sgp dacht ik.quote:
waarom?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet echt, zowel inhoudelijk als strategisch is het niet handig om de PvdA aan te vallen, omdat de premier een onhandige uitspraak maakt, politiek betekent ook diplomatie en in dat opzicht is de CDA in mijn opzicht echt tekort geschoten door het goedkeuren van deze reactie.
Idd. Hij stelt geen vragen en eindigt met: het is tijd voor de Partij voor de Vrijheid!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Igen het volgende:
Wilders stelt als enige geen vragen, maar gebruikt dit debat alleen als gratis zendtijd?
Waar is Bas dan? Is die al weg?quote:
De Schriftelijk Geperforeerde Partijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:46 schreef Adelante het volgende:
Waar is deze van?
Staatkundig zijn ze wel, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kees van der Staaij, van de Staatkundig Gereformeerde Partij.
het is niet eens een partij, dat clubje van die blonde homo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef freako het volgende:
Beetje veel zendtijd voor politieke partijen van Wilders.
Eh, je kan van hun opvattingen vinden wat je wilt, beide heren zijn wel goede politici.quote:
Ongeveer gelijkwaardig aan de zendtijd van de andere fracties.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef freako het volgende:
Beetje veel zendtijd voor politieke partijen van Wilders.
Laat die 't' maar weg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Kees van der Staaij, van de Staatkundig Gereformeerde Partij.
Dat was al duidelijk met de brief helaas. Ze sukkelen gewoon door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:48 schreef Seam het volgende:
Ik denk niet dat het kabinet gaat vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |