Hopelijk gaat het lukken.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef Ynske het volgende:
[..]in mn haakmandje
ik weet nog niet of ik kan de 23e. t staat wel op de kalender, maar moet ff kijken hoe t de dagen ervoor gaat
tv is helaas richting overlijden aan t gaan. dus als ik een nieuwe moet gaan halen, dan wil ik ook een universele voor erbij .quote:Op maandag 11 januari 2010 21:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb er twee...heb ik tenminste altijd eentje
nouja, dat ergens is altijd bij mn bed. maar daar was ie toen ik erop ging staan *op t bed* om de gordijnen dicht te doen afgegleden, precies in mn haakmand langs de bolletjes tot op de bodem. daar ga ik niet als eerste zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kun je nou je afstandbediening kwijt raken, en al helemaal als je maar alleen bent?
Hier ligt ie altijd op dezelfde plek of ergens in de bank, zo gevonden dus![]()
Ik ga een vroeg rondje lopen, en dan Billy wassen, die had ik gisteren niet gedaan, en die kan natuurlijk niet smotsig jarig lopen zijn morgen![]()
Chico voelt nog steeds zaaaaaaalig aan dankzij de King of Skin
Hoesje hakenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
tv is helaas richting overlijden aan t gaan. dus als ik een nieuwe moet gaan halen, dan wil ik ook een universele voor erbij .
lees: vastbinden aan hoesje aan bed ofzo
Nog niet halverwege de de eerste maand van het jaar en nu al de helft uitgegeven van wat ik vorig jaar het hele jaar kwijt wasquote:Op maandag 11 januari 2010 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Fijn dat ie opknapt, minder fijn dat het zo duur was
Als je nog een kilometer of 100 verder afzakt kom je in de richting.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Woei ik lig
Ik kom denk ik jouw kant uit zaterdag Cat (Roosendaal?).
Gaan we shoppenduimen voor leuke sale en Ckleding
hé dammit zocht een routewijzerquote:Op maandag 11 januari 2010 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je nog een kilometer of 100 verder afzakt kom je in de richting.![]()
Veel shopplezier!
Roosendaal is dicht bij mij en Elisaquote:Op maandag 11 januari 2010 21:58 schreef Ml-etje het volgende:
Woei ik lig
Ik kom denk ik jouw kant uit zaterdag Cat (Roosendaal?).
Gaan we shoppenduimen voor leuke sale en Ckleding
Pen en papierquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef nieslief het volgende:![]()
![]()
Ik ga zo slapen. Morgen een drukke dag voor mijn hoofd. De letselschade advocate komt even babbelen.
succes morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef nieslief het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo slapen. Morgen een drukke dag voor mijn hoofd. De letselschade advocate komt even babbelen.
Ah ik moet iig naar Sep en verder gewoon leuk winkelenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Roosendaal is dicht bij mij en Elisa
Carnavalskleding halen? . Jammer dat ik weg ben zaterdag, anders hadden we kunnen mini meetenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah ik moet iig naar Sep en verder gewoon leuk winkelen
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pen en papierheb je al vragen bedacht?
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Bamba het volgende:
[..]
Carnavalskleding halen? . Jammer dat ik weg ben zaterdag, anders hadden we kunnen mini meeten. Of je moet heel vroeg in Roosendaal zijn
ow en laat je niet overrompelen met dat ze reageren met van je kunt nog best veel etc. let erop dat je duidelijk aangeeft waar je allemaal tegenaan looptquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten en daar pieker ik me dus suf over en vervolgens heb ik weer hoofdpijn en nou ja laat maar. Het was vanmiddag al brullen bij de HA. Ben wel blij dat mijn mamsie erbij gaat zijn.
Ze wil ws oorzaak enz wetenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten en daar pieker ik me dus suf over en vervolgens heb ik weer hoofdpijn en nou ja laat maar. Het was vanmiddag al brullen bij de HA. Ben wel blij dat mijn mamsie erbij gaat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |