Volgens mij niet neequote:
Gezelligquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 13:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alles oke hier ja, gaat z'n dagelijkse gangetje.
Al brengen die 2 kleintjes wel veel leven in de brouwerij![]()
![]()
Maar ze doen het haske goed
Waarschijnlijk ga ik wel mee. Maar ik moet even navragen of dochter van man haar verhaardag dan wel of niet viert. Ze is die maandag erop jarig. En dan is het ook nog de vraag of wij dan gaan of op een andere dag omdat je anders zo "gezellig" met alle ex-schoonfamilie zit. Niet dat dat voor ons een ramp is, maar ik weet momenteel niet of het gewenst is.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee![]()
Gaan jullie de 23e ook mee?
Wordt aan gewerkt.quote:
Oh mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 13:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Hier lekt de dakgoot waardoor onze rozenboog vol hangt met hele dikke ijspegels, zo eerst eens foto van maken.
Heb je al gezien hoe zijn stoepje eruit zietquote:Op maandag 11 januari 2010 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest lachen om Balkellende, en om Ing die zegt dat t nie veul werk is vanaf de bank met een boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ja, sukkel.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je al gezien hoe zijn stoepje eruit ziet
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb de gangkast leeggetrokken, dus de hele hal ligt bezaaid met troep.
En nu heb ik geen zin meer om hem schoon te maken en opnieuw in te pakken
Nah, t doet m geen zeer hoor, tis alleen bloederig dus ik wil het wel even goed schoonmaken zo.quote:
Hoe is het met de tandjes? Die willen nog wel eens sneuvelen met zo'n aktiequote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Billy pleurde trouwens net met de trap opstormen echt keihard op zn bakkes![]()
Ik dacht dat dr een boek van de trap af viel of zo![]()
Kin kapot, tis echt net een kind![]()
Gelukkig ben ik een goede mama en heb ik altijd biotext hier staan om te ontsmetten.
Papje is nu afgekoeld dus ik ga dr zo es aan, wedden dat ie gaat gillen
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Pagan het volgende:
Sneeuwwitje en de zes dwergen.*gniffel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Moewhaahaaaaa dat zou wel evil zijn he, om dat te filmen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Hoe is het met de tandjes? Die willen nog wel eens sneuvelen met zo'n aktie
En mogen we het gillen op tape![]()
Ja Bibsebabs morgen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef Greys het volgende:
Is Bill nou jarig morgen of Chico?
Arme Bill, loopt ie morgen op een feestje met een pleister op zijn kin
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Pagan het volgende:
Sneeuwwitje en de zes dwergen.Oeh nou ga ik ineens als sneeuwwitje carnavallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Normaal wel jaquote:Op maandag 11 januari 2010 14:10 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja Ml-etje, carnavalspakjes die kóóp je niet, die maak je zelluf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |