Doet hij dat niet bij elk groot debat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Horloge het volgende:
Dit betoog van "ga naar de Koningin" heeft hij al 3x opgehouden geloof ik.
Vind je, hij n oemde toch Bos de enige echte premier van dit land? Kan ik niet echt steun aan het CDA noemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
uit de toon van wilders kun je op maken dat hij kant kies voor het CDA. Rutte deed dat ook.
Wilders is eigenlijk een politiek genie, als deze toespraak enig effect heeft.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Route66runner het volgende:
Volgens mij vond JP het niet leuk dat Bos moest lagen om dat premier grapje.
O RLY?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Klopkoek het volgende:
uit de toon van wilders kun je op maken dat hij kant kies voor het CDA. Rutte deed dat ook. CDA heeft te veel ingebonden vinden ze..
Niet echt, zowel inhoudelijk als strategisch is het niet handig om de PvdA aan te vallen, omdat de premier een onhandige uitspraak maakt, politiek betekent ook diplomatie en in dat opzicht is de CDA in mijn opzicht echt tekort geschoten door het goedkeuren van deze reactie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij spreekt geheel terecht de PvdA aan op haar verantwoordelijkheid. Het standpunt van CDA/CU is tenminste duidelijk, maar de PvdA moet nu echt duidelijkheid gaan verschaffen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:43 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
niet mee eens. het is van beide partijen duidelijk wat ze vinden
Ja, je kan op maken dat het CDA te veel in heeft gebonden volgens hen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Vind je, hij n oemde toch Bos de enige echte premier van dit land? Kan ik niet echt steun aan het CDA noemen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
Wilders stelt als enige geen vragen, maar gebruikt dit debat alleen als gratis zendtijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |