Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nominerenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In OUD hebben ze wel de Hormonster-award...
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moeten we bij de volgende OUD awards ook even massaal Fiets nomineren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nevahquote:Op maandag 11 januari 2010 19:22 schreef nokwanda het volgende:
Nog niet helemaal bijgelezen. Heb net het Bullie-topic geopend, maar kom niet zonder nat smoel door de OP heen![]()
Dus maar eens even hier kijken. Greys is Marine
Wel een rol voor jou, idd. Veel plezier in de crew en vergeet het gepeupel niet
Kuthoerrrrrr ik mis je zoquote:
Senes!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:27 schreef Greys het volgende:
Dank je Cat! En over je spoilert... vergeet Senesta niet he?
Da's de opper-Pie-Ar!
[..]
Nevah
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik was in de keuken bezig en stapte opzij: MIEW!!!!!!Stond ik op Naartjie zijn pootje.
En nu is hij boos de kamer uit gegaan dus ik kan niet eens mijn excuses maken.
![]()
Maar mijn gemiddeld is niet slecht vind ik: drie katten in huis en maar één plat pootje per anderhalve maand..... en het is niet alsof de katten een beetje uitkijken waar ze staan en lopen.
Maar je moet ook om me heeeeen lopen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ze kijken heeeel erg goed uit waar jij gaat staan en zorgen er dan voor dat ze precies daar staan of lopen.
Sommigen hebben dat erger dan anderen. Tegen Spice heb ik regelmatig geroepen: ik had je verdomme Jennifer moeten noemen. De hele tijd Spice, loop es, klinkt een stuk minder leuk.
*schopt internet voor z'n ballen*quote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |