Dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, als Johan iets zegt geloof je 't toch ook niet.
Het heeft een clip.quote:
Malle hoedjes en felgekleurde t-shirts. Altijd lajje!quote:
Dus is 't raar dat iedereen Jaap op z'n blauwe ogen gelooft dat ie 1) echt diepgang wil en 2) dat ie 't uberhaupt kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Dus?
Ik geloof wel dat Jaap echt iets wil maken. Of dat 'iets ' iets is wat ik de moeite waard vind, is een tweede, maar iets zegt me dat Jaap's lat iets hoger ligt dan die van Johan.
Iedereen? Niemand hier, behalve liesje dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.
Appels en peren, vind ik. Plus 2) geloof ik ook niet. Nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus is 't raar dat iedereen Jaap op z'n blauwe ogen gelooft dat ie 1) echt diepgang wil en 2) dat ie 't uberhaupt kan.
Jaap kan geen serieus diepgaand gesprek voeren, dat lukt 'm van geen kant. Als ie dat echt had gewild en gekund had ie in elk geval met die 2 2012-gasten gisteren een serieus kritisch gesprek kunnen voeren, maar daartoe was hij niet in staatquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus is 't raar dat iedereen Jaap op z'n blauwe ogen gelooft dat ie 1) echt diepgang wil en 2) dat ie 't uberhaupt kan.
Jaap is, en dat bleek gister meer dan eens duidelijk, niet daadwerkelijk geïnteresseerd in andere mensen. Dat is geen pré als je een talkshow wil presenteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Jaap en intelligente vent is, maar of hij ook een intelligent programma kan maken is een tweede.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Emo Jaap kunstje, gewoon nep !quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Maanvis het volgende:
Waarom moest jaap eik gisteren huilen? Dat heb ik niet meegekregen. Eerst zat ie over een schilderij te lullen met die hippie, en even daarna zat ie te janken.
Ligt dat ook niet deels aan het kaliber gasten van gisteren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is, en dat bleek gister meer dan eens duidelijk, niet daadwerkelijk geïnteresseerd in andere mensen. Dat is geen pré als je een talkshow wil presenteren.
Sterker nog: nadat hij even met Rahma had gepraat en gauw in het nederlands verderging met Harry, duurde het heel lang voordat Jaap in de gaten had dat de Rahma in het verhaal van Harry diegene was die naast hem zat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaap kan geen serieus diepgaand gesprek voeren, dat lukt 'm van geen kant. Als ie dat echt had gewild en gekund had ie in elk geval met die 2 2012-gasten gisteren een serieus kritisch gesprek kunnen voeren, maar daartoe was hij niet in staat
Niet daar, maar Waar heb jij jaap wel hoog zitten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet deels aan het kaliber gasten van gisteren?
Ik heb Jaap ook niet hoog zitten als inlevende talkshowhost, maar met dit soort gasten wordt het je wel dubbel zo moeilijk gemaakt.
Voeg daarbij dat z'n Engels ook knudde is voor iemand met een universitaire opleidingquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterker nog: nadat hij even met Rahma had gepraat en gauw in het nederlands verderging met Harry, duurde het heel lang voordat Jaap in de gaten had dat de Rahma in het verhaal van Harry diegene was die naast hem zat.
Het werd hem inderdaad niet makkelijk gemaakt maar het interesseerde hem duidelijk geen donder. Van sommige gasten vroeg hij niet eens de naam, laat staan dat hij ze voorstelde aan zijn kijkers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet deels aan het kaliber gasten van gisteren?
Ik heb Jaap ook niet hoog zitten als inlevende talkshowhost, maar met dit soort gasten wordt het je wel dubbel zo moeilijk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |