Ik nog ouder...quote:
11 december, ik weet het nog goedquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 17:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt Veolia![]()
Ik had een klacht ingediend nav het gedrag van die buschauffeur toen met die staking.
Wanneer was dat wel niet?
( Tombola?).
Anyhow.
Krijg ik net zo een standaard mail terug.
Waarin ze mn naam verkeerd spellen![]()
En beloven dat mijn klacht binnen 15 dagen behandeld zal worden.
Ja dat zal best, stelletje rukkers, als je pas na ik weet niet hoe lang die mail beantwoordt![]()
Wat een kansloos bedrijf
Oh nou dan duurde het maar een maand voor ze antwoordenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
Ik vind het niet echt snel en klantvriendelijk ieg.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:24 schreef Ynske het volgende:
nouja dr zaten wel feestdagen voor t kantoorpersoneel tussen OhOh
hahahahaha,quote:Op maandag 11 januari 2010 17:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
11 december, ik weet het nog goed
11 januari gestopt met Fiets na foto.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Primaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef Greys het volgende:
Ging het met die klant?
Ja op 11 januari zwaaide jij nietquote:Op maandag 11 januari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahaha,
11 november gestopt met roken
11 december veolia
wat voor dag is het vandaag?
Hadden ze eerder een plekje?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
Rossi wordt morgen al geopereerd.
wie? oh-oh???quote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
11 januari gestopt met Fiets na foto.
Spannendquote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@muis gelukkig zit er vooruitgang in. Het is idd erg frustrerend je broek niet zelf dicht te kunnen doen en jogging broeken gaa snel vervelen. Zet hem op girl
We gaan mee duimen hier (Bullie ook)quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
heel hard duimt. heb gereageerd op een woning in Tilburg
Pfffff, nou heel veel sterkte morgen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:23 schreef ferrari_rood het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |