Waar werk je dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik een kwartier te laat op mijn werk kom krijg ik billenkoek
Ach, als je er een paar keer mee wegkomt, waarom dan niet nog 'n keer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Balke was had ik opgestapt.
Dit kan je toch niet goed gaan lullen.
Inderdaad, maar ja, gaat niet gebeuren. Iedereen blijft zitten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Balke was had ik opgestapt.
Dit kan je toch niet goed gaan lullen.
Zeker, het begint nu pas echt.quote:
Hij laat de brief tot dusver buiten beschouwing en vraagt terecht naar gisteren. Ik vrees dat JPB zich straks verhult achter de brief en nergens op ingaat.quote:
bij mij ook --> F5quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef FunkyHomosapien het volgende:
stopt ie er ineens mee, net nu pechtold zo lekker bezig was.
Het meeste gaat weggewuifd worden vanavond.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Nu is er tenminste iets van een debat
Dat denk ik ook. Balkenende kan die draai echt niet maken. Dan ontploft z'n hoofd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:21 schreef One_of_the_few het volgende:
Wedden dat na het debat balkenende of de Vries weer teruggekrabbeld. Zoals ze de conclusies van Davids verdraaien zullen ze een knieval ook straks weer verdraaien. PvdA lijkt nu tevreden. CDA gaat door het stof maar trekt alles straks weer half 1.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij pakt het tot dusver goed aan in zijn betoog.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Horloge het volgende:
[..]
DIALECT?! FRIES IS EEN TAAL JA!!!
quote:
Andere Davids!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
HET KABINET GAAT VALLUUUUH!!
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Balkenende kan die draai echt niet maken. Dan ontploft z'n hoofd.
Klonk goed inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij pakt het tot dusver goed aan in zijn betoog.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamer kijkt nog zuurder dan normaal
Nou, daar was de commissie Davids het ook niet zo mee eens geloof ik...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:
1. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van nu?
2. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van toen?
Antwoord op 1 is nee, antwoord van Balkenende op 2 zal waarschijnlijk 'ja' blijven.
En zelfs op vraag 2 geeft Davids hem niet gelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:
1. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van nu?
2. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van toen?
Antwoord op 1 is nee, antwoord van Balkenende op 2 zal waarschijnlijk 'ja' blijven.
ow tv is nu ook livequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik zit te luisteren via de radiozit op een brakke laptop waar politiek24 niet te doen is
[..]
Op alle inhoudelijke zaken wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Krambo het volgende:
Ik voorspel een keer of 10 de zin ''voor de beantwoording van deze vraag verwijs ik u naar de kabinetsreactie die u in februari kunt verwachten..''
Dat begrijp ik met zo'n neusquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamer kijkt nog zuurder dan normaal
Ware woorden. Het is en blijft een politiek spel, dat het om een oorlog en om mensen gaat is van ondergeschikt belang. Maar dat is altijd zo.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
Voor Nova wel ideaal tijdstip van het debat.
Nova duurt maar een half uurtje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
OMG WAAR ZIJN MN TISSUES!!!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Live op Nederland 2 de pijpchick van Vosss
Dit debat zou sowieso voorrang dienen krijgen boven de avondprogrammering van NED2.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En zelfs op vraag 2 geeft Davids hem niet gelijk
Inderdaad. Dus het blijft een dikke vette middelvinger van Balkenende naar de commissie-Davids.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, daar was de commissie Davids het ook niet zo mee eens geloof ik...
Dat dacht iedereen vorige keer ook, maar toen heeft ze het kabinet mooi laten vallen in de Ayaan-crisis.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:29 schreef Krambo het volgende:
Leuke vragen Femke, maar daar ga je vanavond echt geen antwoord op krijgen
Gaat alleen gebeuren met een smoking gunquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat dacht iedereen vorige keer ook, maar toen heeft ze het kabinet mooi laten vallen in de Ayaan-crisis.
Ja, linkser zijn ze er niet.quote:
eigenlijk zouden ze een lekker potje bier open moeten trekken daarquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Is Marianne Thieme er ook, om straks een betoog tegen de bioindustrie te houden?
Ja, maar moet nog even op zijn beurt wachten. VVD is sowieso nog eerder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Confetti het volgende:
Gaat Wilders trouwens ook zo spreken? Dan blijf ik nog even hangen.
Hou hem eens tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Confetti het volgende:
Gaat Wilders trouwens ook zo spreken? Dan blijf ik nog even hangen.
Best leuk bedacht, maar het komt niet echt overquote:
Die ketting is juist vet, die wil ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Wat heeft ze daar voor bling bling om dr nek hangen![]()
!
Inderdaad. Vinger en zere plek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Kant heeft gelijk.... het gaat alleen maar over de ruzie nu en niet de reflectie op irak
Alleen nog maar biologische wapens gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Is Marianne Thieme er ook, om straks een betoog tegen de bioindustrie te houden?
quote:
Thieme is een heldin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Dunckie het volgende:
"En tevens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie".
Verder: Ole Kant, Halsema, Pechtold...en hopelijk Hamer.
Dat is meestal haar probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Best leuk bedacht, maar het komt niet echt over
Of katten, die konden tenslotte ook de kamer muizenvrij krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen nog maar biologische wapens gebruiken.
Ze spreekt heel boers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef augurkenkoning het volgende:
Ze blijft een irritante stem hebben. En een beetje veel scheldwoorden, lullig enzo, van mij hoeft dat niet.
En ze trekt geen valse luchtquote:
Lachen toch, oorlogen van aggressie beginnen zonder legitimatie. Luchtige kost.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Space-Chinees het volgende:
De sfeer is veel te vrolijk daar.
wtfquote:
FFFFFFFUUUUUUUUUquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Q.E.D. het volgende:
Ruttede enige intellectueel in de Kamer.
quote:Een onderwerp dat zeker in de reactie terug zal komen is het volkenrechtelijke mandaat. Destijds was de Nederlandse regering evenals die van verscheidene andere staten van oordeel dat de betreffende VR-resoluties een toereikende grondslag vormde voor het - door Nederland politiek ondersteunde - militaire optreden van de door de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk geleide coalitie. Gebleken is dat dit standpunt in de internationale gemeenschap onvoldoende steun heeft gevonden en ook door andere landen niet langer wordt aanvaard.
Is ze dat ooit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
Is Rita er trouwens ook bij vandaag?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Q.E.D. het volgende:
Ruttede enige intellectueel in de Kamer.
Van de partij die commando's wilde sturen toen. jajaquote:
"Overigens ben ik van mening...."quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Dan ken je zijn moeder nog niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
En ook de enige 40-jarige intellectueel die nog bij z'n moeder woont
(verder mag ik Mark wel hoor, maar met zo'n opmerking vraag je er om)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
graagquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zal ik hem even twitteren oftie hem te pakken heeft?
Rutte woont niet eens bij zijn moeder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
Woont hij dat dan nog?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
volledig misplaatst ook. val het CDA aan!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rutte gaat de fout in door de PvdA aan te vallen, terwijl hij zn stemvolk daar echt niet meer vandaan kan halen
De vragen aan Hamer en Bos zijn terecht.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Rutte gaat de fout in door de PvdA aan te vallen, terwijl hij zn stemvolk daar echt niet meer vandaan kan halen
Hij spreekt geheel terecht de PvdA aan op haar verantwoordelijkheid. Het standpunt van CDA/CU is tenminste duidelijk, maar de PvdA moet nu echt duidelijkheid gaan verschaffen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
volledig misplaatst ook. val het CDA aan!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Tijd voor de geblondeerde tornado.
niet mee eens. het is van beide partijen duidelijk wat ze vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij spreekt geheel terecht de PvdA aan op haar verantwoordelijkheid. Het standpunt van CDA/CU is tenminste duidelijk, maar de PvdA moet nu echt duidelijkheid gaan verschaffen.
Ik vind hem ook verdacht rustig. Na prinsjesdag was ie een stuk leuker!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef augurkenkoning het volgende:
Weinig vuurwerk van Wilders. Vind'm vaak grappiger.
Kan ook moeilijk. Hij stond zelf ook achter de Tiende Kruistocht tegen Irak.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef augurkenkoning het volgende:
Weinig vuurwerk van Wilders. Vind'm vaak grappiger.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Ali Salami het volgende:
Wat is die Wilders toch een gigantische knuppel eigenlijk.
Doet hij dat niet bij elk groot debat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Horloge het volgende:
Dit betoog van "ga naar de Koningin" heeft hij al 3x opgehouden geloof ik.
Vind je, hij n oemde toch Bos de enige echte premier van dit land? Kan ik niet echt steun aan het CDA noemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
uit de toon van wilders kun je op maken dat hij kant kies voor het CDA. Rutte deed dat ook.
Wilders is eigenlijk een politiek genie, als deze toespraak enig effect heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Route66runner het volgende:
Volgens mij vond JP het niet leuk dat Bos moest lagen om dat premier grapje.
O RLY?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
uit de toon van wilders kun je op maken dat hij kant kies voor het CDA. Rutte deed dat ook. CDA heeft te veel ingebonden vinden ze..
Niet echt, zowel inhoudelijk als strategisch is het niet handig om de PvdA aan te vallen, omdat de premier een onhandige uitspraak maakt, politiek betekent ook diplomatie en in dat opzicht is de CDA in mijn opzicht echt tekort geschoten door het goedkeuren van deze reactie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij spreekt geheel terecht de PvdA aan op haar verantwoordelijkheid. Het standpunt van CDA/CU is tenminste duidelijk, maar de PvdA moet nu echt duidelijkheid gaan verschaffen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
niet mee eens. het is van beide partijen duidelijk wat ze vinden
Ja, je kan op maken dat het CDA te veel in heeft gebonden volgens hen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vind je, hij n oemde toch Bos de enige echte premier van dit land? Kan ik niet echt steun aan het CDA noemen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
Wilders stelt als enige geen vragen, maar gebruikt dit debat alleen als gratis zendtijd?
sgp dacht ik.quote:
waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet echt, zowel inhoudelijk als strategisch is het niet handig om de PvdA aan te vallen, omdat de premier een onhandige uitspraak maakt, politiek betekent ook diplomatie en in dat opzicht is de CDA in mijn opzicht echt tekort geschoten door het goedkeuren van deze reactie.
Idd. Hij stelt geen vragen en eindigt met: het is tijd voor de Partij voor de Vrijheid!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
Wilders stelt als enige geen vragen, maar gebruikt dit debat alleen als gratis zendtijd?
Waar is Bas dan? Is die al weg?quote:
De Schriftelijk Geperforeerde Partijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Waar is deze van?
Staatkundig zijn ze wel, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kees van der Staaij, van de Staatkundig Gereformeerde Partij.
het is niet eens een partij, dat clubje van die blonde homo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef freako het volgende:
Beetje veel zendtijd voor politieke partijen van Wilders.
Eh, je kan van hun opvattingen vinden wat je wilt, beide heren zijn wel goede politici.quote:
Ongeveer gelijkwaardig aan de zendtijd van de andere fracties.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef freako het volgende:
Beetje veel zendtijd voor politieke partijen van Wilders.
Laat die 't' maar weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk met de brief helaas. Ze sukkelen gewoon door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef Seam het volgende:
Ik denk niet dat het kabinet gaat vallen
41, en nu al bijna het meest ervaren Kamerlid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |