Hooooiii.quote:
jij was toch van het stoere "nee man, een op hoort in de FIPO!quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Fiets, autist die je bent, jij hebt helemaal niemand om uit te kiezen.
hoezo ben ik een autist?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
Hij staat nog wel ergens in de napraattopics van de 10-jaar meet.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij was toch van het stoere "nee man, een op hoort in de FIPO!" ????
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef Mozy het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!
[ afbeelding ] Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
[ afbeelding ] Onze opperbevelhebbersSenesta ElisaB
Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.
[ afbeelding ] Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1.[ afbeelding ] 2.[ afbeelding ] 3.[ afbeelding ] 4.[ afbeelding ] 5.[ afbeelding ] 6. [ afbeelding ] 7. [ afbeelding ] 8. [ afbeelding ]
Deze OP is HIER te vinden!
Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
*Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER
Je zóu ook eens in zijn fobo kunnen kijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als iedereen hier een foto van Fiets heeft, wie o wie wil hem delen???
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij staat nog wel ergens in de napraattopics van de 10-jaar meet.
er zijn er maar heel weinigquote:Op maandag 11 januari 2010 17:04 schreef tombolafan het volgende:
Okee, als iedereen hier een foto van Fiets heeft, wie o wie wil hem delen???
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu ook eens in zijn fobo kunnen kijken.
Het is maar een idee hoor
nuahahahaahahaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Misbruik van je moderator-krachten!
dat is iequote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Fiets, we gaan pas in de rij staan als je foto de moeite is hoor
Dat is heul niet aardig tegen fiets hequote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan zie ik een stel geiten ja...
Ik ga voor je duimen, wanneer weet je het?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ynske het volgende:
heel hard duimt. heb gereageerd op een woning in Tilburg
Altijd die Senesta weer hčquote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Die blauwen zitten gewoon weer massaal door het slotje heen te kleppen
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Die blauwen zitten gewoon weer massaal door het slotje heen te kleppen
krijgen binnen 14 dagen wat te horenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen, wanneer weet je het?
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is heul niet aardig tegen fiets he
Ze had het niet over mij want ik ben niet blauwquote:
Mag die ook door slotjes heenposten dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he, en straks zit Greys daar ook nog elke keer bij
Nou, dat is toch één pot nat voor hen enzo!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Ze had het niet over mij want ik ben niet blauw
Ik kan niet door een slotje posten hoor, wees gerust!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt zo kansloos he, en straks zit Greys daar ook nog elke keer bij
Wheheheh, wat een flut nieuwe powersquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet door een slotje posten hoor, wees gerust!
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
dat kan je welquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, daar heb je idd ook echt veel aan, door slotjes posten!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wheheheh, wat een flut nieuwe powers
Nope. Echt niet hoor, volgens mij.quote:
Ik ga d'r nuttige dingen mee doen is de bedoelingquote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, wat heb je dan aan dat kleurtje?
Tis t enige wat ik die blauwen hier altijd zie doen
Oh kan dat ook?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga d'r nuttige dingen mee doen is de bedoeling
quote:
Nee jij bent een schatjequote:
voel je niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |