Johan mocht nu de gasten verzorgen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:06 schreef Disana het volgende:
Kennelijk denkt Johan daar anders over. Alles voor de leut ofzo.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij had in ieder geval wél gelijk dat we nog lang over de gasten zouden napraten.
Blijft dat ook niet zo? Of mag Jaap dat later zelf bepalen. Ik heb bij beiden mijn vraagtekens en het ontbreekt volgens mij ook gewoon aan connecties.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Johan mocht nu de gasten verzorgen.
Zou hij zich geen Heintje noemen omdat hij niet met Huub geassocieerd wil worden?quote:
quote:
En waar moet Jaap nu weer gasten vandaan halen voor zijn show van volgende week? Hij kan toch niet elke keer met bizarre mensen aankomen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft dat ook niet zo? Of mag Jaap dat later zelf bepalen. Ik heb bij beiden mijn vraagtekens en het ontbreekt volgens mij ook gewoon aan connecties.
Ja, dat is waar, want de opkomst van de rollatorclub met gekke hoedjes was dus ook gepland, het lijkt me stug dat die twee dames net in de buurt van SV aan het klunen waren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond de show van Jaap heel goed. Ik heb namelijk na het zien daarvan helemaal geen behoefte meer om naar SV te kijken. Dat heeft Jaap toch maar voor elkaar weten te krijgen.
Wat ik er wel grappig aan vond is, dat nadat Jaap eerst van de daken schreeuwt dat hij het heel anders wil gaan doen dan gebruikelijk; nl zonder enige voorbereiding want daarvan zou een show kapot-geregisseerd raken, hij deze opvatting al direct na één show laat varen.
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat Johan nogal wel een blik van dat volk achter de hand heeft.
Maar zal Jaap zich dat weer laten welgevallen? Die snapt toch ook wel dat je daarmee geen 'diepgang' kunt creëren?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zou hetquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben d'r ook bang voor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sowieso, elke C of D-artiest wil wel z'n singletje promotenquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
En anders maak je er nieuwe artiesten bij. Zo gepiept. Effe bij een snackbar naar binnen, iemand achter de gokkast vandaan trekken en, wat zullen we eens doen? Een leren jas en zonnebril: Dré! O nee die hebben we al gehad. Ehm.. wit gliiterjasje en zonnebril: Elvis!quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:21 schreef Copycat het volgende:
Maar zal Jaap zich dat weer laten welgevallen? Die snapt toch ook wel dat je daarmee geen 'diepgang' kunt creëren?
Alhoewel ik me wel afvraag uit welk vaatje ze dan moeten tappen.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom heeft iedereen Jaap toch zo hoog zitten? Waarom zou hij uberhaupt in staat zijn diepgang in te bouwen en interessante tv maken? Hij is bekend geworden om z'n gewicht en z'n terror, niet z'n diepgang.
En niet te vergeten die dwerg. Maar die had je niet vergeten, want jij houdt van dwergen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:24 schreef Copycat het volgende:
Oh God, die DJ Marco of zo, die had ik al verdrongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |