Ja maar hij wordt Heintje genoemd, en als je het over Huub gaat hebben dan geeft dat weer het verkeerde idee.quote:
Alles mag, als het maar leuk is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ging mij niet om die Hoes grap an sich, maar over de manier waarop hij Heintje, die van toeten noch blazen, maar wél van trommelen weet inzette om zijn show te maken.
Nou ja, we denken daar anders over. Dat mag.
Of niet dan!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:40 schreef Gert het volgende:
Gaat het nou wéér over die dorpsgek? Dus nu hebben we medelijden met de zorgelijk kijkende Johan én met die trommelmongool? Empathisch dagje.
Door het schilderij heen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Interview met rechtenstudenten. Geen schilderij proberen te pikken van Johan, want hij gooit direct met een steen.
Jij bent verslaafd. Zoek hulp!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Interview met rechtenstudenten. Geen schilderij proberen te pikken van Johan, want hij gooit direct met een steen.
Naar je kop en dan is hij het haasje.quote:
Bel het Jellinek ajb!quote:
Is er dat nu op? Caps graag.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het nogal raar zo iemand als eerste gast neer te zetten. Na een minuutje of wat heb ik weggekeken omdat ik het zo beschamend vond, ik kon er niet om lachen en ik kon er niet naar luisteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:50 schreef Jian het volgende:
Mera (dacht ik) vertelde gisteren nog dat Heintje even daarvoor bij de briefing met onder andere Bram was geweest, dus zo onvoorbereid was ie niet. Dat die man dat al weer vergeten was toen hij de Bunker inliep daar kan Johan weing aan doen toch. En nogmaals hij reageerde positief toen Johan hem vertelde dat die gekke dingen aan de muur allemaal camera's waren en dat hij op TV was.
Dan heb ik meer medelijden met die kneuzen in de voorronden van Popstars, die na hun optreden de rest van het jaar de "laughing stock" van hun wijde omgeving zijn.
Drie dagen in bed met Harry Loco of een date met de Danny de Vito imitator zou je van je verslaving afhelpen.quote:
De dood ook. En die is aantrekkelijker.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Drie dagen in bed met Harry Loco of een date met de Danny de Vito imitator zou je van je verslaving afhelpen.
Ja interview online met Johan, maar die moet even een zender ophalen bij een gast die het gisterenquote:
In Eindhoven is doodgaan een feestjequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De dood ook. En die is aantrekkelijker.
Palma heeft een onderpand meegenomen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja interview online met Johan, maar die moet even een zender ophalen bij een gast die het gisteren
vergeten af te doen, dus Peter laat zich nu interviewen.
Ja, maar dat weet Johan nog niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Palma heeft een onderpand meegenomen?
Ik vond het beschamend, maar mijn principes zijn anders dan die van velen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vond het nogal raar zo iemand als eerste gast neer te zetten. Na een minuutje of wat heb ik weggekeken omdat ik het zo beschamend vond, ik kon er niet om lachen en ik kon er niet naar luisteren.
Toen keek ik denk ik al niet meer. Het gaat me niet om dat mannetje, daar zul je best wel om kunnen lachen. Ik vond het gewoon niet leuk dat het tentoongesteld werd.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond het beschamend, maar mijn principes zijn anders dan die van velen.
Ik heb dubbel gelegen. Vooral die look toen ie realiseerde dat er allemaal camera's hingen. Priceless! Ik kwam niet meer bij.
Sterker nog: het zijn allemaal "vrienden" van hem..quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:00 schreef tuinfluiter het volgende:
Peter N. kent alle ex deelnemers van De goude Kooi,
Ik ook niet Disana.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:03 schreef Disana het volgende:
Toen keek ik denk ik al niet meer. Het gaat me niet om dat mannetje, daar zul je best wel om kunnen lachen. Ik vond het gewoon niet leuk dat het tentoongesteld werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |