Ik ben gek op hond in de pot.quote:
Rossi wordt morgen geopereerdquote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Bamba het volgende:
Ik krijg het hier niet meer bijgelezen
. Nog belangrijke dingen gebeurd?
Sterkte....misschien maar beter zowel voor hem als voor jullie dat het wat sneller is....dat wachten is ook niets.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef ferrari_rood het volgende:
De DA die de echo heeft gedaan wilde hem eigenlijk ook zelf opereren en ze wilde toch niet te lang wachten.
Zelfgemaakte stoofpeertjes?quote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
Iemand een idee wat voor vlees bij stoofperen?![]()
Ben mijn boodschappenlijstje aan het maken
En Bil is gewond, krijgt geen soesjes en er is zelfs geen zelfgebakken cake. Leuke verjaardag zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht ook meteen kip,konijn of rollade ( maar dat laatste eet ik zelf eigenlijk nooit).
Morgen eet ik bij vrienden, voor Bil zn party![]()
Dus dat wordt of spaghetti of frietjes
Oooh, een spannende dag dus voor F_R dus..Sterkte!!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rossi wordt morgen geopereerd
Nieuwe datum DTH is 23 januari en kom je dan?
Muizel gaat laaaaaangzaam vooruit
Zwabber heeft nieuwe pannen gekocht
Enfermera weet wat ze na haar studie wil doen
Senes haar nichtje is geopereerd, dat is goed gegaan en we wachten nu op een update
En de finalisten voor Next Top Model zijn bekend.![]()
En dan ben ik vast de helft (of meer) vergeten.
Even mezelf quotenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooh, een spannende dag dus voor F_R dus..Sterkte!!
voor Muis!! Vanaf nu alleen nog maar vooruit!
23e kom ik ook ja!![]()
Hoera voor Zwabber z'n pannen!
En wat wilt Enfemera gaan doen?
Ik zit toevallig naar next top model te kijken, maar vind ze geen van beiden mooi
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:53 schreef Enfermera het volgende:
Helleu!
Hoe ist hier?
Mijn themadag op school was over het algemeen saai, maar op het einde kwam er bij een presentatie toch een erg onverwachte verrassing!De laatste presentatie ging over afstuderen in het verpleeghuis (al is dat voor mij niet van toepassing omdat ik een contract heb bij een groot UMC totdat ik afgestudeerd ben), maar toen realiseerde ik me, wat ik al een tijd terug bedacht had.... Ik wil in het verpleeghuis gaan werken als HBO-V'er.
![]()
![]()
Heb de afgelopen tijd wel meer gezocht naar wat ik wilde, maar bij dit onderwerp/deze hoek kreeg ik echt gewoon kriebels, echt enthousiast werd ik ervan. Bij iets anders heb ik dat nog niet gehad. Probleem is ook dat er soort stigma heerst op dit onderwerp, verpleegkundige ben je pas als je in een ziekenhuis werkt, dat gevoel kreeg ik. Plus er werken nog maar weinig HBO-V'ers in verpleeghuizen aangezien ze daar niet in willen investeren, maar dat zal wel moeten want er komen steeds meer ouderen!
Ik ben iig blij dat ik eindelijk weet wat ik wil.
Ik geloof er nog steeds niks van.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF is er met het zwarte gebeurt
Dat wist ik ook nog niet!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Rossi wordt morgen geopereerd
Nieuwe datum DTH is 23 januari en kom je dan?
Muizel gaat laaaaaangzaam vooruit
Zwabber heeft nieuwe pannen gekocht
Enfermera weet wat ze na haar studie wil doen
Senes haar nichtje is geopereerd, dat is goed gegaan en we wachten nu op een update
En de finalisten voor Next Top Model zijn bekend.![]()
En dan ben ik vast de helft (of meer) vergeten.
Gaaf dat je nu weet wat je wilt doen!! Leuk dat je er ook zo enthousiast over bent!quote:
Ik zit ANTM te kijken hoor!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys nu al zo hard aan het Pay Ewwen dat geen tijd meer heeft om mee te kijken met Fashion Night?
Echt he.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Gaaf dat je nu weet wat je wilt doen!! Leuk dat je er ook zo enthousiast over bent!
Ik ben soms wat chaotisch als ik de auto op een parkeerplaats zetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb ook een zilvergrijze metallic maar kan hem altijd vinden. ligt misschien ook wel aan het model. Ik heb mij wel eens rot gezocht naar onze oude renault. Ik zou alvast in de auto wachten en wist wel op welke parkeerplaats mijn vriend hem had neer gezet maar niet waar. Terwijl ik onze 1e auto een volvo 440 overal meteen zag.
Ohhhhquote:Op maandag 11 januari 2010 21:22 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een maskertje in mijn haar gedaan vanavond bij het douchen en m'n haar is nu zooooooo lekker zacht
Ik dacht dat dit me jonger zou staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF is er met het zwarte gebeurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |