Dus?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, als Johan iets zegt geloof je 't toch ook niet.
Het heeft een clip.quote:
Malle hoedjes en felgekleurde t-shirts. Altijd lajje!quote:
Dus is 't raar dat iedereen Jaap op z'n blauwe ogen gelooft dat ie 1) echt diepgang wil en 2) dat ie 't uberhaupt kan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:31 schreef Copycat het volgende:
Dus?
Ik geloof wel dat Jaap echt iets wil maken. Of dat 'iets ' iets is wat ik de moeite waard vind, is een tweede, maar iets zegt me dat Jaap's lat iets hoger ligt dan die van Johan.
Iedereen? Niemand hier, behalve liesje dan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.
Appels en peren, vind ik. Plus 2) geloof ik ook niet. Nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus is 't raar dat iedereen Jaap op z'n blauwe ogen gelooft dat ie 1) echt diepgang wil en 2) dat ie 't uberhaupt kan.
Jaap kan geen serieus diepgaand gesprek voeren, dat lukt 'm van geen kant. Als ie dat echt had gewild en gekund had ie in elk geval met die 2 2012-gasten gisteren een serieus kritisch gesprek kunnen voeren, maar daartoe was hij niet in staatquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus is 't raar dat iedereen Jaap op z'n blauwe ogen gelooft dat ie 1) echt diepgang wil en 2) dat ie 't uberhaupt kan.
Jaap is, en dat bleek gister meer dan eens duidelijk, niet daadwerkelijk geïnteresseerd in andere mensen. Dat is geen pré als je een talkshow wil presenteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat Jaap en intelligente vent is, maar of hij ook een intelligent programma kan maken is een tweede.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Emo Jaap kunstje, gewoon nep !quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Maanvis het volgende:
Waarom moest jaap eik gisteren huilen? Dat heb ik niet meegekregen. Eerst zat ie over een schilderij te lullen met die hippie, en even daarna zat ie te janken.
Ligt dat ook niet deels aan het kaliber gasten van gisteren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap is, en dat bleek gister meer dan eens duidelijk, niet daadwerkelijk geïnteresseerd in andere mensen. Dat is geen pré als je een talkshow wil presenteren.
Sterker nog: nadat hij even met Rahma had gepraat en gauw in het nederlands verderging met Harry, duurde het heel lang voordat Jaap in de gaten had dat de Rahma in het verhaal van Harry diegene was die naast hem zat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Jaap kan geen serieus diepgaand gesprek voeren, dat lukt 'm van geen kant. Als ie dat echt had gewild en gekund had ie in elk geval met die 2 2012-gasten gisteren een serieus kritisch gesprek kunnen voeren, maar daartoe was hij niet in staat
Niet daar, maar Waar heb jij jaap wel hoog zitten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet deels aan het kaliber gasten van gisteren?
Ik heb Jaap ook niet hoog zitten als inlevende talkshowhost, maar met dit soort gasten wordt het je wel dubbel zo moeilijk gemaakt.
Voeg daarbij dat z'n Engels ook knudde is voor iemand met een universitaire opleidingquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterker nog: nadat hij even met Rahma had gepraat en gauw in het nederlands verderging met Harry, duurde het heel lang voordat Jaap in de gaten had dat de Rahma in het verhaal van Harry diegene was die naast hem zat.
Het werd hem inderdaad niet makkelijk gemaakt maar het interesseerde hem duidelijk geen donder. Van sommige gasten vroeg hij niet eens de naam, laat staan dat hij ze voorstelde aan zijn kijkers.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt dat ook niet deels aan het kaliber gasten van gisteren?
Ik heb Jaap ook niet hoog zitten als inlevende talkshowhost, maar met dit soort gasten wordt het je wel dubbel zo moeilijk gemaakt.
Ik moet altijd zo lachen om mensen die beweren dat ze hoogbegaafd zijn en er tegelijkertijd blijk van geven geen enkel taalgevoel te hebben. Dat persbericht van Jaap zelf spande wat dat betreft de kroon.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Voeg daarbij dat z'n Engels ook knudde is voor iemand met een universitaire opleiding
Preciesquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:37 schreef Jian het volgende:
Jaap kan geen serieus diepgaand gesprek voeren, dat lukt 'm van geen kant. Als ie dat echt had gewild en gekund had ie in elk geval met die 2 2012-gasten gisteren een serieus kritisch gesprek kunnen voeren, maar daartoe was hij niet in staat
Dat is die, dat lijkt dan niet zo, hij is dan bored.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, leek wel of ie na 5min al bored was.
Ik denk dat zowel Jaap als Huub erg leuk scoren als je ze een IQ-test laat doen, en dat is in DGK ook vaak zat geroepen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
Er wordt vaak gezegd dat Jaap zo intelligent is. Waar is dat uit gebleken dan? Dat hij goed kan schaken, tja.
Nu je het zegt! Hij heeft volgens mij niemand voorgesteld.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Het werd hem inderdaad niet makkelijk gemaakt maar het interesseerde hem duidelijk geen donder. Van sommige gasten vroeg hij niet eens de naam, laat staan dat hij ze voorstelde aan zijn kijkers.
Dat mogen wij vinden, maar hij nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
Dat is die, dat lijkt dan niet zo, hij is dan bored.
En terecht zeg, damn!
Jaap moet gewoon Mera inhuren voor zijn persberichtenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om mensen die beweren dat ze hoogbegaafd zijn en er tegelijkertijd blijk van geven geen enkel taalgevoel te hebben. Dat persbericht van Jaap zelf spande wat dat betreft de kroon.
Tweedejaars toch, of zo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Voeg daarbij dat z'n Engels ook knudde is voor iemand met een universitaire opleiding
Met dat Hazesvod? Run!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat mogen wij vinden, maar hij niet. Hij is de host, maak er wat leuks van.
Jaap scoort hooguit ergens in de 130 bij een IQ-test. Hij heeft simpelweg te weinig taalgevoel om hoger te kunnen scoren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:47 schreef Minette het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Jaap als Huub erg leuk scoren als je ze een IQ-test laat doen, en dat is in DGK ook vaak zat geroepen.
En hoog scoren op een IQ-test maakt dat je intelligent bent, niet dat je lief, aardig, prettig in de omgang of op welke wijze dan ook een fijn persoon bent, alleen dat je intelligent bent.
Niks terecht, een beetje serieuze talkshowhost kan had daar gewoon een kritisch gesprek van kunnen maken, of het onderwer haar/hem nou aanstaat of niet. En dat was toch ondermeer zijn doel, een serieus gesprek kunnen onderhoudenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is die, dat lijkt dan niet zo, hij is dan bored.
En terecht zeg, damn!
Jaap denkt niet na. Of naja, niet over iets anders dan eten iig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Hij heeft volgens mij niemand voorgesteld.
Ben benieuwd wat ie er in hindsight, na een nachtje slapen, zelf over denkt.
Een talkshow. Ja weet je, ik neem het allemaal niet zo serieus denk ik.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Niks terecht, een beetje serieuze talkshowhost kan had daar gewoon een kritisch gesprek van kunnen maken, of het onderwer haar/hem nou aanstaat of niet. En dat was toch ondermeer zijn doel, een serieus gesprek kunnen onderhouden
Het ging nu om die 2012 gasten. Maar ook die Hazesgast had ie kunnen voorkomen, je kan toch doorspreken wie er komen en wie nietquote:
Dan zit je een paar puntjes van hoogbegaafd af, dat valt iig in de categorie "zo intelligent"quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap scoort hooguit ergens in de 130 bij een IQ-test. Hij heeft simpelweg te weinig taalgevoel om hoger te kunnen scoren.
Nee! Want dan voorproduceer je het kapot! Dan ga je van een briefje lezen en is de spontaniteit weg!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het ging nu om die 2012 gasten. Maar ook die Hazesgast had ie kunnen voorkomen, je kan toch doorspreken wie er komen en wie niet.
Ik zag er weer éénquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Een talkshow. Ja weet je, ik neem het allemaal niet zo serieus denk ik.
Het zal me eigenlijk jeuken. Sorry!
Idd en anders is die titel Tabula Raaassaaa! ook voor niets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Want dan voorproduceer je het kapot! Dan ga je van een briefje lezen en is de spontaniteit weg!
Hij zei aan het eind van het programma ook nog tegen Palma dat dat 2012-gesprek een leuk gesprek had kunnen worden als hij zich wel voorbereid had. Een doodzonde wat mij betreft. Omdat meneer de presentator er vooraf geen moeite voor heeft gedaan krijgt de kijker iets voorgeschoteld wat beter had kunnen zijn. Minachting tegenover de kijker en zijn gasten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat mogen wij vinden, maar hij niet. Hij is de host, maak er wat leuks van.
Die titel vind ik eigenlijk nog het grappigst: hoeveel van de nowlivers wisten wat het betekende, en hoeveel hebben de moeite genomen het op te zoeken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Idd en anders is die titel Tabula Raaassaaa! ook voor niets.
WAT?!
Tabula raasaaa!!!!!!!!
130 is lang niet hoogbegaafd. Lang niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:53 schreef Minette het volgende:
[..]
Dan zit je een paar puntjes van hoogbegaafd af, dat valt iig in de categorie "zo intelligent"
Nee, dat begint bij 135quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
130 is lang niet hoogbegaafd. Lang niet!
En dan vraag jij waarom iedereen zulke hoge verwachtingen van Jaap heeft?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging nu om die 2012 gasten. Maar ook die Hazesgast had ie kunnen voorkomen, je kan toch doorspreken wie er komen en wie niet.
Jaap kon zich wel voorbereiden maar heeft er voor gekozen dat niet te doen. Misschien uit eigenwijsheid, misschien uit gemakzucht. Dat dat een slecht idee was, daar is-ie nu hopelijk achter gekomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Scruttie, het concept is nou juist dat er geen vooringestudeerde zooi komt. Jaap kon zich ook niet voorbereiden want hij wist niet wie er zouden komen!!!!
Niet daar waar ik getest ben. Ik geloof dat ze daar 130-139 hoogintelligent noemden, vanaf 140 begaafd en vanaf 150 hoogbegaafd.quote:
Volgens mij moet je met de ambities van Jaap, ook onvoorbereid, toch minsten 5 kritische vragen over zo'n onderwerp uit je mouw kunnen schudden, voor de rest kun je voortborduren op de antwoorden, maar dan moet je om te beginnen wel luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap kon zich wel voorbereiden maar heeft er voor gekozen dat niet te doen. Misschien uit eigenwijsheid, misschien uit gemakzucht. Dat dat een slecht idee was, daar is-ie nu hopelijk achter gekomen.
Hoe kun je je nou voorbereiden als je niet weet wie er komen???quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap kon zich wel voorbereiden maar heeft er voor gekozen dat niet te doen. Misschien uit eigenwijsheid, misschien uit gemakzucht. Dat dat een slecht idee was, daar is-ie nu hopelijk achter gekomen.
Iedere dipshit kan zich voorbereiden, niet iedereen kan een diepgaand interview voeren. Als je op 'tv' komt verwacht ik idd wel enige voorbereiding. Maar dat ligt misschien aan mijquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
En dan vraag jij waarom iedereen zulke hoge verwachtingen van Jaap heeft?
Ik verwachtte bijvoorbeeld niks en wat kreeg ik? Jack shit. Klaar!
Dat is het concept waarvoor Jaap in al zijn overmoed en/of gemakzucht heeft gekozen. Zijn keuze dus.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe kun je je nou voorbereiden als je niet weet wie er komen???
Jij snapt Tabula Rasa gewoon niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat ligt misschien aan mij.
WAT?!?! :Squote:Op donderdag 14 januari 2010 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt Tabula Rasa gewoon niet!
Dat is het hele euvel van televisie. Iedere boerenlul die tv kijkt denkt ook te weten hoe je "tv maakt". In de praktijk valt dat nog vies tegen. Hoewel er geen hogere wiskunde oid bij komt kijken en het dus niet zo heel moeilijk is, valt en staat alles bij voorbereiding. Alles wat er gebeurt of alles wat er kan gebeuren moet voorbereid worden, daarvan heeft Jaap als deelnemer in een RLS weinig meegekregen en daar komt-ie nu achter. Improviseren op televisie en tegelijkertijd de spanningsboog in een live-programma weten vast te houden, is maar voor heel weinigen weggelegd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij moet je met de ambities van Jaap, ook onvoorbereid, toch minsten 5 kritische vragen over zo'n onderwerp uit je mouw kunnen schudden, voor de rest kun je voortborduren op de antwoorden, maar dan moet je om te beginnen wel luisteren
Gezellig!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef Disana het volgende:
3:18 hansie2010: radio vlemmix
Inderdaad, de hoempapa staat weer voluit.
Ja nou. Het is gewoon over de stream heen gegooid want ach, wat is nou helemaal de belofte van een 24/7 stream.quote:
Die pulpmuziek die Peter altijd draait en hij vindt het zelf nog mooi ook volgens mij, bij welke majorettevereniging is die gozer geboren zegquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:20 schreef Disana het volgende:
3:18 hansie2010: radio vlemmix
Inderdaad, de hoempapa staat weer voluit.
Hé! Laten we het wel gezellig houden ja! En dit is Hansie's gezelligheid, dus haske gezellig!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:22 schreef Disana het volgende:
Ja nou. Het is gewoon over de stream heen gegooid want ach, wat is nou helemaal de belofte van een 24/7 stream.
Hansie is alweer druk met pm onderonsjes.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hé! Laten we het wel gezellig houden ja! En dit is Hansie's gezelligheid, dus haske gezellig!!!
Met jou?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:25 schreef Disana het volgende:
Hansie is alweer druk met pm onderonsjes.
Het gaat er uiteindelijk om of je tenminste in het 98ste percentiel scoort, als ze bij jouw testlocatie pas vanaf 150 als hoogbegaafd zien, dan zijn de testen dus simpeler.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet daar waar ik getest ben. Ik geloof dat ze daar 130-139 hoogintelligent noemden, vanaf 140 begaafd en vanaf 150 hoogbegaafd.
Bronquote:Als maat voor hoogbegaafdheid wordt vaak het IQ genomen; men spreekt meestal van hoogbegaafdheid bij een IQ vanaf 130 (getest volgens David Wechsler; dit correspondeert met 136, 140 of 142 in andere tests). Dit komt erop neer dat degenen van de hoogste twee percentielen hoogbegaafd worden genoemd.
Oh nee, ik zit daar niet, ik zag hem mensen vragen even privé te gaan. Ik ken zijn reputatie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met jou?
Hij doet toch geen oneerbare voorstellen, hè? Je wil niet weten waar die sigaar allemaal al geweest is ... en ik ook niet, for that matter.
Zo'n klungelige manier van modereren is dat.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:28 schreef Scrutinizer het volgende:
De enige die pm'de met mij was Spanningszoeker om waarschuwingen uit te delen.
Hoe kan dat nou? Hij is nu gewoon mod.quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:29 schreef Maanvis het volgende:
Hansie is gisteren door oa. Dotteke op non-actief gezet als chatmod, dus ik ben benieuwd of ie het nog lang blijft.
Is BZN muziek al rechtenvrij dan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n klungelige manier van modereren is dat.
Er wordt om BZN gevraagd op de chat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |