Doordoen en dan tukken, slaapt veeeeel lekkerder.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik twijfel; een klein tukje en dan met frisse moed weer verder met de kast.
Op gewoon een bikkeltje zijn en doordoen
Oeh is het dan alweer carnaval?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal wel jamaar aangezien er nog peertjes hangen en ik nodig kleding moet kopen ga ik dat dan ook maar halen (geld zat tenslotte
).
Mijn eerste klus is wasmandzakken makenvoor 15 feb krijg ik toch geen pakje meer af.
Dat moet wel een leuke carnaval worden op mijn verjaardag. Ik heb anders nog een prinsessenjurk in jouw maat hier liggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal wel jamaar aangezien er nog peertjes hangen en ik nodig kleding moet kopen ga ik dat dan ook maar halen (geld zat tenslotte
).
Mijn eerste klus is wasmandzakken makenvoor 15 feb krijg ik toch geen pakje meer af.
Dat doen we expresquote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
bijgelezen weer...
als ik de hele tijd online ben gebeurt hier geen klap, en ik ben ff weg en het halve topic is vol!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R![]()
Hoe gaat het met Rossi nu?![]()
En jaaaa, ik ben aan het bikkelen.
Net alle planken afgenomen, nu moeten ze ff drogen en dan ga ik inpakken.
Ik kreeg ineens mega-energie toen ik me bedacht dat alle X-boxspellen er wel in zouden passen nadat ie was opgeruimd.
Dan is m'n achtertafel weer netjes!
dat doet hij al heel lang, tis niet echt een aandachtskwestie, meer zijn onvermogen compenseren met narcisme volgens mijquote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
@zwabber wel irri van je vader. heeft hij aandacht nodig?
quote:
Okee, ik neem bovenstaande lieve post terug...quote:
jij kijkt zeker ook altijd naar water tot het kookt...quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
bijgelezen weer...
als ik de hele tijd online ben gebeurt hier geen klap, en ik ben ff weg en het halve topic is vol!![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij kijkt zeker ook altijd naar water tot het kookt...
Zeker doen ik dender ook nog even door Maastricht danquote:Op maandag 11 januari 2010 14:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh is het dan alweer carnaval?
Ff onderduikplannen maken voor dat weekend
Oeh thanks, maar we gaan toch maar kopen zijn we meteen een tijdje klaarquote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat moet wel een leuke carnaval worden op mijn verjaardag. Ik heb anders nog een prinsessenjurk in jouw maat hier liggen.
@zwabber wel irri van je vader. heeft hij aandacht nodig?
@trovey wat voor auto heb je nu?
@ing go girl je kunt het opruimen
kat en senes wat heb ik gemist?
Maandag en dinsdag werk ik gelukkig gewoon.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeker doen ik dender ook nog even door Maastricht dan
ogen dicht, en vinger erinquote:Op maandag 11 januari 2010 14:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
duh, hoe weet ik anders of het kookt!
Wat lekkerquote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
F_R![]()
Hoe gaat het met Rossi nu?![]()
En jaaaa, ik ben aan het bikkelen.
Net alle planken afgenomen, nu moeten ze ff drogen en dan ga ik inpakken.
Ik kreeg ineens mega-energie toen ik me bedacht dat alle X-boxspellen er wel in zouden passen nadat ie was opgeruimd.
Dan is m'n achtertafel weer netjes!
Oh gelukkig, kleine hondjes en hun kinnetjes héquote:Op maandag 11 januari 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag werk ik gelukkig gewoon.
Maar ik vind het altijd wel prettig om dat weekend ver weg van alles te zijn haha.
De schade bij Bil viel reuze mee, boel bloed net, nu maar een schaafwondje
er zit wel een kleine disclaimer aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er zit wel een kleine disclaimer aan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongens ik ga even live naar jullie zwaaien zo
http://www.terena.org/~visser/webcam-hd.php
witte jas en oranje tweelingwagen
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Doet ut hier nietquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oranje tweelingwagen met donkerblauwe buggyzakken trouwens... dus meer donkerblauwquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doet ut hier niethij blijft maar laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |