quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Is Marianne Thieme er ook, om straks een betoog tegen de bioindustrie te houden?
Ja, maar moet nog even op zijn beurt wachten. VVD is sowieso nog eerder.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Confetti het volgende:
Gaat Wilders trouwens ook zo spreken? Dan blijf ik nog even hangen.
Hou hem eens tegenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Confetti het volgende:
Gaat Wilders trouwens ook zo spreken? Dan blijf ik nog even hangen.
Best leuk bedacht, maar het komt niet echt overquote:
Die ketting is juist vet, die wil ik ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:30 schreef venomsnake het volgende:
Wat heeft ze daar voor bling bling om dr nek hangen![]()
!
Inderdaad. Vinger en zere plek.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Kant heeft gelijk.... het gaat alleen maar over de ruzie nu en niet de reflectie op irak
Alleen nog maar biologische wapens gebruiken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:32 schreef Horloge het volgende:
Is Marianne Thieme er ook, om straks een betoog tegen de bioindustrie te houden?
quote:
Thieme is een heldin.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Dunckie het volgende:
"En tevens zijn wij van mening dat er een eind moet komen aan de bio-industrie".
Verder: Ole Kant, Halsema, Pechtold...en hopelijk Hamer.
Dat is meestal haar probleem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Best leuk bedacht, maar het komt niet echt over
Of katten, die konden tenslotte ook de kamer muizenvrij krijgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Alleen nog maar biologische wapens gebruiken.
Ze spreekt heel boers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:35 schreef augurkenkoning het volgende:
Ze blijft een irritante stem hebben. En een beetje veel scheldwoorden, lullig enzo, van mij hoeft dat niet.
En ze trekt geen valse luchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |