Ik heb soms ook wel met hem te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
De muziek gisteren aan het eind van de avond van "Bob" Loco was best te pruimenen die Waterkoker deed het ook heul niet slecht. Kan Peter dit wel aan, Engelstalige muziek van een beetje niveau ...
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.![]()
Hij zit nog helemaal in die dimensie van toen. Knap hoor.
Ja tuurlijk, niet omdat je een lui zwijn bent. Voor de vrede kun je nog weleens diep gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Dat heb ik precies zo! Vind hem helemaal niet vrolijk overkomen, meer alsof hij een zware last te dragen heeft. En ja dan heb ik alweer medelijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Hij gaat op water en broodquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost'squote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?
Deal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost's![]()
Precies en ze leefden nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Die geest Pietje, die geest gaan ze molesteren, niet jou, .............toch ?
ja maar ik wil niet meer trouwenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Deal!![]()
En dan gaan we vragen of jij met Pietje gaat trouwen. Als die geest nee zegt ga jij hem vasthouden en dan sla ik hem op z'n muil.
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:52 schreef Noek het volgende:
Oei Johan heeft het over Saddam en zijn opmerking.
Dat zit hem wel dwars.
Wat een dikdoener weer. Hij maakt waarschijnlijk een lijstje met namen (moeilijk!). En dan steekt hij weer een sigaret op.quote:
Besef waarvan?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die blik van Johan trouwens blinde paniek. Of besef, dat kan ook.
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.quote:
Jouw aura wel, dat voel ik!quote:
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij keek ook heel beteuterd toen Jaap hem daar gisteren vermanend over aansprak.
Op welke manier zit 't 'm dwars?
Tja, het valt ook allemaal niet mee voor de Vlem. Eerst die waterellende en nu allemaal mensen die je drankvoorraad op zitten te zuipen. Hij vertelde gisteravond wel dat het allemaal veel duurder was dan hij had gedacht en aangezien zijn gasten alleen maar komen halen en niet brengen............?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Van de realiteit. Heel even en dan *poef* weer weg.
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Jouw aura wel, dat voel ik!![]()
[..]
Dat er zo heftig op werd gereageerd maar ik kreeg het maar half mee eigenlijk.
Muntjes kopen etcquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:04 schreef Copycat het volgende:
Dus hij ziet het liefst dat je als gast -net als wanneer je vrijwilliger bent- nog betaalt ook voor je aanwezigheid daar?
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Zoiets hoorde ik ook, hij begon ook nog over het Burka gesprek, "hij mag toch gewoon een mening hebben?".
Gasten die je uitnodigt om in een show te komen? Dat kun je niet maken. Bezoekers van het mediacafé is een ander verhaal.quote:
Waar hij notabene om de mening van de streamer vraagt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat mag ie ook. Maar als ie die over de stream smijt, in het kader van zijn zendtijd voor politieke partijen, moet ie niet verbaasd staan dat daar reacties op komen.
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Noek het volgende:
Hij was toch ook niet verbaasd dat er reacties op kwamen, wel van de heftigheid denk ik.
Johnny Hoes, behalve dat het gewoon een slechte grap was, was die nu ook weer niet zo schokkend.
Men is dan ook gelijk over de jank want dat kan je niet maken blablabla..korfbal!
Hij heet Huub, geen Heintje.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Zit nu in een interview .quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:36 schreef Gert het volgende:
Arme arme Johan!![]()
![]()
Is 't nog gezellig in het Mediacafé?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |