quote:Op maandag 11 januari 2010 11:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken had met Elisa pm-en ofzo... ik snapte er al niks meer van...GebakjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wij gaan die dagen erna op vakantie dus nee sorry
![]()
Andere keer wel hoor (na 17 feb ben ik weer een beetje vrij).
Enne ik had dan Mr's auto gepikt
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Echt he... ik zit al vol na een happymeal!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen gewoon drie gangen bij de Mac.![]()
Menu, ijsje en ijsje.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Gebakjewij gaan die dagen erna op vakantie dus nee sorry
![]()
Andere keer wel hoor (na 17 feb ben ik weer een beetje vrij).
Enne ik had dan Mr's auto gepikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dusssssss
NA 17 FEBRUARI GAAN WE MEETEN IN HET MIDDEN VAN HET LAND!!!!![]()
GEWOON HAPJE ETEN, WAT DRINKEN, EVENTUEEL STAPPEN!!!![]()
Wie wil mee?
PM je naam, adres, pincode en borstomvang naar Tombolafan dan kunnen we plannen!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kan weer uitleggen wat er zo grappig is @mail
![]()
Uhmmm niks..![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
kan weer uitleggen wat er zo grappig is @mail
![]()
Uhmmm niks..![]()
mmmmquote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef DeZwabber het volgende:
dusss, er komt 3x in de week iemand langs die mij dus helpt een beetje orde te scheppen in de chaos,
die is net langsgeweest, het ging even over hoe ik mijn dag indeel, en wat ik nog moet doen...
toen vroeg ze iets aan mijn vader, en hield die een monoloog van een half uur (en aan het einde over totaal iets anders dan wat ze vroeg), en moest ze weer weg![]()
ja daar heb ik wat aan![]()
dat doet hij nou altijd, als je iets aan hem vraagt, een antwoord geven en dan vervolgens nog een uur lullen over zichzelfhij vind zichzelf zo boeiend
nee daarom inderdaad. Maar misschien dat ze dat nu zelf ook gezien heeftquote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik ga de volgende keer wel even apart zitten, tis natuurlijk niet ernstig, meer even een starthulp om om te gaan met de adhd zooi enzo
maar zo heb ik er niks aan
nee, maar aan de andere kant hadden ze het er laatst wel over dat vrijwilligers daar konden blijven slapen...quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef oh-oh het volgende:
Dekbedden en overtrekken gebruiken ze niet
Ze staan duidelijk niet op hun lijst met dingen die ze graag willen hebben iegquote:Op maandag 11 januari 2010 12:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, maar aan de andere kant hadden ze het er laatst wel over dat vrijwilligers daar konden blijven slapen...
Daar kunnen ze ze dan toch wel voor gebruiken?
Daar gaat m'n zolder en kastopruimingquote:Op maandag 11 januari 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze staan duidelijk niet op hun lijst met dingen die ze graag willen hebben ieg![]()
Ik zou het ze niet opdringen dus
Ik dring niks op, ik vroeg het me alleen afquote:Op maandag 11 januari 2010 12:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze staan duidelijk niet op hun lijst met dingen die ze graag willen hebben ieg![]()
Ik zou het ze niet opdringen dus
quote:Balkenende veegt stoep niet
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - De oprit van premier Balkenende is alles behalve sneeuwvrij. Dit ondanks de oproep van de minister-president afgelopen vrijdag aan burgers om de stoep voor het huis schoon te vegen.
„Het zou goed zijn als mensen hun stoep wat schoon weten te houden. Dat is van belang voor anderen en het heeft ook te maken met je verantwoordelijk weten voor de samenleving”, aldus Balkende toen.
Maar toen het AD langsging in Capelle aan den IJssel om te kijken hoe de stoep van de premier zelf er bij lag, bleek deze nog vol sneeuw te liggen. Alleen het stukje naar de deur was geveegd. Bianca Balkenende liet weten dat het een lastige klus is, omdat de sneeuw behoorlijk is vastgekoekt. En zij moet het doen, omdat haar man aan het werk is.
Elders in de straat hebben bewoners wel gebikt om de boel sneeuwvrij te krijgen. Ze hadden zich hierbij laten inspireren door de woorden van hun beroemde plaatsgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |