Zoals het gaat gaat het wel. En met jou?quote:
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis!![]()
![]()
Hoe gaat het?
Doet de fysio z'n werk goed?
Dat is toch eigenlijk best wel goed niet dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doen
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er natuurlijk nog lang niet, maar ik merk al wel verschil! Het oedeem is ook heel langzaam aan het afnemen, ik kon bijv eerst maar met 1 vinger typen rechts, en nu zijn het er 2. Aan dat soort dingen merk ik dat het heel langzaam beter gaat. Misschien dat ik over een poos zelf mijn broek dicht kan doen
quote:
Greys in de crewquote:Op maandag 11 januari 2010 @ 15:53 schreef Greys het volgende:
Ja Muis vertel, hoe gaat het met de fysio?
We missen je
Was me nog niet eens opgevallenquote:
ja is het ook, maar het is knap lastig als je niet zelf je broek of rits dicht kan doen, of je haar. Dan is het geduld soms ver te zoekenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk best wel goed niet dan?
quote:
Wat zit je te lachen, staat dat donkerblauw me zó bezopen?quote:
Het is ook nog pas een minuut of vijf hoor, dat blauwequote:Op maandag 11 januari 2010 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen![]()
Go Greysie!
Wat moet je nu allemaal doen?
Oh, dat lijkt me bloedirritant jaquote:Op maandag 11 januari 2010 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
ja is het ook, maar het is knap lastig als je niet zelf je broek of rits dicht kan doen, of je haar. Dan is het geduld soms ver te zoeken
Onder andere overleg hebben met diverse bedrijven/klanten/contacten en aan de hand daarvan leuke acties van en met en op FOK! bedenken en opzettenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat houdt Pie Aar eiks in dan?
Omschrijf je nieuwe functie es
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |