Ik heb soms ook wel met hem te doen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:46 schreef Jian het volgende:
De muziek gisteren aan het eind van de avond van "Bob" Loco was best te pruimenen die Waterkoker deed het ook heul niet slecht. Kan Peter dit wel aan, Engelstalige muziek van een beetje niveau ...
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:48 schreef Noek het volgende:
[..]
Loco gaat toch binnenkort 3 dagen in bed liggen. Niet uit protest hoor maar uit vrede, jeweets.![]()
Hij zit nog helemaal in die dimensie van toen. Knap hoor.
Ja tuurlijk, niet omdat je een lui zwijn bent. Voor de vrede kun je nog weleens diep gaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Dat heb ik precies zo! Vind hem helemaal niet vrolijk overkomen, meer alsof hij een zware last te dragen heeft. En ja dan heb ik alweer medelijdenquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:36 schreef Noek het volgende:
Oh ja, ik vind dat Johan soms zo ongelukkig kijkt. Ook in die clip met Peter. Of het is blinde paniek, dat kan ook maar soms heb ik het met hem te doen ofzo en dat komt door zijn blik.
Hij gaat op water en broodquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:50 schreef Jian het volgende:
[..]
3 dagen in bed liggen, laptoppie erbij, hapje, drankje, afstandsbediening van de TV op het nachtkasje, kan ik ook wel...... voor de vrede natuurlijk
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost'squote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut! Gillend de poort weer uit maar kan dat?
Deal!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ga meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...whoehoeeeeeeeeeee nachtje kamperen bij Ghost's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |