I knooooooooooow!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag nog iemand zien lopen met de zomer in zijn hoofd....hij liep op zijn zomersandalen met daarin blote voeten....maar had wel zijn winterjas aan
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit in de dierenEHBOkist standaard een nietmasjientje, vooral een Shar-Pei heeft zo een haal te pakken die even dichtgemaakt moet worden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik plak hier pleistertjes als dr iemand iets heeft.
En dan koop ik speciale met kekke panterprintjes en zo voor Chico
Mijn katten zijn nietjesverwijderaars. Vooral Mudhle is erg. Die haalt zelf haar hechtingen uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier zit in de dierenEHBOkist standaard een nietmasjientje, vooral een Shar-Pei heeft zo een haal te pakken die even dichtgemaakt moet worden.
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb vandaag een nieuwe pannenset gehaald![]()
was ook wel nodig, de pannen in de keuken waren 30 jaar oudBK pannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh jaloers jij hebt een afgietdeksel
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dokter in de dop.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn katten zijn nietjesverwijderaars. Vooral Mudhle is erg. Die haalt zelf haar hechtingen uit.
Echt niet, ik vind Poop beer echt zo achterlijk stomquote:
omgquote:Op maandag 11 januari 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt niet, ik vind Poop beer echt zo achterlijk stom![]()
Jip en Janneke heeft Chico ook es opgehad
Gheghe wat???quote:
Ja, denk hetquote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
Is Greys nu al zo hard aan het Pay Ewwen dat geen tijd meer heeft om mee te kijken met Fashion Night?
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan mee naar DHT de 23ste. Ik mag vet![]()
![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik plak hier pleistertjes als dr iemand iets heeft.
En dan koop ik speciale met kekke panterprintjes en zo voor Chico
Zo loopt er hier ook en kat rond, daags na de sterilisatie hingen haar darmen eruit, da's niet zo feestelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn katten zijn nietjesverwijderaars. Vooral Mudhle is erg. Die haalt zelf haar hechtingen uit.
Kijk jij mee?quote:
Nokkie vet!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef nokwanda het volgende:
Ik kan mee naar DHT de 23ste. Ik mag vet![]()
![]()
Jij lust heul geen hondquote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk jij mee?
En schuif die bak ijs+hond eens door oh-oh.![]()
* HAP *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |