Fiets is die kalequote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
Omdat ver weg en kan niet tegen autorijden. En was er met de actie bij soit.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
HARA!
Geef eens antwoord! Waarom kom jij niet meeten?????????
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ver weg en kan niet tegen autorijden. En was er met de actie bij soit.
Ja, Beilen heeft wel een asielquote:Op maandag 11 januari 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus als we een keer bij jou in de buurt meeten kom je wel?
Ik tussen jou en fiets in?!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, Beilen heeft wel een asielDan zit je precies tussen Fiets en mij in
ZO SNEL ALS MOGELIJKquote:Op maandag 11 januari 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik tussen jou en fiets in?!![]()
![]()
Wanneer?
Ik probeerde voor jou Asielactie Queen, kreeg je publicquote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
Bestaan er ook tagjes met [Hormonster] ?
Dan nomineer ik hierbij Fiets
Maar welke van de 3 is hij?quote:Op maandag 11 januari 2010 @ 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
Ik weet het.quote:
Neeeeeeee Tombolalala, verlaat me niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga naar huis!!! tot over een uurtje ofzo
In mijn hart ben ik altijd bij jequote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeee Tombolalala, verlaat me niet.
ongetwijfeldquote:
pm yvonnequote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
In OUD hebben ze wel de Hormonster-award...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:41 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |