Klonk goed inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij pakt het tot dusver goed aan in zijn betoog.
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamer kijkt nog zuurder dan normaal
Nou, daar was de commissie Davids het ook niet zo mee eens geloof ik...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:
1. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van nu?
2. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van toen?
Antwoord op 1 is nee, antwoord van Balkenende op 2 zal waarschijnlijk 'ja' blijven.
En zelfs op vraag 2 geeft Davids hem niet gelijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Horloge het volgende:
[..]
Wat ze hebben gedaan, is een scheiding maken tussen:
1. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van nu?
2. hadden we de oorlog moeten steunen met de kennis van toen?
Antwoord op 1 is nee, antwoord van Balkenende op 2 zal waarschijnlijk 'ja' blijven.
ow tv is nu ook livequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:24 schreef rubbereend het volgende:
Ik zit te luisteren via de radiozit op een brakke laptop waar politiek24 niet te doen is
[..]
Op alle inhoudelijke zaken wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:26 schreef Krambo het volgende:
Ik voorspel een keer of 10 de zin ''voor de beantwoording van deze vraag verwijs ik u naar de kabinetsreactie die u in februari kunt verwachten..''
Dat begrijp ik met zo'n neusquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hamer kijkt nog zuurder dan normaal
Ware woorden. Het is en blijft een politiek spel, dat het om een oorlog en om mensen gaat is van ondergeschikt belang. Maar dat is altijd zo.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Arcee het volgende:
Voor Nova wel ideaal tijdstip van het debat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |