Hooooiii.quote:
jij was toch van het stoere "nee man, een op hoort in de FIPO!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Fiets, autist die je bent, jij hebt helemaal niemand om uit te kiezen.
hoezo ben ik een autist?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Hij staat nog wel ergens in de napraattopics van de 10-jaar meet.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij was toch van het stoere "nee man, een op hoort in de FIPO!" ????
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbersSenesta ElisaB
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
*Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER
Je zóu ook eens in zijn fobo kunnen kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als iedereen hier een foto van Fiets heeft, wie o wie wil hem delen???
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij staat nog wel ergens in de napraattopics van de 10-jaar meet.
er zijn er maar heel weinigquote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als iedereen hier een foto van Fiets heeft, wie o wie wil hem delen???
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu ook eens in zijn fobo kunnen kijken.
Het is maar een idee hoor
nuahahahaahahaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misbruik van je moderator-krachten!
dat is iequote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Fiets, we gaan pas in de rij staan als je foto de moeite is hoor
Dat is heul niet aardig tegen fiets hequote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan zie ik een stel geiten ja...
Ik ga voor je duimen, wanneer weet je het?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
heel hard duimt. heb gereageerd op een woning in Tilburg
Altijd die Senesta weer hčquote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Die blauwen zitten gewoon weer massaal door het slotje heen te kleppen
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Die blauwen zitten gewoon weer massaal door het slotje heen te kleppen
krijgen binnen 14 dagen wat te horenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen, wanneer weet je het?
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is heul niet aardig tegen fiets he
Ze had het niet over mij want ik ben niet blauwquote:
Mag die ook door slotjes heenposten dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he, en straks zit Greys daar ook nog elke keer bij
Nou, dat is toch één pot nat voor hen enzo!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze had het niet over mij want ik ben niet blauw
Ik kan niet door een slotje posten hoor, wees gerust!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he, en straks zit Greys daar ook nog elke keer bij
Wheheheh, wat een flut nieuwe powersquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet door een slotje posten hoor, wees gerust!
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
dat kan je welquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, daar heb je idd ook echt veel aan, door slotjes posten!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wheheheh, wat een flut nieuwe powers
Nope. Echt niet hoor, volgens mij.quote:
Ik ga d'r nuttige dingen mee doen is de bedoelingquote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, wat heb je dan aan dat kleurtje?
Tis t enige wat ik die blauwen hier altijd zie doen
Oh kan dat ook?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga d'r nuttige dingen mee doen is de bedoeling
quote:
Nee jij bent een schatjequote:
voel je niets vanquote:
Ik nog ouder...quote:
11 december, ik weet het nog goedquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Veolia![]()
Ik had een klacht ingediend nav het gedrag van die buschauffeur toen met die staking.
Wanneer was dat wel niet?
( Tombola?).
Anyhow.
Krijg ik net zo een standaard mail terug.
Waarin ze mn naam verkeerd spellen![]()
En beloven dat mijn klacht binnen 15 dagen behandeld zal worden.
Ja dat zal best, stelletje rukkers, als je pas na ik weet niet hoe lang die mail beantwoordt![]()
Wat een kansloos bedrijf
Oh nou dan duurde het maar een maand voor ze antwoordenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
Ik vind het niet echt snel en klantvriendelijk ieg.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Ynske het volgende:
nouja dr zaten wel feestdagen voor t kantoorpersoneel tussen OhOh
hahahahaha,quote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
11 januari gestopt met Fiets na foto.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Primaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Ging het met die klant?
Ja op 11 januari zwaaide jij nietquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Hadden ze eerder een plekje?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
Rossi wordt morgen al geopereerd.
wie? oh-oh???quote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
11 januari gestopt met Fiets na foto.
Spannendquote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
We gaan mee duimen hier (Bullie ook)quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
Pfffff, nou heel veel sterkte morgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
ja, parttime naast mn eigen zaak, waarin, geen flauw idee. ook al zo'n moeilijke beslissing.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ynske wil je in de toekomst weer gaan werken? en heb je dan ook enig idee waar daar de meeste kans op een baan is. Dan zou ik voor die woonplaats gaan.
Via welke site reageer jij?
Waarom kom jij eigenlijk niet meeten?quote:
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet meeten?
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou hehe, na het doorploegen van 8 10jaarsmeettopics heb ik een foto gezien van S-F.
Die uiteraard alweer pleitos is
zo, dat valt me weer mee...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou hehe, na het doorploegen van 8 10jaarsmeettopics heb ik een foto gezien van S-F.
OJA WIE BEN IK DANquote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!
Ik geloof niet echt dat je echt heen gaat...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.
Parlalalaila BAMBA!!!!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...quote:
wie komt er nog meer uit het noorden?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat je echt heen gaat...
quote:
HOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!quote:
JA maar straks denk je dat ik iemand anders benquote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Ik bedoel dat ik het er gezellig uit vond zien... Niet om S-F
Ingetje...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie komt er nog meer uit het noorden?
Ja!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Parlalalaila BAMBA!!!!![]()
Kun je de 23e?????
welk dorp?quote:
tja, dat merken we vanzelfquote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA maar straks denk je dat ik iemand anders ben
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fiets is die kalequote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
Omdat ver weg en kan niet tegen autorijden. En was er met de actie bij soit.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
HARA!
Geef eens antwoord! Waarom kom jij niet meeten?????????
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ver weg en kan niet tegen autorijden. En was er met de actie bij soit.
Ja, Beilen heeft wel een asielquote:Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus als we een keer bij jou in de buurt meeten kom je wel?
Ik tussen jou en fiets in?!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Beilen heeft wel een asielDan zit je precies tussen Fiets en mij in
ZO SNEL ALS MOGELIJKquote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik tussen jou en fiets in?!![]()
![]()
Wanneer?
Ik probeerde voor jou Asielactie Queen, kreeg je publicquote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook tagjes met [Hormonster] ?
Dan nomineer ik hierbij Fiets
Maar welke van de 3 is hij?quote:Op maandag 11 januari 2010 @ 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:
Neeeeeeee Tombolalala, verlaat me niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar huis!!! tot over een uurtje ofzo
In mijn hart ben ik altijd bij jequote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeee Tombolalala, verlaat me niet.
ongetwijfeldquote:
pm yvonnequote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
In OUD hebben ze wel de Hormonster-award...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nominerenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In OUD hebben ze wel de Hormonster-award...
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nomineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nevahquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen. Heb net het Bullie-topic geopend, maar kom niet zonder nat smoel door de OP heen![]()
Dus maar eens even hier kijken. Greys is Marine
Wel een rol voor jou, idd. Veel plezier in de crew en vergeet het gepeupel niet
Kuthoerrrrrr ik mis je zoquote:
Senes!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Dank je Cat! En over je spoilert... vergeet Senesta niet he?
Da's de opper-Pie-Ar!
[..]
Nevah
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik was in de keuken bezig en stapte opzij: MIEW!!!!!!Stond ik op Naartjie zijn pootje.
En nu is hij boos de kamer uit gegaan dus ik kan niet eens mijn excuses maken.
![]()
Maar mijn gemiddeld is niet slecht vind ik: drie katten in huis en maar één plat pootje per anderhalve maand..... en het is niet alsof de katten een beetje uitkijken waar ze staan en lopen.
Maar je moet ook om me heeeeen lopen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze kijken heeeel erg goed uit waar jij gaat staan en zorgen er dan voor dat ze precies daar staan of lopen.
Sommigen hebben dat erger dan anderen. Tegen Spice heb ik regelmatig geroepen: ik had je verdomme Jennifer moeten noemen. De hele tijd Spice, loop es, klinkt een stuk minder leuk.
*schopt internet voor z'n ballen*quote:
quote:
quote:
Weer verkeerde merk Zwabberquote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
oh god kentekenbewijzen, das leuk joh![]()
*al een jaar kentekenbewijs van de zundapp kwijt is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte met Rossi morgen, F_R![]()
En feli voor blauwe Greys
envoor allen die ik niet genoemd heb maar ook niet vergeten ben
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nomineren
help me er eind van t jaar aan denken dan geef ik wel een gil als t topic geopend isquote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Gaan we doen, alleen wie post daar en geeft even een seintje tegen die tijd?
sorry, weet niets van filmcamera'squote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Gaan we doen, alleen wie post daar en geeft even een seintje tegen die tijd?
Fijn dat je weet wat je wil!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!
Hoe ist hier?
Mijn themadag op school was over het algemeen saai, maar op het einde kwam er bij een presentatie toch een erg onverwachte verrassing!De laatste presentatie ging over afstuderen in het verpleeghuis (al is dat voor mij niet van toepassing omdat ik een contract heb bij een groot UMC totdat ik afgestudeerd ben), maar toen realiseerde ik me, wat ik al een tijd terug bedacht had.... Ik wil in het verpleeghuis gaan werken als HBO-V'er.
![]()
![]()
Heb de afgelopen tijd wel meer gezocht naar wat ik wilde, maar bij dit onderwerp/deze hoek kreeg ik echt gewoon kriebels, echt enthousiast werd ik ervan. Bij iets anders heb ik dat nog niet gehad. Probleem is ook dat er soort stigma heerst op dit onderwerp, verpleegkundige ben je pas als je in een ziekenhuis werkt, dat gevoel kreeg ik. Plus er werken nog maar weinig HBO-V'ers in verpleeghuizen aangezien ze daar niet in willen investeren, maar dat zal wel moeten want er komen steeds meer ouderen!
Ik ben iig blij dat ik eindelijk weet wat ik wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Snie stomquote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kuthoerrrrrr ik mis je zo![]()
Kun je niet gewoon stoppen met die stomme stage?
Ja.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:59 schreef Qwea het volgende:
Ik hebw at gemist? Wil dth wat bespreken?
Dth wil wat bespreken?quote:
dat weten we nietquote:
iedereen op school had een kreidler of een honda mt / mbquote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef Barbaaf het volgende:
Weer verkeerde merk Zwabber
[spoiler]* Barbaaf] rijdt Kreidler[/spoiler
Hij is cool, maar ik vind em niet geweldig zitten. Er is alleen niet veel dat hier naar boven kan. Trappengat is wat smal en de gang ook. Daarom kon mijn man's oude bank er niet in. Dat was zo'n heeeeel diepe tweezitter met heel veel kussens erin. Hij had hem ooit bij Het Goed gekocht. Toen we hierheen kwamen, afgelopen zomer, gaf hij hem aan een buurman in zijn oude buurt. Vorige week stond dezelfde bank opeens weer bij het Goed. Wij allebeiquote:Op maandag 11 januari 2010 20:01 schreef Ml-etje het volgende:
Wat een coole bankl Nok [offtopic] Mr kijkt me nu aan met n blik van ehhh neeeeee
En wat lief en vind Merlijn echt supersweet! Bijoux ook hoor
Veel succes morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat is Merlijn mooi Nokwanda
@enfermera wat fijn dat je weet wat je wilt.
En ik ben nu al zenuwachtig vriend zei al de deur blijft vannacht open. Daar was ik het wel mee eens.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fijn dat je weet wat je wil!![]()
Verpleeghuis heb ik ook altijd een heel leuke setting gevonden.Langdurige zorg lijkt saai, maar de band die je opbouwt met de bewoners is onbetaalbaar. Of je gaat op een revalidatie-afdeling werken. En als HBO-Ver kun je je daar echt specialiseren of op redelijk korte termijn gaan voor een leidinggevende functie.
Wat wil je dan? PG Of somatiek?Ja iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies..
Nou, dat is nou juist wat ik niet wil, naar een leidinggevende functieIk wil juist meer allround zijn; ik heb iets in mn hoofd van een combinatie van wondzorg, kwaliteitsonderzoek en -verbetering, scholing van medewerkers, dat soort dingen
En eventueel, na een aantal jaar, opleiding doen tot Nurse Practicioner
Wat betreft doelgroep weet ik het niet zo. PG vind ik erg leuk, maar somatiek of verzorgingshuis lijkt me ook leukIk ga binnenkort eerst eens in mn buurt kijken wat instellingen willen, waar ze voor open staan en wat ik hen kan bieden
Idd!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:00 schreef Morretje het volgende:
Merlijn.. Die is echt een lekkere poes geworden he?
Leuk Enf![]()
Klinkt goed: echt weten wat je wil!
Senes, hoe is het met je nichtje?Ik kan je vertellen dat dat heel goed voelt
![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]alle SC'ers krjigen een straatverbod.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.
Hebben we uit de mail gehaald die Greys quotte en waarin de DTH (hoe heet die vrouw ook alweer?) zei dat 'ze iets met ons moest bespreken'. Verder weten we dus niks.
Ril ende huiver. Ende mieperdemiep.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef trovey het volgende:
![]()
Zooo....auto staat weer fris gewassen in de garage...meteen maar even de pekel er weer afgespoeld...het is trouwens weer een Hyundai i10 maar nu in het metallic donkergrijs i.p.v. metallic blauw...en morgen even een opvallende hanger voor de spiegel kopen bij de Action of consorten want vanmiddag liep ik de auto op de parkeerplaats weer straal voorbij...tja als er tig donkergrijze auto's staan....hopelijk valt de auto voor mij iets meer op met een unieks iets in de auto...scheelt heel wat zoeken
Als we komen. Of Greys moet het hebben gevraagd in haar antwoordmail maar dat geloof ik niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Wanneer gaat dat besproken worden?
Daar woont mijn zusje.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
Kan je daar prima doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja idd
Precies..
Nou, dat is nou juist wat ik niet wil, naar een leidinggevende functieIk wil juist meer allround zijn; ik heb iets in mn hoofd van een combinatie van wondzorg, kwaliteitsonderzoek en -verbetering, scholing van medewerkers, dat soort dingen
En eventueel, na een aantal jaar, opleiding doen tot Nurse Practicioner
Wat betreft doelgroep weet ik het niet zo. PG vind ik erg leuk, maar somatiek of verzorgingshuis lijkt me ook leukIk ga binnenkort eerst eens in mn buurt kijken wat instellingen willen, waar ze voor open staan en wat ik hen kan bieden
Misschien wil ze de volgende keer minder grote groepen? Ach nouja, zolang de komende dth meet maar veilig staat vind ik het bestquote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we komen. Of Greys moet het hebben gevraagd in haar antwoordmail maar dat geloof ik niet.
Ik maak me er niet zo druk om. Mensen die komen met 1200 keukenrollen en een cheque van 7000 euro moet je toch wel aardig vinden?
Thanks! Ga ik ook zeker doenquote:Op maandag 11 januari 2010 20:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan je daar prima doen.Maar oriënteer je dan ook eens op de thuiszorg. Daar hebben ze ook gespecialiseerde verpleegkundigen en mensen die zich bezig houden met bijscholing. Eigenlijk precies wat je noemt.
Heb jij niet iets te doen?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In een soort verpleeghuis waar ik in de zomer altijd werk hebben ze een 'praktijkverpleegkundige' en die doet precies wat je omschrijft Enfermera
Cool!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
In een soort verpleeghuis waar ik in de zomer altijd werk hebben ze een 'praktijkverpleegkundige' en die doet precies wat je omschrijft Enfermera
We hadden geen 7000 euro hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als we komen. Of Greys moet het hebben gevraagd in haar antwoordmail maar dat geloof ik niet.
Ik maak me er niet zo druk om. Mensen die komen met 1200 keukenrollen en een cheque van 7000 euro moet je toch wel aardig vinden?
Ow shit. Dan gaat het vast daarom. We hadden te weinig geld meegebracht.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden geen 7000 euro hoor
we hadden 5555 toch ofzo
Ja, 7500 of zo en 2000 uitgegeven.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden geen 7000 euro hoor
we hadden 5555 toch ofzo
Hier zit in de dierenEHBOkist standaard een nietmasjientje, vooral een Shar-Pei heeft zo een haal te pakken die even dichtgemaakt moet worden.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:41 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik zag net bij nadere inspectie dat Bil twee sneeën in zn kin heeft van zn klapper op de trap vanmiddag, knap lomp![]()
Maar t doet geen zeer meer, ik kon dr net zo met t scheermachinetje overheen
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Metallic blauw FTW.![]()
Auto's die hangers nodig hebben om op te vallen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
I knooooooooooow!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag nog iemand zien lopen met de zomer in zijn hoofd....hij liep op zijn zomersandalen met daarin blote voeten....maar had wel zijn winterjas aan
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit in de dierenEHBOkist standaard een nietmasjientje, vooral een Shar-Pei heeft zo een haal te pakken die even dichtgemaakt moet worden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik plak hier pleistertjes als dr iemand iets heeft.
En dan koop ik speciale met kekke panterprintjes en zo voor Chico
Mijn katten zijn nietjesverwijderaars. Vooral Mudhle is erg. Die haalt zelf haar hechtingen uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit in de dierenEHBOkist standaard een nietmasjientje, vooral een Shar-Pei heeft zo een haal te pakken die even dichtgemaakt moet worden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb vandaag een nieuwe pannenset gehaald![]()
was ook wel nodig, de pannen in de keuken waren 30 jaar oudBK pannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh jaloers jij hebt een afgietdeksel
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dokter in de dop.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn katten zijn nietjesverwijderaars. Vooral Mudhle is erg. Die haalt zelf haar hechtingen uit.
Echt niet, ik vind Poop beer echt zo achterlijk stomquote:
omgquote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind Poop beer echt zo achterlijk stom![]()
Jip en Janneke heeft Chico ook es opgehad
Gheghe wat???quote:
Ja, denk hetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys nu al zo hard aan het Pay Ewwen dat geen tijd meer heeft om mee te kijken met Fashion Night?
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan mee naar DHT de 23ste. Ik mag vet![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik plak hier pleistertjes als dr iemand iets heeft.
En dan koop ik speciale met kekke panterprintjes en zo voor Chico
Zo loopt er hier ook en kat rond, daags na de sterilisatie hingen haar darmen eruit, da's niet zo feestelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn katten zijn nietjesverwijderaars. Vooral Mudhle is erg. Die haalt zelf haar hechtingen uit.
Kijk jij mee?quote:
Nokkie vet!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan mee naar DHT de 23ste. Ik mag vet![]()
![]()
Jij lust heul geen hondquote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk jij mee?
En schuif die bak ijs+hond eens door oh-oh.![]()
* HAP *
Ik ben gek op hond in de pot.quote:
Rossi wordt morgen geopereerdquote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg het hier niet meer bijgelezen
. Nog belangrijke dingen gebeurd?
Sterkte....misschien maar beter zowel voor hem als voor jullie dat het wat sneller is....dat wachten is ook niets.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA die de echo heeft gedaan wilde hem eigenlijk ook zelf opereren en ze wilde toch niet te lang wachten.
Zelfgemaakte stoofpeertjes?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een idee wat voor vlees bij stoofperen?![]()
Ben mijn boodschappenlijstje aan het maken
En Bil is gewond, krijgt geen soesjes en er is zelfs geen zelfgebakken cake. Leuke verjaardag zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht ook meteen kip,konijn of rollade ( maar dat laatste eet ik zelf eigenlijk nooit).
Morgen eet ik bij vrienden, voor Bil zn party![]()
Dus dat wordt of spaghetti of frietjes
Oooh, een spannende dag dus voor F_R dus..Sterkte!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rossi wordt morgen geopereerd
Nieuwe datum DTH is 23 januari en kom je dan?
Muizel gaat laaaaaangzaam vooruit
Zwabber heeft nieuwe pannen gekocht
Enfermera weet wat ze na haar studie wil doen
Senes haar nichtje is geopereerd, dat is goed gegaan en we wachten nu op een update
En de finalisten voor Next Top Model zijn bekend.![]()
En dan ben ik vast de helft (of meer) vergeten.
Even mezelf quotenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh, een spannende dag dus voor F_R dus..Sterkte!!
voor Muis!! Vanaf nu alleen nog maar vooruit!
23e kom ik ook ja!![]()
Hoera voor Zwabber z'n pannen!
En wat wilt Enfemera gaan doen?
Ik zit toevallig naar next top model te kijken, maar vind ze geen van beiden mooi
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!
Hoe ist hier?
Mijn themadag op school was over het algemeen saai, maar op het einde kwam er bij een presentatie toch een erg onverwachte verrassing!De laatste presentatie ging over afstuderen in het verpleeghuis (al is dat voor mij niet van toepassing omdat ik een contract heb bij een groot UMC totdat ik afgestudeerd ben), maar toen realiseerde ik me, wat ik al een tijd terug bedacht had.... Ik wil in het verpleeghuis gaan werken als HBO-V'er.
![]()
![]()
Heb de afgelopen tijd wel meer gezocht naar wat ik wilde, maar bij dit onderwerp/deze hoek kreeg ik echt gewoon kriebels, echt enthousiast werd ik ervan. Bij iets anders heb ik dat nog niet gehad. Probleem is ook dat er soort stigma heerst op dit onderwerp, verpleegkundige ben je pas als je in een ziekenhuis werkt, dat gevoel kreeg ik. Plus er werken nog maar weinig HBO-V'ers in verpleeghuizen aangezien ze daar niet in willen investeren, maar dat zal wel moeten want er komen steeds meer ouderen!
Ik ben iig blij dat ik eindelijk weet wat ik wil.
Ik geloof er nog steeds niks van.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF is er met het zwarte gebeurt
Dat wist ik ook nog niet!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Senes haar nichtje is geopereerd, dat is goed gegaan en we wachten nu op een update
Gaaf dat je nu weet wat je wilt doen!! Leuk dat je er ook zo enthousiast over bent!quote:
Ik zit ANTM te kijken hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys nu al zo hard aan het Pay Ewwen dat geen tijd meer heeft om mee te kijken met Fashion Night?
Echt he.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf dat je nu weet wat je wilt doen!! Leuk dat je er ook zo enthousiast over bent!
Ik ben soms wat chaotisch als ik de auto op een parkeerplaats zetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een zilvergrijze metallic maar kan hem altijd vinden. ligt misschien ook wel aan het model. Ik heb mij wel eens rot gezocht naar onze oude renault. Ik zou alvast in de auto wachten en wist wel op welke parkeerplaats mijn vriend hem had neer gezet maar niet waar. Terwijl ik onze 1e auto een volvo 440 overal meteen zag.
Ohhhhquote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een maskertje in mijn haar gedaan vanavond bij het douchen en m'n haar is nu zooooooo lekker zacht
Ik dacht dat dit me jonger zou staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF is er met het zwarte gebeurt
Waarrrrr is dat topic!? Ik heb nog een kwartier om daar te hyperen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ANTM te kijken hoor!
En te posten in dat topic net!
Welleke?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een maskertje in mijn haar gedaan vanavond bij het douchen en m'n haar is nu zooooooo lekker zacht
Ja beeldigquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit me jonger zou staan.
En?
Aha nog zo'nquote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
*loopt nog steeds in tshirt met een niet gevoerd open spijkerjack
Ja, volgens de meel die Greys heeft gekregen wel. Geen idee waarom. *huiver*quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beeldig![]()
EN NU WIL IK SAMENVATTING, MOET DTH MET ONS PRATEN OFZO?![]()
JA!!!!!quote:WORDT HET DE 23e? EN WHAT ELSE IS NEW?
Niet van Lushquote:
Heerlijk toch? Lekker verder hyperen!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.Ik ben ook helemaal blij, rustig, enthousiast, met allemaal kriebels in mn buik. Dus ja, vrij duidelijk dat ik weet wat ik wil, maar das ook wel eens fijn
![]()
Ik ben blijjjjjjj![]()
![]()
![]()
Valt niet op toch?![]()
In mijn post, 2 na jou op de vorige pagina, quote ik de samenvattingquote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beeldig![]()
EN NU WIL IK SAMENVATTING, MOET DTH MET ONS PRATEN OFZO?![]()
WORDT HET DE 23e? EN WHAT ELSE IS NEW?
Luie donder istie he?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In mijn post, 2 na jou op de vorige pagina, quote ik de samenvattingDie staat wat meer posts boven je, van Cat. xD
Zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Lekker verder hyperen!!
Ho ho, dat van die soesjes, daar zat ik echt mee in mn maag, dus ik heb bij wijze van grote uitzondering toen ik thuis kwam de chinezen even vastgebonden buiten bij de Aldi en 2 dozen gehaald snel.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Bil is gewond, krijgt geen soesjes en er is zelfs geen zelfgebakken cake. Leuke verjaardag zo.
Nee, nu praat je het goed. Het arme ding en zijn broer hebben buiten in de kou op jou moeten wachten omdat jij niet goed gepland had.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, dat van die soesjes, daar zat ik echt mee in mn maag, dus ik heb bij wijze van grote uitzondering toen ik thuis kwam de chinezen even vastgebonden buiten bij de Aldi en 2 dozen gehaald snel.
Twas 17.55, ze staan daar overdekt en het meisje van Bruna en de Etosmeisjes letten op hun![]()
Dus ik heb 1 doos voor morgen op kantoor, en de doos voor Chico zn verjaardag is ook al veiliggesteld.
En morgenavond gaan we eten bij zn liefste vrienden, en dan nemen we een slagroomtaart of zo mee![]()
Hij krijgt alleen geen kado, want ik kon echt heeeeeeeelemaal niks verzinnen
Ha fijn een samenvatting:quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder de bank? Achter de TV? In de koelkast?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:
ik wil een afstandsbediening met een fluitje
ben m alweer kwijt
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder de bank? Achter de TV? In de koelkast?
En ik vergat in mijn samenvatting te melden dat Yns heeft ingeschreven voor een woning in Tilburg!![]()
Wat doe jij de 23e? Kom je naar DTH?
Ik heb er twee...heb ik tenminste altijd eentjequote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:ik wil een afstandsbediening met een fluitje
ben m alweer kwijt
Fijn dat ie opknapt, minder fijn dat het zo duur wasquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag nog weer even medicijnen opgehaald voor Tickel (maandvoorraad AB) en Sylvester en Sylvester weer voor controle of hij weer wat was opgeknapt van de niesziekte na 20 dagen Doxycycline.....blijkt hij 500 gram zijn aangekomen in 20 dagen....geloof wel dierenarts dat hij lekker is opgeknapt. Hij heeft nu net als Tickel ook Baytril en als ondersteuning Prednison voor 8 dagen....dat laatste beetje niesziekte-ellende is net niet weg te krijgen met de Doxycycline(tja hij heeft het virus ook al bij zich sinds dat hij een maand oud was(alle katten waren wel ingeënt bij de fokker)...rekening voor die medicijnen en die controle.....
idd, en als t wat word is de prijs een lachertjequote:
Hopelijk gaat het lukken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]in mn haakmandje
ik weet nog niet of ik kan de 23e. t staat wel op de kalender, maar moet ff kijken hoe t de dagen ervoor gaat
tv is helaas richting overlijden aan t gaan. dus als ik een nieuwe moet gaan halen, dan wil ik ook een universele voor erbij .quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er twee...heb ik tenminste altijd eentje
nouja, dat ergens is altijd bij mn bed. maar daar was ie toen ik erop ging staan *op t bed* om de gordijnen dicht te doen afgegleden, precies in mn haakmand langs de bolletjes tot op de bodem. daar ga ik niet als eerste zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kun je nou je afstandbediening kwijt raken, en al helemaal als je maar alleen bent?
Hier ligt ie altijd op dezelfde plek of ergens in de bank, zo gevonden dus![]()
Ik ga een vroeg rondje lopen, en dan Billy wassen, die had ik gisteren niet gedaan, en die kan natuurlijk niet smotsig jarig lopen zijn morgen![]()
Chico voelt nog steeds zaaaaaaalig aan dankzij de King of Skin
Hoesje hakenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
tv is helaas richting overlijden aan t gaan. dus als ik een nieuwe moet gaan halen, dan wil ik ook een universele voor erbij .
lees: vastbinden aan hoesje aan bed ofzo
Nog niet halverwege de de eerste maand van het jaar en nu al de helft uitgegeven van wat ik vorig jaar het hele jaar kwijt wasquote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn dat ie opknapt, minder fijn dat het zo duur was
Als je nog een kilometer of 100 verder afzakt kom je in de richting.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Woei ik lig
Ik kom denk ik jouw kant uit zaterdag Cat (Roosendaal?).
Gaan we shoppenduimen voor leuke sale en Ckleding
hé dammit zocht een routewijzerquote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je nog een kilometer of 100 verder afzakt kom je in de richting.![]()
Veel shopplezier!
Roosendaal is dicht bij mij en Elisaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Woei ik lig
Ik kom denk ik jouw kant uit zaterdag Cat (Roosendaal?).
Gaan we shoppenduimen voor leuke sale en Ckleding
Pen en papierquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
Ik ga zo slapen. Morgen een drukke dag voor mijn hoofd. De letselschade advocate komt even babbelen.
succes morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo slapen. Morgen een drukke dag voor mijn hoofd. De letselschade advocate komt even babbelen.
Ah ik moet iig naar Sep en verder gewoon leuk winkelenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Roosendaal is dicht bij mij en Elisa
Carnavalskleding halen? . Jammer dat ik weg ben zaterdag, anders hadden we kunnen mini meetenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik moet iig naar Sep en verder gewoon leuk winkelen
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pen en papierheb je al vragen bedacht?
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Carnavalskleding halen? . Jammer dat ik weg ben zaterdag, anders hadden we kunnen mini meeten. Of je moet heel vroeg in Roosendaal zijn
ow en laat je niet overrompelen met dat ze reageren met van je kunt nog best veel etc. let erop dat je duidelijk aangeeft waar je allemaal tegenaan looptquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten en daar pieker ik me dus suf over en vervolgens heb ik weer hoofdpijn en nou ja laat maar. Het was vanmiddag al brullen bij de HA. Ben wel blij dat mijn mamsie erbij gaat zijn.
Ze wil ws oorzaak enz wetenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten en daar pieker ik me dus suf over en vervolgens heb ik weer hoofdpijn en nou ja laat maar. Het was vanmiddag al brullen bij de HA. Ben wel blij dat mijn mamsie erbij gaat zijn.
*Schrijft op wat kun jij voor mij betekenen?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze wil ws oorzaak enz wetendenk dat het enige dat jij moet vragen is wat ze gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |