Deel 3 was ik vergeten mee te nemenquote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
oh god kentekenbewijzen, das leuk joh![]()
*al een jaar kentekenbewijs van de zundapp kwijt is
Go kick some ass!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
FiPo en tot vanavond (naar klant, druk, vervelend, yada yada)
hier voor de flat is helemaal niets geveegd. volgens mij denkt iedereen tzelfde als wanneer de stortkoker verstopt zit/lift t niet doet. dr is vast wel een idioot die t oplost.... en ja ik ben vaak die idioot die gaat bellen. maar heb geen schep/bezem oid en om die nu te gaan kopen...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij had toch wel kunnen verwachten dat ze bij hem thuis zouden komen tsjekken....en dan de boel nog niet vegen![]()
Zelfs ons paadje is schoon, dankzij meneer I.
Eerst met de schuivert en daarna met de harde bezem.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:35 schreef DeZwabber het volgende:
k laat de boel hier lekker liggen, de buren hadden gisteravond geveegd, is het flinterdunne laagje wat er achterbleef aan de tegels vastgevroren![]()
waardoor dus de stukken met sneeuw minder glad zijn als de stukken waar mensen hard aan het werk geweest zijn
Jeeeej!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Owja, dienstmededeling: ik heb helemaal geen pijn meer in mijn voet. Hulde aan de PODOdame
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Owja, dienstmededeling: ik heb helemaal geen pijn meer in mijn voet. Hulde aan de PODOdame
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Yayquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Nou inderdaad, thank god hebben wij geen stoepquote:Op maandag 11 januari 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij had toch wel kunnen verwachten dat ze bij hem thuis zouden komen tsjekken....en dan de boel nog niet vegen![]()
Zelfs ons paadje is schoon, dankzij meneer I.
Goed joh!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef ElisaB het volgende:
Ik weet het nog niet. Ik had geen voorkeur voor een datum, ik kijk een beetje op het laatste moment wel of ik kanquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Blissebips![]()
Gaan jullie de 23e ook mee?
Okequote:Op maandag 11 januari 2010 13:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik had geen voorkeur voor een datum, ik kijk een beetje op het laatste moment wel of ik kan
hoe je de gaatjes moet maken, of hoe je een melodietje maakt?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:59 schreef nieslief het volgende:
Net het museum van Speelklok tot Pierement aan de lijn gehad.
Mininiesje 2 is daar geweest met omadag al een poos geleden. Hij heeft een
gekregen. Met een stapeltje van die leuke kaarten erbij. Alleen nou heb ik dus geen idee hoe ik daar een wijsje op moet stansen.
Ja, het lijkt mij ook leuk hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar het zou wel heel gezellig zijn als jullie meegingen![]()
Hoestie verder?
Gaatjes daar heb ik een stansding voor. Het melodietje kan ik ook wel overzetten alleen als ik twee keer achter elkaar dezelfde noot stans (zoals met: ik zag twee beren broodjes smeren) dan pakt hij de tweede noot niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe je de gaatjes moet maken, of hoe je een melodietje maakt?
gaatjes, geen idee, doe creatief![]()
medlodietje, het is natuurlijk gewoon een standaard notenbalk met baslijn
Alles oke hier ja, gaat z'n dagelijkse gangetje.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij ook leuk hoor
Verder gaat het wel oke hoorNiks bijzonders. Ik probeer mn website van een Grootse Update te voorzien, dat is best moeilijk zonder al te veel HTML-kennis
Maar wel leuk.
Met jou ook alles goed? En zijn de kittens al helemaal gewend bij jullie thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |