Ik nog ouder...quote:
11 december, ik weet het nog goedquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Veolia![]()
Ik had een klacht ingediend nav het gedrag van die buschauffeur toen met die staking.
Wanneer was dat wel niet?
( Tombola?).
Anyhow.
Krijg ik net zo een standaard mail terug.
Waarin ze mn naam verkeerd spellen![]()
En beloven dat mijn klacht binnen 15 dagen behandeld zal worden.
Ja dat zal best, stelletje rukkers, als je pas na ik weet niet hoe lang die mail beantwoordt![]()
Wat een kansloos bedrijf
Oh nou dan duurde het maar een maand voor ze antwoordenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
Ik vind het niet echt snel en klantvriendelijk ieg.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Ynske het volgende:
nouja dr zaten wel feestdagen voor t kantoorpersoneel tussen OhOh
hahahahaha,quote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
11 januari gestopt met Fiets na foto.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Primaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Ging het met die klant?
Ja op 11 januari zwaaide jij nietquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Hadden ze eerder een plekje?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
Rossi wordt morgen al geopereerd.
wie? oh-oh???quote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
11 januari gestopt met Fiets na foto.
Spannendquote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
We gaan mee duimen hier (Bullie ook)quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
heel hard duimt. heb gereageerd op een woning in Tilburg
Pfffff, nou heel veel sterkte morgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
ja, parttime naast mn eigen zaak, waarin, geen flauw idee. ook al zo'n moeilijke beslissing.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ynske wil je in de toekomst weer gaan werken? en heb je dan ook enig idee waar daar de meeste kans op een baan is. Dan zou ik voor die woonplaats gaan.
Via welke site reageer jij?
Waarom kom jij eigenlijk niet meeten?quote:
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom kom jij eigenlijk niet meeten?
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou hehe, na het doorploegen van 8 10jaarsmeettopics heb ik een foto gezien van S-F.
Die uiteraard alweer pleitos is
zo, dat valt me weer mee...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Nou hehe, na het doorploegen van 8 10jaarsmeettopics heb ik een foto gezien van S-F.
OJA WIE BEN IK DANquote:Op maandag 11 januari 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!
Ik geloof niet echt dat je echt heen gaat...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat ze bang is dat ze mij niet kan weerstaan als we samen gaan.
Parlalalaila BAMBA!!!!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nu heb ik nog meer zin in de meet!!!!
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...quote:
wie komt er nog meer uit het noorden?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat je echt heen gaat...
quote:
HOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!quote:
JA maar straks denk je dat ik iemand anders benquote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, er stonden drie foto's, en vlak daaronder een reactie van jou dat je toch nog op een foto stond...
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO!!!!!
Ik bedoel dat ik het er gezellig uit vond zien... Niet om S-F
Ingetje...quote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wie komt er nog meer uit het noorden?
Ja!!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Parlalalaila BAMBA!!!!![]()
Kun je de 23e?????
welk dorp?quote:
tja, dat merken we vanzelfquote:Op maandag 11 januari 2010 18:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
JA maar straks denk je dat ik iemand anders ben
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |