Zal ie nooit bewust gedaan hebben. Het zal hem heus wel gezegd zijn, en na het zien van Heintje kan ik niet anders dan de conclusie trekken in deze, dat hij het vergeten was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja zo maar toch ging het niet over zijn rug heen vond ik.
Maar dat was wel een sneu puntje ja.
HEEL groot minpunt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die goede man wist helemaal niet dat ie onderdeel was van deze 'show'. Toen Jaap dat doorkreeg, was hij ook even pissed en dat vond ik wel okay. Kun je gewoon niet maken, lol proberen te maken over de rug van iemand die totaal niet weet hoe of wat. Groot minpunt voor Johan.
Johan poept goud, hè?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zal ie nooit bewust gedaan hebben. Het zal hem heus wel gezegd zijn, en na het zien van Heintje kan ik niet anders dan de conclusie trekken in deze, dat hij het vergeten was.
Wil je als dank even in een paar zinnen vertellen wie Heintje is en wat hij kwam doen? Ik heb dat helemaal gemist!quote:
Klopt, dat is simpelweg niet netjes, en als je dat doet met een stuk tuig dan is het niet netjes, maar dit is geen stuk tuig, dit is simpelweg niet gegaan zoals het hoort te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Copycat het volgende:
Ik ben daar misschien wat gevoelig voor, maar ik vind het ethisch not done om iemand daar neer te zetten die van toeten nog blazen weet over het hoe en waarom.
Ja, doe het maar es, zegt Jaap.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Copycat het volgende:
Een morbide respect voor serial killers???
Hoor ik dat nu goed? Ik heb er een fascinatie voor, maar respect???
Neequote:
ik ben afgehaakt bij die gast, daarna nog ff gecheckt en zag ik 2 hippies die niet wisten waar ze zaten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
HEEL groot minpunt.
Je kan toch niet iemand onwetend in een sytreamshow stoppen als gast?
Toen ik in de COS las dat hij vroeg: is dit een interview? vond ik het ziek.![]()
Toen ik daarna de streams zag werd ik misselijk en ik vind dat Jaap het echt top deed toen.
tbh wil ik dat nog best geloven, maar zo iemand laat je ff extra duidelijk zien waar hij in komt te zitten. ff goed voorgesprek enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NeeMaar zo'n eikel is het gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |