quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Is Marianne Thieme er ook, om straks een betoog tegen de bioindustrie te houden?
Ja, maar moet nog even op zijn beurt wachten. VVD is sowieso nog eerder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Confetti het volgende:
Gaat Wilders trouwens ook zo spreken? Dan blijf ik nog even hangen.
Hou hem eens tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Confetti het volgende:
Gaat Wilders trouwens ook zo spreken? Dan blijf ik nog even hangen.
Best leuk bedacht, maar het komt niet echt overquote:
Die ketting is juist vet, die wil ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Wat heeft ze daar voor bling bling om dr nek hangen![]()
!
Inderdaad. Vinger en zere plek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Kant heeft gelijk.... het gaat alleen maar over de ruzie nu en niet de reflectie op irak
Alleen nog maar biologische wapens gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Is Marianne Thieme er ook, om straks een betoog tegen de bioindustrie te houden?
quote:
Thieme is een heldin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Dunckie het volgende:
"En tevens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie".
Verder: Ole Kant, Halsema, Pechtold...en hopelijk Hamer.
Dat is meestal haar probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Best leuk bedacht, maar het komt niet echt over
Of katten, die konden tenslotte ook de kamer muizenvrij krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen nog maar biologische wapens gebruiken.
Ze spreekt heel boers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef augurkenkoning het volgende:
Ze blijft een irritante stem hebben. En een beetje veel scheldwoorden, lullig enzo, van mij hoeft dat niet.
En ze trekt geen valse luchtquote:
Lachen toch, oorlogen van aggressie beginnen zonder legitimatie. Luchtige kost.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Space-Chinees het volgende:
De sfeer is veel te vrolijk daar.
wtfquote:
FFFFFFFUUUUUUUUUquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Q.E.D. het volgende:
Ruttede enige intellectueel in de Kamer.
quote:Een onderwerp dat zeker in de reactie terug zal komen is het volkenrechtelijke mandaat. Destijds was de Nederlandse regering evenals die van verscheidene andere staten van oordeel dat de betreffende VR-resoluties een toereikende grondslag vormde voor het - door Nederland politiek ondersteunde - militaire optreden van de door de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk geleide coalitie. Gebleken is dat dit standpunt in de internationale gemeenschap onvoldoende steun heeft gevonden en ook door andere landen niet langer wordt aanvaard.
Is ze dat ooit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Adelante het volgende:
Is Rita er trouwens ook bij vandaag?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Q.E.D. het volgende:
Ruttede enige intellectueel in de Kamer.
Van de partij die commando's wilde sturen toen. jajaquote:
"Overigens ben ik van mening...."quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Dan ken je zijn moeder nog niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
En ook de enige 40-jarige intellectueel die nog bij z'n moeder woont
(verder mag ik Mark wel hoor, maar met zo'n opmerking vraag je er om)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
graagquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:40 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
zal ik hem even twitteren oftie hem te pakken heeft?
Rutte woont niet eens bij zijn moeder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:38 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
![]()
En ook de enige 40-jarige intellectueel die nog bij z'n moeder woont
(verder mag ik Mark wel hoor, maar met zo'n opmerking vraag je er om)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |