar er wel een kent, vraag hem dan een oogje toe te knijpen. Als u geen agent bent en er ook geen kent, lees dit artikel dan hardop. Laat de boodschap ervan opstijgen naar de kosmos, waar zij zich bij een wolk van karma kan voegen van alle andere ED-lezers die hetzelfde doen. Ook u plukt daar ooit de vruchten van, want zo gaat dat met karma. Maar onze opzet is vooral dat Heintje er profijt van heeft. Heintje Bondo. Onze oude, prachtige vriend.
pi_76784039
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Toen Johan op een gegeven moment zei; Jij wil toch graag op TV, Hein, dat ben je nu dus. Vond Hein dat helemaal niet erg en best leuk had ik de indruk. Wellicht heeft Johan het best uitgelegd van te voren, maar was die man dat gewoon vergeten en dat zou me niks verbazen trouwens
op zich ook niets mis met hem op stream brengen, maar doe t dan respectvol en dat was t niet
pi_76784071
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ Cc @ Mera raar : morbide - morbido
hmm?
pi_76784080
Nu komt die Danny de Vito look-a-like die ook al eens heel vervelend in DGK was, ook nog binnen.
  One tough cookie woensdag 13 januari 2010 @ 22:33:28 #30
169210 liesje1979
pi_76784097
Ach kom op Mera. Serieus!
Johan faaalt gewoon en het was een rotstreek.
pi_76784110
Danny de Vito lookalike
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:07 #32
241662 Jian
Well, well, well
pi_76784180
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef gomi het volgende:

[..]

op zich ook niets mis met hem op stream brengen, maar doe t dan respectvol en dat was t niet
Vond ik wel meevallen, Jaap had de lead in het gesprek en die vond ik helemaal niet naar doen ofzo. En die ene opmerking van Johan aangaande dat Hoes zijn vond ik nou ook niet schokkend hoor
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:11 #33
130755 Kinga
versier hier
pi_76784184
Hmm DGK winnen is misschien het ergste wat Jaap heeft kunnen overkomen, bedenk ik me net. Zo zal ie nooit een steady baan krijgen.. En over paar jaar is het geld op en wat dan?

Hij moet gewoon een bedrijfje opzetten buiten de media om. Hij wil te graag. Maar zal helaas nooit lukken ben ik bang.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:35:48 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784219
Wat is het bijzondere aan deze man? Dat hij op Danny deVito lijkt???
  One tough cookie woensdag 13 januari 2010 @ 22:36:04 #35
169210 liesje1979
pi_76784233
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:31 schreef Jian het volgende:

[..]

kan hoor maar kom op Jian. Dit was genant. Vooral de eerste minuten,
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:36:16 #36
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76784251
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef Noek het volgende:
Bedankt Pietje voor het openen!
Ga ijlen
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:36:37 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784274
Oh God, hij is in DGK geweest? Maar laten we vooral niet op oude roem teren.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:37:01 #38
130755 Kinga
versier hier
pi_76784295
Och dat is die vent! Herken em van DGK.
pi_76784299
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Jian het volgende:

[..]

Vond ik wel meevallen, Jaap had de lead in het gesprek en die vond ik helemaal niet naar doen ofzo. En die ene opmerking van Johan aangaande dat Hoes zijn vond ik nou ook niet schokkend hoor
jaap was wel ok idd.
johan kwam nog een poging doen t gesprek op gang te houden door te vragen naar t boek enzo. en toen daar niets uitkwam, dan maar die grap erin. schokkend is t niet, respectvol naar je gast ook niet.
pi_76784311
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Ach kom op Mera. Serieus!
Johan faaalt gewoon en het was een rotstreek.
Nee.
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:37:59 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76784359
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk!

Heintje Bondo is een begrip in Eindhoven. Vroeger was hij levend standbeeld, nu staat hij in de stad te trommelen.
Een heuse paradijsvogel, vriend van Theo Maassen, die wél weet wat respectvol omgaan met dit soort mensen is.

Mooi stuk van Theo Maassen en Henk van Straten, schrijver van het boek over Heintje:
[..]

Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!
pi_76784402
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef Kinga het volgende:
Hmm DGK winnen is misschien het ergste wat Jaap heeft kunnen overkomen, bedenk ik me net. Zo zal ie nooit een steady baan krijgen.. En over paar jaar is het geld op en wat dan?

Friet bakken in het restaurant op het bungalowpark van z'n schoonouders tot die met pensioen gaan en de zaak overdoen aan Cora.
pi_76784404
Ik denk dat Jaap nu flink baalt dat zijn show wordt gebruikt als inloopspreekuur voor gasten die hun nieuwste plaatje willen promoten.
pi_76784412
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee.
vind jij dit serieus een succesvolle start van de show?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:39:07 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_76784439
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

kan hoor maar kom op Jian. Dit was genant. Vooral de eerste minuten,
Ach die man is niet helemaal helder meer, so what , mag ie dan niet op TV ?, hij zat ook bij DWDD ! Jullie doen net of ie is afgezeken ofzo. Dat heb ik dus zo niet ervaren
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:39:23 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784454
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:

Ahhh OK, die heb ik weleens gezien! Volgens mij via een link naar youtube, hier op FOK!
Ja, in het Tabula Rasa topic heb ik in de OP een link gezet naar zijn DWDD optreden, samen met Theo.

En Theo heeft ook een documentaire over hem gemaakt, toen hij meedeed aan het kampioenschap standbeelden. Met liefde, met respect en dat zie je.
pi_76784467
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat Jaap nu flink baalt dat zijn show wordt gebruikt als inloopspreekuur voor gasten die hun nieuwste plaatje willen promoten.
als jaap vindt dat t zijn zijn show is, had hij meer werk in de voorbereiding mogen steken
pi_76784468
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij was bij de wereld draait door, er is een boek over hem geschreven.

Ik vond het niet zo schokkend in elk geval.
Go hard or go home
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:39:41 #49
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76784476
Waarom zou Johan bewust Heintje in het ongewisse hebben gelaten dan? Wat zou de winst daarvan zijn?
pi_76784495
wehehe, Danny past precies acht keer in Jaap.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:40:32 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784532
Welke letter komt er na de Z? Om dit garnituur goed te duiden?
pi_76784543
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Copycat het volgende:
Oh God, hij is in DGK geweest? Maar laten we vooral niet op oude roem teren.
Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)
pi_76784547

Dit is toch fucking niet normaal Jaap en Danny de Vito lookalike
pi_76784603
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Copycat het volgende:
Welke letter komt er na de Z? Om dit garnituur goed te duiden?
Het getal 0.
pi_76784639
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef gomi het volgende:

[..]

vind jij dit serieus een succesvolle start van de show?
Heb ik dat ergens gezegd?
Ik vind het wel grappig allemaal, en tuurlijk kan het veeeeel beter. Het moet nog groeien
Kwestie van in perspectief zien, grote korrel zout erbij en hoppa
pi_76784663
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer precies hoe het ging, maar hij ging maar niet weg. Hij probeerde geloof ik Sylvia nog bij de paardenstal te versieren. (Kan ook één van de andere dames uit de kooi geweest zijn)
gooien we alle dgk gasten in de show?

volgende week de paaldansact en likkende lassie
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:42:20 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784664
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef Gert het volgende:
Waarom zou Johan bewust Heintje in het ongewisse hebben gelaten dan? Wat zou de winst daarvan zijn?
Weet ik niet, maar het was heel duidelijk dat het Heintje niet duidelijk was waar hij was. Hij zal het hem heus wel verteld hebben, een paar dagen daarvoor of zo.
pi_76784668
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Er begint me iets te dagen..
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:43:09 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784706
WTF???
pi_76784714
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Heb ik dat ergens gezegd?
Ik vind het wel grappig allemaal, en tuurlijk kan het veeeeel beter. Het moet nog groeien
Kwestie van in perspectief zien, grote korrel zout erbij en hoppa
kwam ff zo over.

maar een beetje voorbereiding had een slok op een borrel kunnen schelen in t groeiproces hoor.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:43:37 #61
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_76784732
Ik haak nu echt af.
Wat een trieste bedoening.
pi_76784753
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Weet ik niet, maar het was heel duidelijk dat het Heintje niet duidelijk was waar hij was. Hij zal het hem heus wel verteld hebben, een paar dagen daarvoor of zo.
Heintje was al dik anderhalf uur aanwezig voor hij naar beneden ging. Heeft heel de briefing van Bram bijgewoond, etc En dan zou hem niet verteld zijn dat hij in een show zit?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:45:32 #63
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76784846
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik haak nu echt af.
Dat zei je 3 uur gelee ook al. Voeg je daad eens bij je woord!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:46:23 #64
130755 Kinga
versier hier
pi_76784900
Dit is vreselijk.
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:46:25 #65
241662 Jian
Well, well, well
pi_76784902
Dit is veul zieliger die man staat voor lul en die weet het morgen nog
pi_76784929
Duhhhh is ook in thaaa duhhhh house
pi_76784944
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Jian het volgende:
Dit is veul zieliger die man staat voor lul en die weet het morgen nog
pi_76784964
Herman van Idols was niet beschikbaar voor de eerste uitzending?
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:47:30 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76784968
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Copycat het volgende:
Ik haak nu echt af.
Vertel, vertel, mijn stream staat al uit
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:47:46 #70
241662 Jian
Well, well, well
pi_76784988
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:47:53 #71
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_76784996
Dit is zo verschrikkelijk slecht, dat het bijna leuk is.
  One tough cookie woensdag 13 januari 2010 @ 22:48:38 #72
169210 liesje1979
pi_76785054
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tuurlijk!

[..]

Ik las het voor, we vonden het mopoi.
pi_76785062
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Herman van Idols was niet beschikbaar voor de eerste uitzending?
Dat zou sterk zijn, Martin de Sjeik-mod is zijn manager.
pi_76785098
Echt een blik van "boeien"

Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 22:49:58 #75
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_76785133
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Vertel, vertel, mijn stream staat al uit
Mijne ook, politiek 24 staat op. Is het op de streams nog triester?
pi_76785150
Jaap: "Ik kan toch beat-boxen!" *pruttel, prrffrrtt, poe-poe-poe!
  woensdag 13 januari 2010 @ 22:51:18 #77
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76785234
Ondertussen op de chat knunen sommige mensne niet meer praten.
Een gedicht over Maanvis
pi_76785272
Hansie2010 geen v meer? huu?
pi_76785320
De kijkers zijn teleurgesteld omdat er niet met een microfoon wordt gezongen.
Ja nee ja, dat was het allerergste!
Go hard or go home
pi_76785341
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hansie2010 geen v meer? huu?
Huu?
Go hard or go home
pi_76785345
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen voice omdat ik niet ben ingelogd
pi_76785372
quote:
[ afbeelding ]
Is dat de banlijst?
pi_76785386
quote:
[ afbeelding ]
Hoezo Maanvis, is dit een lijstje van gebanden?
pi_76785428
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is dat de banlijst?
of dat..
pi_76785436
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Is dat de banlijst?
lijst van de chat, en hans enzo staan daar zonder voice
  One tough cookie woensdag 13 januari 2010 @ 22:54:28 #86
169210 liesje1979
pi_76785457
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat zei je 3 uur gelee ook al. Voeg je daad eens bij je woord!
pi_76785476
Nee hoor geen banlijstje..
sommige mensen kiezen ervoor om niet ingelogd te zijn met voice
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_76785527
Johan vraagt wat Jaap van het Koningshuis vindt. Jaap vindt dat het een hoop kost en minder dat ze niet kiesbaar zijn, maar wenst ze alle goeds en het brengt een hoop gezelligheid. Hij vindt het wel prima. Johan is blij dat te horen.
pi_76785589
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 22:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan vraagt wat Jaap van het Koningshuis vindt. Jaap vindt dat het een hoop kost en minder dat ze niet kiesbaar zijn, maar wenst ze alle goeds en het brengt een hoop gezelligheid. Hij vindt het wel prima. Johan is blij dat te horen.
leuk zou dus zijn geweest als jaap er totaal niets van vond. alleen voor de discussie desnoods
pi_76785642
Hoor ik de eindtune al?
pi_76785763
0:52 DuhCon: Chanel5 [] woensdag 13 januari 2010 @ 22:46 (#66) Duhhhh is ook in thaaa duhhhh house

Lekkahhhh bezahhhhhg meid, wat wil je nu helemaal bereiken? Ik beantwoord het maar ff hier, zie je....
pi_76785775
Johan zegt dat het 1e en 15e couplet altijd wordt gezongen van het Wilhelmus. Dat is niet correct, het is het eerste en zésde couplet.
pi_76785815
Jaap sluit af met de woorden dat het beter kan en wordt.
pi_76785913
"Vergeef ons als er iets fout ging, en vergeet niet dat er geen sponsors zijn. Geef ons een paar weken om het wat strakker te krijgen en dan wordt het helemaal leuk."

Palma onderbreekt het navolgende Wilhelmus om ook even afscheid te nemen van de streamers
pi_76785926
Palma weet nog niet of ze er volgende week weer is. Daar moet ze nog even over denken
pi_76785964
Johan regelt microfoons en met zijn vieren zingen ze het Wilhelmus. Halverwege is Johan de enige die hem nog kent.
pi_76786018
Ik vind het decor eigenlijk best geslaagd.
  woensdag 13 januari 2010 @ 23:02:21 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_76786021
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma weet nog niet of ze er volgende week weer is. Daar moet ze nog even over denken
Ze vond het bij vlagen dan ook strontvervelend daar.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_76786027
Dawast!
Gooi er leuke interessante minder volkse mensen in. Of gooi er maar één of twee in.
Of maak er dan helemaal een shock doc freakshow van want dit is het net niet qua types.
Jaap deed het met Heintje echt niet slecht dus die heeft wel potentie.

De streams blijven aan in de bar.
Go hard or go home
pi_76786039
De regie denkt dat SV afgelopen is en vergeet te schakelen.
pi_76786088
Ik was er vaak van tussen vanavond, maar geluid en beeld waren de keren dat ik keek gewoon goed, nou ja, in het begin het geluid af en toe een keertje hard-zacht, maar voor de rest geen klachten over de techniek.
De gasten is een ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')