Waarrrrr is dat topic!? Ik heb nog een kwartier om daar te hyperen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit ANTM te kijken hoor!
En te posten in dat topic net!
Welleke?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een maskertje in mijn haar gedaan vanavond bij het douchen en m'n haar is nu zooooooo lekker zacht
Ja beeldigquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit me jonger zou staan.
En?
Aha nog zo'nquote:Op maandag 11 januari 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
*loopt nog steeds in tshirt met een niet gevoerd open spijkerjack
Ja, volgens de meel die Greys heeft gekregen wel. Geen idee waarom. *huiver*quote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beeldig![]()
EN NU WIL IK SAMENVATTING, MOET DTH MET ONS PRATEN OFZO?![]()
JA!!!!!quote:WORDT HET DE 23e? EN WHAT ELSE IS NEW?
Niet van Lushquote:
Heerlijk toch? Lekker verder hyperen!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt he.Ik ben ook helemaal blij, rustig, enthousiast, met allemaal kriebels in mn buik. Dus ja, vrij duidelijk dat ik weet wat ik wil, maar das ook wel eens fijn
![]()
Ik ben blijjjjjjj![]()
![]()
![]()
Valt niet op toch?![]()
In mijn post, 2 na jou op de vorige pagina, quote ik de samenvattingquote:Op maandag 11 januari 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja beeldig![]()
EN NU WIL IK SAMENVATTING, MOET DTH MET ONS PRATEN OFZO?![]()
WORDT HET DE 23e? EN WHAT ELSE IS NEW?
Luie donder istie he?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
In mijn post, 2 na jou op de vorige pagina, quote ik de samenvattingDie staat wat meer posts boven je, van Cat. xD
Zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 21:29 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heerlijk toch? Lekker verder hyperen!!
Ho ho, dat van die soesjes, daar zat ik echt mee in mn maag, dus ik heb bij wijze van grote uitzondering toen ik thuis kwam de chinezen even vastgebonden buiten bij de Aldi en 2 dozen gehaald snel.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En Bil is gewond, krijgt geen soesjes en er is zelfs geen zelfgebakken cake. Leuke verjaardag zo.
Nee, nu praat je het goed. Het arme ding en zijn broer hebben buiten in de kou op jou moeten wachten omdat jij niet goed gepland had.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ho ho, dat van die soesjes, daar zat ik echt mee in mn maag, dus ik heb bij wijze van grote uitzondering toen ik thuis kwam de chinezen even vastgebonden buiten bij de Aldi en 2 dozen gehaald snel.
Twas 17.55, ze staan daar overdekt en het meisje van Bruna en de Etosmeisjes letten op hun![]()
Dus ik heb 1 doos voor morgen op kantoor, en de doos voor Chico zn verjaardag is ook al veiliggesteld.
En morgenavond gaan we eten bij zn liefste vrienden, en dan nemen we een slagroomtaart of zo mee![]()
Hij krijgt alleen geen kado, want ik kon echt heeeeeeeelemaal niks verzinnen
Ha fijn een samenvatting:quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rossi wordt morgen geopereerd
Nieuwe datum DTH is 23 januari en kom je dan?
Muizel gaat laaaaaangzaam vooruit
Zwabber heeft nieuwe pannen gekocht
Enfermera weet wat ze na haar studie wil doen
Senes haar nichtje is geopereerd, dat is goed gegaan en we wachten nu op een update
En de finalisten voor Next Top Model zijn bekend.![]()
En dan ben ik vast de helft (of meer) vergeten.
Onder de bank? Achter de TV? In de koelkast?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:
ik wil een afstandsbediening met een fluitje
ben m alweer kwijt
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onder de bank? Achter de TV? In de koelkast?
En ik vergat in mijn samenvatting te melden dat Yns heeft ingeschreven voor een woning in Tilburg!![]()
Wat doe jij de 23e? Kom je naar DTH?
Ik heb er twee...heb ik tenminste altijd eentjequote:Op maandag 11 januari 2010 21:49 schreef Ynske het volgende:ik wil een afstandsbediening met een fluitje
ben m alweer kwijt
Fijn dat ie opknapt, minder fijn dat het zo duur wasquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag nog weer even medicijnen opgehaald voor Tickel (maandvoorraad AB) en Sylvester en Sylvester weer voor controle of hij weer wat was opgeknapt van de niesziekte na 20 dagen Doxycycline.....blijkt hij 500 gram zijn aangekomen in 20 dagen....geloof wel dierenarts dat hij lekker is opgeknapt. Hij heeft nu net als Tickel ook Baytril en als ondersteuning Prednison voor 8 dagen....dat laatste beetje niesziekte-ellende is net niet weg te krijgen met de Doxycycline(tja hij heeft het virus ook al bij zich sinds dat hij een maand oud was(alle katten waren wel ingeënt bij de fokker)...rekening voor die medicijnen en die controle.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |