Ik wil je dat mailtje doorsturen hoor, maar het is exact woordelijk zoals ik het hierboven heb geplaktquote:Op maandag 11 januari 2010 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Greysie, wil je me dat mailtje ff doorsturen?
Vinnik leuk![]()
Kast leeg, afgezien van 2 beebiepoessies die nogal wild zijn atm.
Nu weer inpakken
Lekker!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb officieel een levenGister een hele dag bewust zonder internet gebleven terwijl ik lekker thuis was. Het verloren symbool uitlezen en lekker rommelen in huis.
Nah, wat doen we nou allemaal negatiefquote:Ben ook nieuwsgfierig naar wat Alice te melden heeft. Hoop dat ze het niet vervelend vinden dat we weer met een ploeg langskomen of zo.
daar vroeg ik ook al naar. als ik die volgende persoon ben, dan sla mij overquote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
Lad's waar is het leesclub lijstje? Het boekje ligt nl te wachten op een nieuwe eigenaar..
Oh ja, ik wil dr ook uit, 1 zo een boekje vond ik wel weer genoeg voor de rest van mn leven.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar vroeg ik ook al naar. als ik die volgende persoon ben, dan sla mij overk kom totaal niet aan lezen toe. en wil dus graag uit t lijstje
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef Ml-etje het volgende:
Lad's waar is het leesclub lijstje? Het boekje ligt nl te wachten op een nieuwe eigenaar..
quote:
zeg, zoekwonders:quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil dr ook uit, 1 zo een boekje vond ik wel weer genoeg voor de rest van mn leven.
Maar ik was ook de lijst kwijt
Ik neem aan dat jij dr wel in kan?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
zeg, zoekwonders:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij dr wel in kan?
Wil je mij dr ff uit halen?
Thnx!
en waar heb je dat linkje nu vandaan gehaald?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
zeg, zoekwonders:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/leeskringnattedoos
gewoon een ouder topic opzoeken en daaruit openen is op zich te doen hoor...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
Zullen we dat Leeskringlijstje gewoon nog even in de OP zetten anders
staat in de oudere topics in de OPquote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar heb je dat linkje nu vandaan gehaald?
stond niet meer in de OP en had er al een paar keer naar gevraagd
Thnx, the pressure was killing mequote:
ja, en wij dan???quote:Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef nokwanda het volgende:
Ach... misschien wil ze gewoon verkering met je
Of gewoon doorsturen, dan bende ge dr vanafquote:Op maandag 11 januari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
oh shit ik moet dat boekje eens uitlezen![]()
tis ook echt zulke bagger he
klikquote:Op maandag 11 januari 2010 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
en waar heb je dat linkje nu vandaan gehaald?
stond niet meer in de OP en had er al een paar keer naar gevraagd
oke, niet helemaal eerlijk, en waarom het bij mijn google de eerste is in de lijst en bij deze niet snaap ik nietquote:
quote:
Bestaat er een Ll zonder 85 dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
OMG
ik heb ipv loveless85 gepmd naar loveless
Kijken of ie mee gaat???
kennelijkquote:Op maandag 11 januari 2010 11:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bestaat er een Ll zonder 85 dan?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:01 schreef DeZwabber het volgende:
oh shit ik moet dat boekje eens uitlezen![]()
tis ook echt zulke bagger he
ja, hallo, ik ga niet alle wiki's bijhouden hoor!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:07 schreef Maes het volgende:
Mijn boekje is allang naar Cat gegaan en misschien heeft Cat em ook al gelezen
will doquote:Op maandag 11 januari 2010 11:08 schreef Enfermera het volgende:
[..]Sla dan ff wat over, verderop, tegen het einde van het boekje komt het vunzige gedeelte
![]()
laat ons weten hoe dat voelt als je klaar bentquote:Op maandag 11 januari 2010 11:11 schreef tombolafan het volgende:
Zo.
-Wiki's aangepast
-gepmd
![]()
Ik ga maar eens iets nuttigs doen
ik ben de was aan het vouwen. en aan het FOKken tegelijk...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
laat ons weten hoe dat voelt als je klaar bent
jij multitasking vrouw jijquote:Op maandag 11 januari 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ben de was aan het vouwen. en aan het FOKken tegelijk...
Ik denk dat het hapje eten bijna al niks wordt... Elisa kan niet, jij niet...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:19 schreef Cat22 het volgende:
* gluurt even binnen*
23 januari it is.![]()
Mij kun je ook vet maken Tombola, ik kan mee! Daarna een hapje eten lukt niet ivm nevenactiviteiten.
Wat heb ik gedaan dan?quote:
laatste nieuws was dat ze toch geopereerd was...quote:
Ik niet iig...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Iemand nog iets gehoord over die zielige balkonkat van Senes?
Het lijstje opgezochtquote:
Ik dacht dat het te maken had met Elisa pm-en ofzo... ik snapte er al niks meer van...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het lijstje opgezochtheb ik @work geen tijd voor
en jij bent zo lief dat te doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We doen gewoon drie gangen bij de Mac.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten doe ik ook alleen vooraf heur.
Anders zijn we weer zo laat thuis....en zusje moet vanaf mijn huis nog es een extra half uur, dus ik denk ook niet dat ik haar er een plezier mee doe om nog te gaan eten achteraf.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met Elisa pm-en ofzo... ik snapte er al niks meer van...GebakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij gaan die dagen erna op vakantie dus nee sorry
![]()
Andere keer wel hoor (na 17 feb ben ik weer een beetje vrij).
Enne ik had dan Mr's auto gepikt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Echt he... ik zit al vol na een happymeal!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen gewoon drie gangen bij de Mac.![]()
Menu, ijsje en ijsje.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gebakjewij gaan die dagen erna op vakantie dus nee sorry
![]()
Andere keer wel hoor (na 17 feb ben ik weer een beetje vrij).
Enne ik had dan Mr's auto gepikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dusssssss
NA 17 FEBRUARI GAAN WE MEETEN IN HET MIDDEN VAN HET LAND!!!!![]()
GEWOON HAPJE ETEN, WAT DRINKEN, EVENTUEEL STAPPEN!!!![]()
Wie wil mee?
PM je naam, adres, pincode en borstomvang naar Tombolafan dan kunnen we plannen!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan weer uitleggen wat er zo grappig is @mail
![]()
Uhmmm niks..![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kan weer uitleggen wat er zo grappig is @mail
![]()
Uhmmm niks..![]()
mmmmquote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
dusss, er komt 3x in de week iemand langs die mij dus helpt een beetje orde te scheppen in de chaos,
die is net langsgeweest, het ging even over hoe ik mijn dag indeel, en wat ik nog moet doen...
toen vroeg ze iets aan mijn vader, en hield die een monoloog van een half uur (en aan het einde over totaal iets anders dan wat ze vroeg), en moest ze weer weg![]()
ja daar heb ik wat aan![]()
dat doet hij nou altijd, als je iets aan hem vraagt, een antwoord geven en dan vervolgens nog een uur lullen over zichzelfhij vind zichzelf zo boeiend
nee daarom inderdaad. Maar misschien dat ze dat nu zelf ook gezien heeftquote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik ga de volgende keer wel even apart zitten, tis natuurlijk niet ernstig, meer even een starthulp om om te gaan met de adhd zooi enzo
maar zo heb ik er niks aan
nee, maar aan de andere kant hadden ze het er laatst wel over dat vrijwilligers daar konden blijven slapen...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Dekbedden en overtrekken gebruiken ze niet
Ze staan duidelijk niet op hun lijst met dingen die ze graag willen hebben iegquote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar aan de andere kant hadden ze het er laatst wel over dat vrijwilligers daar konden blijven slapen...
Daar kunnen ze ze dan toch wel voor gebruiken?
Daar gaat m'n zolder en kastopruimingquote:Op maandag 11 januari 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze staan duidelijk niet op hun lijst met dingen die ze graag willen hebben ieg![]()
Ik zou het ze niet opdringen dus
Ik dring niks op, ik vroeg het me alleen afquote:Op maandag 11 januari 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze staan duidelijk niet op hun lijst met dingen die ze graag willen hebben ieg![]()
Ik zou het ze niet opdringen dus
quote:Balkenende veegt stoep niet
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - De oprit van premier Balkenende is alles behalve sneeuwvrij. Dit ondanks de oproep van de minister-president afgelopen vrijdag aan burgers om de stoep voor het huis schoon te vegen.
„Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving”, aldus Balkende toen.
Maar toen het AD langsging in Capelle aan den IJssel om te kijken hoe de stoep van de premier zelf er bij lag, bleek deze nog vol sneeuw te liggen. Alleen het stukje naar de deur was geveegd. Bianca Balkenende liet weten dat het een lastige klus is, omdat de sneeuw behoorlijk is vastgekoekt. En zij moet het doen, omdat haar man aan het werk is.
Elders in de straat hebben bewoners wel gebikt om de boel sneeuwvrij te krijgen. Ze hadden zich hierbij laten inspireren door de woorden van hun beroemde plaatsgenoot.
Deel 3 was ik vergeten mee te nemenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
oh god kentekenbewijzen, das leuk joh![]()
*al een jaar kentekenbewijs van de zundapp kwijt is
Go kick some ass!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
FiPo en tot vanavond (naar klant, druk, vervelend, yada yada)
hier voor de flat is helemaal niets geveegd. volgens mij denkt iedereen tzelfde als wanneer de stortkoker verstopt zit/lift t niet doet. dr is vast wel een idioot die t oplost.... en ja ik ben vaak die idioot die gaat bellen. maar heb geen schep/bezem oid en om die nu te gaan kopen...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij had toch wel kunnen verwachten dat ze bij hem thuis zouden komen tsjekken....en dan de boel nog niet vegen![]()
Zelfs ons paadje is schoon, dankzij meneer I.
Eerst met de schuivert en daarna met de harde bezem.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
k laat de boel hier lekker liggen, de buren hadden gisteravond geveegd, is het flinterdunne laagje wat er achterbleef aan de tegels vastgevroren![]()
waardoor dus de stukken met sneeuw minder glad zijn als de stukken waar mensen hard aan het werk geweest zijn
Jeeeej!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Owja, dienstmededeling: ik heb helemaal geen pijn meer in mijn voet. Hulde aan de PODOdame
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Owja, dienstmededeling: ik heb helemaal geen pijn meer in mijn voet. Hulde aan de PODOdame
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Yayquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Nou inderdaad, thank god hebben wij geen stoepquote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij had toch wel kunnen verwachten dat ze bij hem thuis zouden komen tsjekken....en dan de boel nog niet vegen![]()
Zelfs ons paadje is schoon, dankzij meneer I.
Goed joh!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet het nog niet. Ik had geen voorkeur voor een datum, ik kijk een beetje op het laatste moment wel of ik kanquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips![]()
Gaan jullie de 23e ook mee?
Okequote:Op maandag 11 januari 2010 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik had geen voorkeur voor een datum, ik kijk een beetje op het laatste moment wel of ik kan
hoe je de gaatjes moet maken, of hoe je een melodietje maakt?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:59 schreef nieslief het volgende:
Net het museum van Speelklok tot Pierement aan de lijn gehad.
Mininiesje 2 is daar geweest met omadag al een poos geleden. Hij heeft een
gekregen. Met een stapeltje van die leuke kaarten erbij. Alleen nou heb ik dus geen idee hoe ik daar een wijsje op moet stansen.
Ja, het lijkt mij ook leuk hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar het zou wel heel gezellig zijn als jullie meegingen![]()
Hoestie verder?
Gaatjes daar heb ik een stansding voor. Het melodietje kan ik ook wel overzetten alleen als ik twee keer achter elkaar dezelfde noot stans (zoals met: ik zag twee beren broodjes smeren) dan pakt hij de tweede noot niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe je de gaatjes moet maken, of hoe je een melodietje maakt?
gaatjes, geen idee, doe creatief![]()
medlodietje, het is natuurlijk gewoon een standaard notenbalk met baslijn
Alles oke hier ja, gaat z'n dagelijkse gangetje.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook leuk hoor
Verder gaat het wel oke hoorNiks bijzonders. Ik probeer mn website van een Grootse Update te voorzien, dat is best moeilijk zonder al te veel HTML-kennis
Maar wel leuk.
Met jou ook alles goed? En zijn de kittens al helemaal gewend bij jullie thuis?
Volgens mij niet neequote:
Gezelligquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles oke hier ja, gaat z'n dagelijkse gangetje.
Al brengen die 2 kleintjes wel veel leven in de brouwerij![]()
![]()
Maar ze doen het haske goed
Waarschijnlijk ga ik wel mee. Maar ik moet even navragen of dochter van man haar verhaardag dan wel of niet viert. Ze is die maandag erop jarig. En dan is het ook nog de vraag of wij dan gaan of op een andere dag omdat je anders zo "gezellig" met alle ex-schoonfamilie zit. Niet dat dat voor ons een ramp is, maar ik weet momenteel niet of het gewenst is.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee![]()
Gaan jullie de 23e ook mee?
Wordt aan gewerkt.quote:
Oh mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier lekt de dakgoot waardoor onze rozenboog vol hangt met hele dikke ijspegels, zo eerst eens foto van maken.
Heb je al gezien hoe zijn stoepje eruit zietquote:Op maandag 11 januari 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest lachen om Balkellende, en om Ing die zegt dat t nie veul werk is vanaf de bank met een boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, sukkel.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe zijn stoepje eruit ziet
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de gangkast leeggetrokken, dus de hele hal ligt bezaaid met troep.
En nu heb ik geen zin meer om hem schoon te maken en opnieuw in te pakken
Nah, t doet m geen zeer hoor, tis alleen bloederig dus ik wil het wel even goed schoonmaken zo.quote:
Hoe is het met de tandjes? Die willen nog wel eens sneuvelen met zo'n aktiequote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy pleurde trouwens net met de trap opstormen echt keihard op zn bakkes![]()
Ik dacht dat dr een boek van de trap af viel of zo![]()
Kin kapot, tis echt net een kind![]()
Gelukkig ben ik een goede mama en heb ik altijd biotext hier staan om te ontsmetten.
Papje is nu afgekoeld dus ik ga dr zo es aan, wedden dat ie gaat gillen
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Pagan het volgende:
Sneeuwwitje en de zes dwergen.*gniffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Moewhaahaaaaa dat zou wel evil zijn he, om dat te filmen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoe is het met de tandjes? Die willen nog wel eens sneuvelen met zo'n aktie
En mogen we het gillen op tape![]()
Ja Bibsebabs morgen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Is Bill nou jarig morgen of Chico?
Arme Bill, loopt ie morgen op een feestje met een pleister op zijn kin
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Pagan het volgende:
Sneeuwwitje en de zes dwergen.Oeh nou ga ik ineens als sneeuwwitje carnavallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal wel jaquote:Op maandag 11 januari 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Ml-etje, carnavalspakjes die kóóp je niet, die maak je zelluf
Doordoen en dan tukken, slaapt veeeeel lekkerder.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik twijfel; een klein tukje en dan met frisse moed weer verder met de kast.
Op gewoon een bikkeltje zijn en doordoen
Oeh is het dan alweer carnaval?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal wel jamaar aangezien er nog peertjes hangen en ik nodig kleding moet kopen ga ik dat dan ook maar halen (geld zat tenslotte
).
Mijn eerste klus is wasmandzakken makenvoor 15 feb krijg ik toch geen pakje meer af.
Dat moet wel een leuke carnaval worden op mijn verjaardag. Ik heb anders nog een prinsessenjurk in jouw maat hier liggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal wel jamaar aangezien er nog peertjes hangen en ik nodig kleding moet kopen ga ik dat dan ook maar halen (geld zat tenslotte
).
Mijn eerste klus is wasmandzakken makenvoor 15 feb krijg ik toch geen pakje meer af.
Dat doen we expresquote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
bijgelezen weer...
als ik de hele tijd online ben gebeurt hier geen klap, en ik ben ff weg en het halve topic is vol!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R![]()
Hoe gaat het met Rossi nu?![]()
En jaaaa, ik ben aan het bikkelen.
Net alle planken afgenomen, nu moeten ze ff drogen en dan ga ik inpakken.
Ik kreeg ineens mega-energie toen ik me bedacht dat alle X-boxspellen er wel in zouden passen nadat ie was opgeruimd.
Dan is m'n achtertafel weer netjes!
dat doet hij al heel lang, tis niet echt een aandachtskwestie, meer zijn onvermogen compenseren met narcisme volgens mijquote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
@zwabber wel irri van je vader. heeft hij aandacht nodig?
quote:
Okee, ik neem bovenstaande lieve post terug...quote:
jij kijkt zeker ook altijd naar water tot het kookt...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
bijgelezen weer...
als ik de hele tijd online ben gebeurt hier geen klap, en ik ben ff weg en het halve topic is vol!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij kijkt zeker ook altijd naar water tot het kookt...
Zeker doen ik dender ook nog even door Maastricht danquote:Op maandag 11 januari 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh is het dan alweer carnaval?
Ff onderduikplannen maken voor dat weekend
Oeh thanks, maar we gaan toch maar kopen zijn we meteen een tijdje klaarquote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat moet wel een leuke carnaval worden op mijn verjaardag. Ik heb anders nog een prinsessenjurk in jouw maat hier liggen.
@zwabber wel irri van je vader. heeft hij aandacht nodig?
@trovey wat voor auto heb je nu?
@ing go girl je kunt het opruimen
kat en senes wat heb ik gemist?
Maandag en dinsdag werk ik gelukkig gewoon.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeker doen ik dender ook nog even door Maastricht dan
ogen dicht, en vinger erinquote:Op maandag 11 januari 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
duh, hoe weet ik anders of het kookt!
Wat lekkerquote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R![]()
Hoe gaat het met Rossi nu?![]()
En jaaaa, ik ben aan het bikkelen.
Net alle planken afgenomen, nu moeten ze ff drogen en dan ga ik inpakken.
Ik kreeg ineens mega-energie toen ik me bedacht dat alle X-boxspellen er wel in zouden passen nadat ie was opgeruimd.
Dan is m'n achtertafel weer netjes!
Oh gelukkig, kleine hondjes en hun kinnetjes héquote:Op maandag 11 januari 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag werk ik gelukkig gewoon.
Maar ik vind het altijd wel prettig om dat weekend ver weg van alles te zijn haha.
De schade bij Bil viel reuze mee, boel bloed net, nu maar een schaafwondje
er zit wel een kleine disclaimer aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit wel een kleine disclaimer aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik ga even live naar jullie zwaaien zo
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
witte jas en oranje tweelingwagen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Doet ut hier nietquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oranje tweelingwagen met donkerblauwe buggyzakken trouwens... dus meer donkerblauwquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet ut hier niethij blijft maar laden.
Ben je al voorbij gekomen?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier:
Het is glad! Amsterdammers op hun gat! #04
maken ze screenshots... misschien dat ze er een maken als ik zwaai
hahahahaquote:Op maandag 11 januari 2010 14:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je al voorbij gekomen?
Ik ga natuurlijk niet een half uur naar webcambeelden kijken
Yeahquote:
quote:
Volgens mij wel; witte jas, tweelingwagen oranje met blauwe zakquote:
quote:
Neequote:
Aso oppas hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ze had het te druk met bellen
Ik had toch ff koffiepauzequote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Zitten we allemaal een beetje voor piet snot naar die cam te kijken he![]()
![]()
Naja Ing dan
Ja maar je had ook kunnen tukken.quote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar je had ook kunnen tukken.
Nee jij zit trouw te kijken en ze zwááit niet eens
Arme Ing.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik voel me genaaid![]()
quote:
Dat wordt billenkoek de 23equote:Op maandag 11 januari 2010 15:41 schreef nieslief het volgende:
![]()
whoeihoei Tombolafan eerst vragen en vervolgens niet zwaaien tssssk
Whahaha ja nee als dr in Amsterdam een sneeuwstorm is, dat mag ze het goedmaken.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ze terugkomt sturen we haar er nog een keertje langs.
Zwaaien zal ze
That's the spiritquote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ze terugkomt sturen we haar er nog een keertje langs.
Zwaaien zal ze
Zoals het gaat gaat het wel. En met jou?quote:
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis!![]()
![]()
Hoe gaat het?
Doet de fysio z'n werk goed?
Dat is toch eigenlijk best wel goed niet dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doen
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doen
quote:
Greys in de crewquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 15:53 schreef Greys het volgende:
Ja Muis vertel, hoe gaat het met de fysio?
We missen je
Was me nog niet eens opgevallenquote:
ja is het ook, maar het is knap lastig als je niet zelf je broek of rits dicht kan doen, of je haar. Dan is het geduld soms ver te zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk best wel goed niet dan?
quote:
Wat zit je te lachen, staat dat donkerblauw me zó bezopen?quote:
Het is ook nog pas een minuut of vijf hoor, dat blauwequote:Op maandag 11 januari 2010 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen![]()
Go Greysie!
Wat moet je nu allemaal doen?
Oh, dat lijkt me bloedirritant jaquote:Op maandag 11 januari 2010 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ja is het ook, maar het is knap lastig als je niet zelf je broek of rits dicht kan doen, of je haar. Dan is het geduld soms ver te zoeken
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat houdt Pie Aar eiks in dan?
Omschrijf je nieuwe functie es
Ik ken het alleen lijkt het bij mij tussen m'n oren te zitten.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ja is het ook, maar het is knap lastig als je niet zelf je broek of rits dicht kan doen, of je haar. Dan is het geduld soms ver te zoeken
Greys donkerblauw whoei feliquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenEven in het heel algemeen
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Harajuku. het volgende:
Crew http://forum.fok.nl/topic/1393359
quote:Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl
Oh, dat is idd een perfecte functie voor jou!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenEven in het heel algemeen
Ik dacht dat het een "welkom Greys-topic" wasquote:
Ik was al aan het twijfelen of dit niet ook een garpje zou zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef Harajuku. het volgende:
Dit keer heb ik er trouwens echt niets mee te maken hč
Vonden wij ook, en het is helemaal echt hoor: Nieuwe medewerker PR: Greys!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh, dat is idd een perfecte functie voor jou!![]()
Is het ookquote:Op maandag 11 januari 2010 16:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een "welkom Greys-topic" was
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben terug!!!!
En ik heb wel gezwaaid!![]()
Ik was aan het bellen met mn moeder of ik in beeld was en toen heb ik gezwaaid, ik vroeg zelfs nog; zie je me zwaaien!
oh, dan wil ik ook wel crew-lid worden!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oja, voordat er wellicht scheve gezichten onstaan: Vaak is het zo dat mensen dingen gaan roepen als 'ooh die heeft zicht ingelikt, en bla bla bla. En dan volgen er allemaal wilde verwijten en veronderstellingen enzovoort. Dat het nieuwe crewlid zich omhoog zou hebben gewerkt en zo. Dus om alle wilde verhalen de wereld uit te helpen:
Greys heeft zich inderdaad bij mij omhooggeneukt.
Op de tafel,
Op de vloer,
Op de bank (2x),
In bad,
op de badkamervloer
en in bed.
Psssst. Je vergeet de auto.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oja, voordat er wellicht scheve gezichten onstaan: Vaak is het zo dat mensen dingen gaan roepen als 'ooh die heeft zicht ingelikt, en bla bla bla. En dan volgen er allemaal wilde verwijten en veronderstellingen enzovoort. Dat het nieuwe crewlid zich omhoog zou hebben gewerkt en zo. Dus om alle wilde verhalen de wereld uit te helpen:
Op de tafel,
Op de vloer,
Op de bank (2x),
In bad,
op de badkamervloer
en in bed.
Niet eens op de keukentafelquote:Op maandag 11 januari 2010 16:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Op de tafel,
Op de vloer,
Op de bank (2x),
In bad,
op de badkamervloer
en in bed.
Ik wilde graag voor de Asielactie een groene jubelsmiley en Iteejer heeft toen geregeld dat dat * G * (met de G van Greys, of Groen, wat je wiltquote:Op maandag 11 januari 2010 16:19 schreef nieslief het volgende:
Een eigen smileydie is toch van de asielactie overgebleven.
en wat is daar eigenlijkquote:
je mag wel even aan mijn crew-lid (HAHAHAHAHA) zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dan wil ik ook wel crew-lid worden!![]()
Ja maar, daar schaam ik mij een beetje voorquote:
ja hallo, ik kan niet EN zwaaien EN een screenshot maken he...quote:
Er lopen hier idd nog genoeg vrouwen rondquote:Op maandag 11 januari 2010 16:25 schreef oh-oh het volgende:
Greys, feli
![]()
Als ik de fiets moet geloven is het schijnbaar nogal wat , crewlid zijn![]()
( Fok mag blij zijn dat jij crewlid wil zijn, en Fiets mag verder dromen )
Dat doet iedereen alquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je mag wel even aan mijn crew-lid (HAHAHAHAHA) zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doen wequote:
Whoehoeeeeeeeee, echt? Is ze heen en weer gelopen?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wel; witte jas, tweelingwagen oranje met blauwe zak![]()
En dan ook nog paraderen he?
Ze is 2x het zebrapad overgestoken
Omdat ik moest lachen toen ik je zag...en weer zagquote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat is daar eigenlijkaan???
quote:
* noteert voor verhaal *quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar, daar schaam ik mij een beetje voorbedoel... dat gebeurt mij anders nooit
Oh nou vooruit, dan hebben we het daar niet over verder.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja maar, daar schaam ik mij een beetje voorbedoel... dat gebeurt mij anders nooit
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je mag wel even aan mijn crew-lid (HAHAHAHAHA) zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat langzaam, maar het gáát vooruit Muizel!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ja halloquote:Op maandag 11 januari 2010 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoehoeeeeeeeee, echt? Is ze heen en weer gelopen?![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo
gek he, ik ging daar heen om te ZWAAIEN!
En ik kwam van de kant van de camera, dus ben omgedraaid en teruggelopen (mn moeder belde toen; JE LOOPT UIT BEELD!!!!!!)
En toen heb ik echt echt echt gezwaaid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
[..]
ja hallo
En ik kwam van de kant van de camera, dus ben omgedraaid en teruggelopen (mn moeder belde toen; JE LOOPT UIT BEELD!!!!!!)
En toen heb ik echt echt echt gezwaaid...WAAR GAAT DIT OVER?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
DEAL!quote:
[..]
ja hallo
En toen heb ik echt echt echt gezwaaid...Nou, je hebt goed gefaald hoor, Ing heeft dr niks van gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zijn die voor je tas?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Ynske het volgende:
fijn dat er wat vooruitgang is Muis
kijk mn vierkantjes
[ afbeelding ]
Doe ikquote:Op maandag 11 januari 2010 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat langzaam, maar het gáát vooruit Muizel!
Hang in there
Ja, jij wil steeds maar niet.quote:
Dit is nou al de tweede keer dat ik die link krijgquote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hierover:
Daar liep ik net
Oh, ik dacht dat je op tv kwamquote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hierover:
Daar liep ik net
ja hallo...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, jij wil steeds maar niet.
Blij dat het wat beter gaat, het lijkt me zo erg als je dat soort simpele dingen niet zelf kunt doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Gefelicitaart.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit je alweer achter Fiets aan, dat neuken mag er nu wel eens van komen hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo...![]()
Ben ik tweede keus dus...
Nee hoor, jij bent helemaal geen tweede keusquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo...![]()
Ben ik tweede derde zoveelste keus dus...
hier? er is zelfs een heel topic overquote:Op maandag 11 januari 2010 16:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Dit is nou al de tweede keer dat ik die link krijg
ze durft steeds nietquote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit je alweer achter Fiets aan, dat neuken mag er nu wel eens van komen hoor
Misschien kunnen jullie het samen voor die webcam gaan doen, dan geloven wij het tenminste ook.quote:
quote:
TOP!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het samen voor die webcam gaan doen, dan geloven wij het tenminste ook.
voyeurquote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie het samen voor die webcam gaan doen, dan geloven wij het tenminste ook.
nee, want dan sta ik daar. Nakend.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit hier aan de deur gehad hoor... dan gooi ik m echt niet dicht!
Hoe verder weg hoe veiliger hequote:Op maandag 11 januari 2010 16:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zit je alweer achter Fiets aan, dat neuken mag er nu wel eens van komen hoor
en dat is om te huilen want?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee, want dan sta ik daar. Nakend.
quote:
Neequote:Op maandag 11 januari 2010 16:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en dat is om te huilen want?
Ik zeg toch dat ik m NIET dicht gooi?
Nog nooit gedaan!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
tenzij je van sex in de sneeuw houdt
Ah dat verklaard het één en anderquote:Op maandag 11 januari 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier? er is zelfs een heel topic over
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan!Wel een leuk idee
Maar dan in de achtertuin, dus dan mag je eerst naar binnen
ze moeten nog gespannen worden, en nog een binnenvoering achterquote:Op maandag 11 januari 2010 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zijn die voor je tas?
Gaat dat niet onwijs lubberen?
Wel heel schattig
Dan moeten jullie bij jou afspreken want hier kom je al een maand niet van de sneeuw afquote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Oehhh hopen dat er nog sneeuw ligt dan
Hoe is het met je nichtje? En met die kat op het balkon?quote:
Ik zal wat bewaren in de vriezer, speciaal voor jou!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Oehhh hopen dat er nog sneeuw ligt dan
Hij haakt toch op het laatste moment afquote:Op maandag 11 januari 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moeten jullie bij jou afspreken want hier kom je al een maand niet van de sneeuw af
nee hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haakt toch op het laatste moment af
quote:
m'n camera is stukquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar tot nu toe ben je niet bepaald daadkrachtig
We zitten nog te wachten op foto's bijvoorbeeld... en de vorige keren was je zomaar ineens verdwenen uit de SC, dus ik zie het niet zo snel gebeuren
smoesjes smoesjes...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
m'n camera is stuk![]()
druk druk druk
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker met de hormoontjes he Fiets?
Ik zou er een KLB topic over openenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij haakt toch op het laatste moment af
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik zou er een KLB topic over openen
* zoekt KLB op *quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
VIND JE HET GEK MET AL DIE VROUWEN OP PRquote:Op maandag 11 januari 2010 16:49 schreef Greys het volgende:
Gaat lekker met de hormoontjes he Fiets?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb een foto van Fietsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Sorry hoor, maar tot nu toe ben je niet bepaald daadkrachtig
We zitten nog te wachten op foto's bijvoorbeeld... en de vorige keren was je zomaar ineens verdwenen uit de SC, dus ik zie het niet zo snel gebeuren
Zolang hij niet hetzelfde is als die van Cat zou ik zeggen:quote:
Ik weet toch niet welke foto Cat heeft.quote:Op maandag 11 januari 2010 @ 16:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang hij niet hetzelfde is als die van Cat zou ik zeggen:
SHARE!!!!!
deze:quote:Op maandag 11 januari 2010 16:57 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet toch niet welke foto Cat heeft.
quote:Op zondag 10 januari 2010 01:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dan al een naaktfoto gezien van Fiets? Misschien warmt dit je op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Weet jij helemaal niet hoe Fiets eruit ziet, Tombolalalaal?
Verdomd ja!quote:
Oh, nee, ik heb een anderequote:
Nee joh!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Alsof ik hem ooit ga meeten...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze is echt zoooooooo niet kieskeurig
HOE KOM JIJ DAAR AANquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Verdomd ja!
jij bent een van de weinigen!
jij ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef Harajuku. het volgende:
Hahah pardon? Ik heb tig foto's van jou gezien.quote:
Die foto van mij heeft op FOK! gestaanquote:
Ik heb zo mijn bronnen.quote:
ooh echtquote:Op maandag 11 januari 2010 17:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die foto van mij heeft op FOK! gestaan
je bent net een olifantquote:Op maandag 11 januari 2010 17:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn bronnen.
Ik zei toch dat je die ooit terug zou krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Hij staat er nog. Of ik moet hem even snel offline halenquote:
laat maar staanquote:Op maandag 11 januari 2010 17:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hij staat er nog. Of ik moet hem even snel offline halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |