Hooooiii.quote:
jij was toch van het stoere "nee man, een op hoort in de FIPO!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Fiets, autist die je bent, jij hebt helemaal niemand om uit te kiezen.
hoezo ben ik een autist?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Hij staat nog wel ergens in de napraattopics van de 10-jaar meet.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij was toch van het stoere "nee man, een op hoort in de FIPO!" ????
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbersSenesta ElisaB
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
*Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER
Je zóu ook eens in zijn fobo kunnen kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als iedereen hier een foto van Fiets heeft, wie o wie wil hem delen???
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij staat nog wel ergens in de napraattopics van de 10-jaar meet.
er zijn er maar heel weinigquote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als iedereen hier een foto van Fiets heeft, wie o wie wil hem delen???
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu ook eens in zijn fobo kunnen kijken.
Het is maar een idee hoor
nuahahahaahahaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misbruik van je moderator-krachten!
dat is iequote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Fiets, we gaan pas in de rij staan als je foto de moeite is hoor
Dat is heul niet aardig tegen fiets hequote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan zie ik een stel geiten ja...
Ik ga voor je duimen, wanneer weet je het?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
heel hard duimt. heb gereageerd op een woning in Tilburg
Altijd die Senesta weer hèquote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Die blauwen zitten gewoon weer massaal door het slotje heen te kleppen
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Die blauwen zitten gewoon weer massaal door het slotje heen te kleppen
krijgen binnen 14 dagen wat te horenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen, wanneer weet je het?
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is heul niet aardig tegen fiets he
Ze had het niet over mij want ik ben niet blauwquote:
Mag die ook door slotjes heenposten dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he, en straks zit Greys daar ook nog elke keer bij
Nou, dat is toch één pot nat voor hen enzo!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze had het niet over mij want ik ben niet blauw
Ik kan niet door een slotje posten hoor, wees gerust!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he, en straks zit Greys daar ook nog elke keer bij
Wheheheh, wat een flut nieuwe powersquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet door een slotje posten hoor, wees gerust!
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
dat kan je welquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, daar heb je idd ook echt veel aan, door slotjes posten!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wheheheh, wat een flut nieuwe powers
Nope. Echt niet hoor, volgens mij.quote:
Ik ga d'r nuttige dingen mee doen is de bedoelingquote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, wat heb je dan aan dat kleurtje?
Tis t enige wat ik die blauwen hier altijd zie doen
Oh kan dat ook?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga d'r nuttige dingen mee doen is de bedoeling
quote:
Nee jij bent een schatjequote:
voel je niets vanquote:
Ik nog ouder...quote:
11 december, ik weet het nog goedquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Veolia![]()
Ik had een klacht ingediend nav het gedrag van die buschauffeur toen met die staking.
Wanneer was dat wel niet?
( Tombola?).
Anyhow.
Krijg ik net zo een standaard mail terug.
Waarin ze mn naam verkeerd spellen![]()
En beloven dat mijn klacht binnen 15 dagen behandeld zal worden.
Ja dat zal best, stelletje rukkers, als je pas na ik weet niet hoe lang die mail beantwoordt![]()
Wat een kansloos bedrijf
Oh nou dan duurde het maar een maand voor ze antwoordenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
Ik vind het niet echt snel en klantvriendelijk ieg.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Ynske het volgende:
nouja dr zaten wel feestdagen voor t kantoorpersoneel tussen OhOh
hahahahaha,quote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
11 januari gestopt met Fiets na foto.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Primaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Ging het met die klant?
Ja op 11 januari zwaaide jij nietquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Hadden ze eerder een plekje?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
Rossi wordt morgen al geopereerd.
wie? oh-oh???quote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
11 januari gestopt met Fiets na foto.
Spannendquote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
We gaan mee duimen hier (Bullie ook)quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
heel hard duimt. heb gereageerd op een woning in Tilburg
Pfffff, nou heel veel sterkte morgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
ja, parttime naast mn eigen zaak, waarin, geen flauw idee. ook al zo'n moeilijke beslissing.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ynske wil je in de toekomst weer gaan werken? en heb je dan ook enig idee waar daar de meeste kans op een baan is. Dan zou ik voor die woonplaats gaan.
Via welke site reageer jij?
Waarom kom jij eigenlijk niet meeten?quote:
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet meeten?
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou hehe, na het doorploegen van 8 10jaarsmeettopics heb ik een foto gezien van S-F.
Die uiteraard alweer pleitos is
zo, dat valt me weer mee...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou hehe, na het doorploegen van 8 10jaarsmeettopics heb ik een foto gezien van S-F.
OJA WIE BEN IK DANquote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!
Ik geloof niet echt dat je echt heen gaat...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.
Parlalalaila BAMBA!!!!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...quote:
wie komt er nog meer uit het noorden?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat je echt heen gaat...
quote:
HOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!quote:
JA maar straks denk je dat ik iemand anders benquote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Ik bedoel dat ik het er gezellig uit vond zien... Niet om S-F
Ingetje...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie komt er nog meer uit het noorden?
Ja!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Parlalalaila BAMBA!!!!![]()
Kun je de 23e?????
welk dorp?quote:
tja, dat merken we vanzelfquote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA maar straks denk je dat ik iemand anders ben
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fiets is die kalequote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
Omdat ver weg en kan niet tegen autorijden. En was er met de actie bij soit.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
HARA!
Geef eens antwoord! Waarom kom jij niet meeten?????????
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ver weg en kan niet tegen autorijden. En was er met de actie bij soit.
Ja, Beilen heeft wel een asielquote:Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus als we een keer bij jou in de buurt meeten kom je wel?
Ik tussen jou en fiets in?!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Beilen heeft wel een asielDan zit je precies tussen Fiets en mij in
ZO SNEL ALS MOGELIJKquote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik tussen jou en fiets in?!![]()
![]()
Wanneer?
Ik probeerde voor jou Asielactie Queen, kreeg je publicquote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook tagjes met [Hormonster] ?
Dan nomineer ik hierbij Fiets
Maar welke van de 3 is hij?quote:Op maandag 11 januari 2010 @ 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet het.quote:
Neeeeeeee Tombolalala, verlaat me niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar huis!!! tot over een uurtje ofzo
In mijn hart ben ik altijd bij jequote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeee Tombolalala, verlaat me niet.
ongetwijfeldquote:
pm yvonnequote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
In OUD hebben ze wel de Hormonster-award...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nominerenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In OUD hebben ze wel de Hormonster-award...
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nomineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nevahquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen. Heb net het Bullie-topic geopend, maar kom niet zonder nat smoel door de OP heen![]()
Dus maar eens even hier kijken. Greys is Marine
Wel een rol voor jou, idd. Veel plezier in de crew en vergeet het gepeupel niet
Kuthoerrrrrr ik mis je zoquote:
Senes!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Dank je Cat! En over je spoilert... vergeet Senesta niet he?
Da's de opper-Pie-Ar!
[..]
Nevah
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik was in de keuken bezig en stapte opzij: MIEW!!!!!!Stond ik op Naartjie zijn pootje.
En nu is hij boos de kamer uit gegaan dus ik kan niet eens mijn excuses maken.
![]()
Maar mijn gemiddeld is niet slecht vind ik: drie katten in huis en maar één plat pootje per anderhalve maand..... en het is niet alsof de katten een beetje uitkijken waar ze staan en lopen.
Maar je moet ook om me heeeeen lopen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze kijken heeeel erg goed uit waar jij gaat staan en zorgen er dan voor dat ze precies daar staan of lopen.
Sommigen hebben dat erger dan anderen. Tegen Spice heb ik regelmatig geroepen: ik had je verdomme Jennifer moeten noemen. De hele tijd Spice, loop es, klinkt een stuk minder leuk.
*schopt internet voor z'n ballen*quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |