Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
Oei Johan heeft het over Saddam en zijn opmerking.
Dat zit hem wel dwars.
Wat een dikdoener weer. Hij maakt waarschijnlijk een lijstje met namen (moeilijk!). En dan steekt hij weer een sigaret op.quote:
Besef waarvan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die blik van Johan trouwens blinde paniek. Of besef, dat kan ook.
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.quote:
Jouw aura wel, dat voel ik!quote:
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.
Op welke manier zit 't 'm dwars?
Tja, het valt ook allemaal niet mee voor de Vlem. Eerst die waterellende en nu allemaal mensen die je drankvoorraad op zitten te zuipen. Hij vertelde gisteravond wel dat het allemaal veel duurder was dan hij had gedacht en aangezien zijn gasten alleen maar komen halen en niet brengen............?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Jouw aura wel, dat voel ik!![]()
[..]
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.
Muntjes kopen etcquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Dus hij ziet het liefst dat je als gast -net als wanneer je vrijwilliger bent- nog betaalt ook voor je aanwezigheid daar?
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".
Gasten die je uitnodigt om in een show te komen? Dat kun je niet maken. Bezoekers van het mediacafé is een ander verhaal.quote:
Waar hij notabene om de mening van de streamer vraagt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
Hij was toch ook niet verbaasd dat er reacties op kwamen, wel van de heftigheid denk ik.
Johnny Hoes, behalve dat het gewoon een slechte grap was, was die nu ook weer niet zo schokkend.
Men is dan ook gelijk over de jank want dat kan je niet maken blablabla..korfbal!
Hij heet Huub, geen Heintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Zit nu in een interview .quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
Arme arme Johan!![]()
![]()
Is 't nog gezellig in het Mediacafé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |